Bol bol yorum lutfen
Tesekkurler ☺️
______________________
"Ya oğlum olmaz ben kabul etmiyorum."
"Jisung hadi ya n'olcak sanki!" Hâlâ ısrar etmeye devam ediyordu.
"Ya off tamam siz gittikten sonra atarım."
"Söz ver."
"Söz!"
Felix'in sonunda başımdan ayrılmasıyla derin bir nefes aldım. Neredeyse ağlayacak duruma gelmiştim.
Nedeni ise girdiğimiz iddiayı kaybetmemdi ama ağlamamın nedeni kaybetmem değil, cezası idi.
Ceza ise hiç tanımadığım, rastgele bir numaraya feminen giyindiğim beş tane fotoğraf atmaktı ve bunu yapmak zorundaydım.
Geçen gün Taehyung hoca ile Jungkook hoca hakkında iddiaya girmiştik. Ben ilk Jungkook hoca çıkma teklifi eder demiştim, Felix ise Taehyung hoca demişti.
Sonuç: Taehyung hoca okulda sürprizler hazırlayarak Jungkook hocaya çıkma teklifi etmişti.
Kim bilebilirdi ki Yüce Jeon Jungkook'un içinden bebek gibi bir adam çıkacağını...
***
"Saat geç oldu biz gidiyoruz Jisungcum. Sen de atarsın fotoğrafları. Altına da dediklerimi yazmayı unutma!" Başımı olumlu anlamda salladım ve onları (Felix, Seungmin ve Jeongin) uğurladım.
Beş tane fotoğraf atmam yetmiyormuş gibi bir de altına not yazacaktım ve yazacağım notu da Felix seçmişti. Kısacası, bitmiştim.
Çok vakit kaybetmeden telefonumu açtım ve rastgele bir numara yazıp, numarayı "iddia" olarak kaydettim. Daha sonra ise WhatsApp'a girdim ve olan oldu.
-
Bilinmeyen numara
Beni bu gece sertçe becermeni istiyorum...
Görüldü...
____________________________________
Heelluuu
Coooook eski takipcilerim bu fici hatirlarlar
Daha once bir sure yayinda durmustu fakat bazi nedenlerden dolayi kaldirmistim fici
10 bin okunmustu yani eger silmeseydim su an bayagi okunmus olacakti
Ama sildim☺️
Simdi tekrar yayinlamak istedim
Normalde bu fici omegaverse olarak duzenleyip yayinlamayi planliyordum fakat boyle kalmasini istedim cunku duzenlemeye usendim
Umarim bu kurgumu da begenirsiniz
Soyledigim gibi yeni bir kurgu degil anxietyi yazarken yandan yazdigim bir ficdi yani biraz eski ama bana kotu gelen yerleri duzenleyip paylasacagim
İrem kacarr
Baiii💝💝💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Photo | Minsung
FanfictionJisung girdiği bir iddia yüzünden hiç tanımadığı, rastgele bir numaraya feminen giyindiği fotoğraflarını atar fakat bu numaranın Lee Minho olduğunu ve başına büyük bir iş açtığını bilmiyordur... !Dikkat femsung içerir!