Part 6 (Tom?..)

225 19 28
                                    

* Tom szemszöge *
Elindultunk Y/n-vel a házunkhoz,nem kellett sokat gyalogolnunk kb olyan 10 percet,már az utcánkban tartottunk amikor én előre mentem és kinyitottam neki az ajtót,ő rám mosolygott és be is ment. Körül nézett,meg azt is mondta hogy gyönyörű házban élünk és mosolygott mégegyet,olyan szép amikor mosolyog. Köszönt mindegyik bandatagnak amikor csak Bill megnem kérdezi tőle hogy "Y/n Gallagher?" Ahj kezdődik..
Y/n persze mondta hogy igen,és el is kezdett Billel beszélgetni,Bill azt is megkérdezte tőle,hogy hogy itt van,Y/n persze azt válaszolta hogy hosszú.  Azután Gustavval,és Georggal is elkezdtett beszélgetni,be mutatkozott nekik,és kezet fogott velük. Nagyon sokat röhögtek és beszélgettek. Én persze ott ültem nagyon féltékenyen és néztem Y/n-t és Bill-t,Y/n párszor rám vette két gyönyörű kék szemét és gondolom gondolta magába hogy van valami bajom. Már nagyon bele merültek a beszélgetésbe amikor Y/n egyszer azt nem mondja hogy mosdóba kell mennie,és hogy hol találja,erre Bill egyből elmondta neki hogy hol találja,és hogy azt is hogy majd körbe vezesse a házba. Kavarogtak bennem az érzések,mivan ha majd lekapja? Nem ezt majd én akarom.. Na jólvan nem kellett sok egyből rá szóltam, hogy nyugodtan üljön le és majd én körbe vezetem. Mindenki rám nézett,legfőképpen Y/n. Bill egyszer csak olyat kérdezett tőlem,hogy "Tom,én úgy tudom utálod Y/n-t" na ennél a bőr lesült rólam,annyira égőnek éreztem magam,hogy az valami felfoghatatlan,ugyan most szegény Y/n mit gondolhat?..
Vissza is válaszoltam hogy "mikor mondtam én olyat hogy utálom?,,

Ő meg erre: "Hát tegnap előtt mondtad azt,hogy biztos a táncos lány csúnya bogár lesz,amikor még nem ismertük!,,

Rá néztem Y/n-re aki majdnem elsírta magát,ahj annyira rosszul éreztem magam emiatt. Egyszer csak Y/n megszólal.

-Y/n: Srácok,én most hazamennék..

-Ne Y/n ne menj,annyira sajnálom csak tudod amikor megyünk mindig interjúra,akkor mindig így járok,hogy semmi bomba nő.. De megbántam,mert még akkor nem ismertünk téged,te egy gyönyörű lány  vagy-! -Mondtam neki majdnem sírós hangon, rá néztem újból és láttam hogy hisz nekem,mert gondolom hallotta hogy őszintén beszélek neki.
De Bill is közbe szólt..

-Bill: ígyvan Y/n,te gyönyörű vagy!

-Georg: Igen!

-Gustav: Egyetértek!

-Hálistennek,itt már Y/n boldogabb lett-

-Y/n: Így gondoljátok?

És mi mind a 4en bolíntottunk.

-Y/n: Aahj srácok köszönöm,de valaki kérlek vezessen már körbe!🥹

-Én egyből mondtam neki,hogy majd én körbe vezettem,ezzel rá néztem Billre,aki féltékenyen és mérgesen nézett le a földre,de nem is baj-

Valamelyik srác megkérdezte ezután Y/n-től,hogy mi van ha itt aludna,én amúgy ennek nagyon örültem mert lehet hogy akkor velem aludna

-Y/n: Ááh srácok inkább nem,nem akarok zavarni!

-Bill: Nem nem Y/n nem zavarnál!

-Georg: Igen,inkább örülnénk! Amúgyis van egy vendég szoba!

-Y/n: Tényleg?

-És megint mind a 4en bolintottunk-

-Y/n: Hát rendben,akkor ha nem baj akkor itt alszok,de valaki tényleg vezessen már körbe!!🥹

Na ezzel meg is fogtam Y/n csuklóját és körbe is vezettem,eléggé tetszett neki a ház,mondta is,meg ki is mutatta szép mosolyokkal,imádtam.

Épp a mosdónál jártunk amikor Y/n megszólalt

Erre nem számítottunk..Where stories live. Discover now