Herkes bu dünyada birine çokça değer verirdi, değerlisine zarar gelince ise yer yerinden oynardı.
Lee MinHo, namı değer Lee Know kore'nin en büyük katili, mafyası.
Ancak kimse Lee Minho'nun asıl hikayesini bilmiyordu, herkes gerçeklere gözünü kapatmıştı.
Hwang Hyunjin... Lee MinHo'nun en değerlisi, şu yalancı dünyada ise tek değer verdiği insandı ve kılına zarar gelse tüm dünyayı yakacak kadar gözü kararmıştı aşktan.
Hyunjin Minhoya göre bir melekti, suçsuz var günahsız herkesten uzak duran sadece arkadaşları ile konuşup, sevgilisine içini açardı.
Ancak Hyunjin'in böyle olmasının bir sebebi vardı. Han Jisung... MinHo'nun çiçeğine dört yıl boyunca zorbalık yapmıştı ve Minho bunun intikamını almadan asla bırakmazdı. Biliyordu.
Minho kurnaz ve zeki biriydi kendine has çetesi vardı, çok büyük değildi. 6 kişilerdi sevgilisi ile beraber ancak yeterdi, kendini korumayı bilirdi bu yüzden korumaya gerek duymazdı sevgilisini ise hep bir adım geride takip eden arkadaşları vardı.
Peki Hyunjin'e ne olmuştu da Minho bu kadar delirmişti.
Sevgilisi büyük tramvalar yaşıyor öyle ki bazen Minhodan dahi korkuyordu..
Pekâlâ, biraz geçmişe gitmekten zarar gelmezdi değil mi? Hadi biraz geçmişe gidelim ve neyin ne olduğunu, Lee Know'u bu hale getiren şeyi beraber görelim.
-
Şey şey yeni bir şey deniyorum... İlk ficim değil ancak diğerlerini hep sildim.. Umarım bunu silmem ve çokça beğenirsiniz!