Poliisi

86 11 2
                                    

Julian nk.
Niki itki minua vasten. Itkin itsekin. "Voi rakas. M-Millon tää tapahtu?" Kysyin. "T-Tänää ko-oulus." Hän kertoi. Tiukensin otettani hänestä. "Mä soitan poliisille, okei rakas?" Kysyin ja Niki nyökkäsi. Erkaannuimme halista ja minä saatoin Nikin hänen huoneeseen, jonka jälkeen menin keittiöön ja soitin poliisille.

Jimin nk. Aamulla
Pakkasin reppuani, jonka jälkeen juoksin alakertaan, laitoin kengät jalkaan ja lähdin juoksemaan bussipysäkille. Päästyäni pysäkille, bussi ajoi siihen. Piippasin bussikorttini ja menin sitten istumaan. Puhelimeni värähti, joten kaivoin sen taskustani

-viestit-

Sammutin puhelimen ja laitoin sen taskuuni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sammutin puhelimen ja laitoin sen taskuuni.

En halunnut ottaa lääkkeitäni, pärjäsin mielestäni ihan hyvin ilmankin niitä, mutta terapeuttini ei ollut samaa mieltä.

Time skip
Ohjaaja antoi lääkkeet minulle ja minä join vettä päälle. En kuitenkaan niellyt lääkkeittä, piilotin ne kieleni alle. Annoin vesipullon takaisin ohjaajalle. "Hyvää koulupäivää." Ohjaaja sanoi ja ajoi pois koulunpihasta. Sylkäisin lääkkeet käteeni ja heitin ne maahan, murskaten ne jalallani, jonka jälkeen kävelin sisälle kouluun.

"Moi Jimi." Leo sanoi. Nyökkäsin vain. "Kaikki ok?" Heikki kysyi. Nyökkäsin. "Oon vaa vähä väsyny." Sanoin. He nyökkäsivät.

"Kui tos parkkiksel o poliisiauto?" Kysyin pojilta. He kohauttivat olkapäitään. Pian näin kahden poliisin saattavan Danielin ja Oskarin ulos. "Mitä vittua?" Leo kysyi ihmeissään. Pojat laitettiin poliisiauton taakse ja sitten poliisit ajoivat pois pihasta.

Time skip
Istuimme matikan tunnilla ja laskimme jakokulmaa. "Vittu. En mä tajuu mitää täst." Leo sanoi. "Kato. Kuin mont kertaa toi luku mahtuu toho lukui?" Heikki kysyi Leolta. "No en mä tiiä." Leo sanoi. Heikki huokaisi. "Kaks kertaa. Se mahtuu siihe kaks kertaa." Heikki sanoi.

"Tajusiks sä?" Heikki kysyi Leolta. "Joo, kai, en mä tiiä. Kysyn uudestaa apuu sit." Leo sanoi. Käänsin katseeni Nikiin. Pojalla oli huppu päässään ja hän pyöritteli kynää kädessään.

"Niki Jokinen tulisitko rehtorin kansliaan." Kuului yhtäkkiä kaijuttimista. Niki nousi ylös, otti reppunsa ja lähti. "Mistäköhä tost oli kyse?" Leo kysyi. Kohautin olkapäitäni.

Nikin nk.
Kävelin rehtorin kansliaan ja näin poliisit siellä. "Istu." Rehtori sanoi. Istuin tuolille. "Ooks mä ongelmis?" Kysyin. "Et, et todellakaan. Poliisit haluu vaa kysy sult pari kysymyst liittyen, no sä tiedät jo mihin." Rehtori sanoi. Kehoni jännittyi. En halunnut puhua tapahtumasta.

Rehtori nousi ylös tuolista ja lähti huoneesta. "Tiedätkö sä kuka se mies oli?" Poliisi kysyi. "En. Mä en ees tunne sitä. Enkä oo ikin nähny sitä." Kerroin. Poliisi nyökkäsi. "Niki sun pitää nyt kertoo tapahtuman kulku. Ihan kaikki mitä sillo tapahtu." Poliisi sanoi.
——————————
Sanoja: 383

Lets be broken togetherWhere stories live. Discover now