1. bölüm

4 1 3
                                    

Daldığım düşüncelerin arasından Aleyna'nın dürtmesitle çıktım .
dercesine başımı salladım. ''Sence ne
diyim ? Gidiyim mi çocukla ?" Anlamayan gözlerle ''Hangi çocuk? " diyince dayanamıyıp enseme okkalı bir tane oturtmuştu .

"Bir kere de şaşırtıp dinlesen nolcak ki ? Ölür müsün lan"  Masum masum sırıtıp  ''Dinlemeyi unutmuşum  vizeleri düşünüyordum "

Ufak at ufak ama sende haklısın ya tutarsa .

Karşımda oturan Aleyna'ya baktım. Gerçekten çok güzeldi onu inceledim biraz ; simsiyah saçları,kahve  gözleri ve kumral teniyle affet gibiydi .

Acunun bir sözü vardır bilir misin canım..

Aleyna göz devirip sırıtı " E akşam gidelim mi mekana?"  Mekan dediği ise  sevdiğimiz ve sıklıkla orada  olduğumuzbir cafebardı.
Çık bakalım bu işin içinden hadi aslanım.

"Yok gelemem bu gece mesai yapmam gerek bir hafta Çağın'a kitledim ama bu gece işi varmış başka zaman olur mu " Aslında doğruydu ama Çağın'a değil başkasına kitliycez sus bilmesine gerek yok .

"Tamam O zaman ben de Ufuk'u çağırırım gideriz biz sana video atarım  yine aşkım ''

''İyi o zaman Ben gidiyorum  derslerim bitti Görüşürüz yarın " ayağı kalkıp birşey demesini beklemeden  fakülteden çıktım. Aleynaya yalan söylemesini hiç sevmiyordum ama ucu ona dokunacak hiçbir yalan söylemezdim.

Sıkıntıdan barmeidlik yapıyordum paraya çok ihtiyacım yoktu açıkçası. Bu gece barneidlik sırasını alıp alamıycağı konusunda Duruya yazmıştım . Onaylayan bir mesaj attınca mesaj yerinden çıkıp eve giden ara sokaklara girdim . Peşimde kimse olmadığına emin olunca yolu uzatmadan  apartma geldim . Anahtarı kapının yanında ki saksının altından alıp kapıyı açtım .
Arada bir saati yokluyordum Saat altıya geliyordu hızlı bir duş alıp hazırlanmaya koyulmam gerekiyordu .

On dakikalık bir duştan sonra vücut hatlarımı belli olmaması için göğüslerimi sardım, omuzlarım ve belin daha geniş dursun diye bir yelek giydikten sonra koruyucu giysileri giydim daha doğrusu çalıştım. hemen kulağımın alrında olan saçlarımı  toplayım maske ve şapka taktım .Aynadan kendimi süzüp hazır olduğuma emin olunca anahtarları alıp ve biraz erkek parfümü sıkıp çıktım.

2 mahhale aşağı inip ara sokaklardan arabamı koyduğum yerden çıkardım .Kilit açma tuşuna basınca kğkreyerek açılan arabayla hafifçe sırıtım . Bebeğimi nasıl özlemişim anlatamam direksiyonu hafifçe okşayıp çalıştırdım yarış alanına doğru sürdüm .

Hafif stresliydim ama sıkıntı yok hallederim . Arabamın direksiyonunu hafif okşayıp "Bugün bunu yapıcaz kızım tamam mı asla durmak yok sıkıntı çıkarmak yok düzgünce yarışı  bitiricez ve dönüzcez "
 
Yarış alanına varınca ayarlanan sıraya geçtim  solumda duran arabaya baktım içerde hafif kumral adam gözlerini dikmiş bana bakıyordu hafif göz kırpıp sırıtıp önünde döndüm förmüş müyfü emin değilim.

Gazamız mübarek olsun dora kardes .Haydi görelim seni.

Geri sayım başlamıştı yanda seyircilerden bağırma sesleri geliyordu
önüme döndüm.Başla sesini duymamla gaza asıldım ilerde virajı yanlayarak alırken kumral adamın arabasıyla yanyanaydık hafif bakıp arabayı düzetip yolla devam ettim önümde 2 araba vardı .Gaza asıldım ilerde viraj vardı bir yol lastiklerle kapanmıştı lastiklere sürüp hızımı artırdım .Yolu açıp hızla direksiyonu sola doğru kırıp gazı bırakıp frene asıldım u dönüşünü alıp yola devam ettim . son 3 viraj vardı onları aldım ilk turu kumral adamla berabere geçmiştik elim terlemişti stresten .

İkinci turu da aynı şekilde devam ettirdik son virajlarda gaza basıp yüklendim direksiyonu  gri arabanın önünde kırmıştım .Az bir arayla birinci bir şekilde bitirmiştim gaza gelip direksiyona sertçe vurdum sonra kendime hafif küfredip direksiyonu öpüp araçtan indim. Arabanın arkasında yazan "LOLA" yazısıyla kısa süreli bir bakışma yaşadıktan sonra kumral adamın yanıma gelmeye başladığını gördüm.

Sinirlimiydi bu bana mı öyle geliyordu ha canım.  3 adım mesafe kalınca durmuştu. Sert bir sesle "Tebrikler "diyip elini uzatmıştı eline kısa bir şekilde bakıp sıktım eyvallah dercesine elimi çekmeye niyetlenirken bırakmıyıp sıkmaya başlamıştı anlamsızca bakarken bileğini sıkıp elimi kurtardım.Ahmak herif sonunda arkasını dönüp gitti . Seyircilerden  bir bağırış sesi daha gelince elimi sallayıp arabay binip çıktım ordan telefonu açınca Aleynadan ekranıma 20 tane mesaj düşmüştü.
A:Bara geldim yoksun nerdesin sen?

İşte şimdi sıctım .

İşte şimdi sıctım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bölüm sonuu ee ne düşünoyesunuz dora hakkında 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bölüm sonuu ee ne düşünoyesunuz dora hakkında 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin