●•°10°•●

178 16 6
                                    

En sonunda hastaneye varmışlardı fakat durum kötüydü Ali' nin kalbi durmamisti ama yavaşlamışti.
Ferman hayatının en zor dakikalarını yaşıyordu kardeşi elinden kayıp gidiyordu.
Ali yi acile aldılar Ferman ise acilin kapısının önünde dikilmiş volta atıyordu onu almamışlardı acile.
Ferman:bir şey olmayacak... bir şey olmayacak benim kardeşime... iyileşecek...
Aliyi acilden çıkardılar hemen nazlida vardı gidenlerin arasında.

Nazlı:hemen ameliyata alıyoruz! Kurşun ve bıçak yaralanması var, iç kanama var büyük ihtimalle beyin sarsıntısıda geçiriyor! Hadi hadi hadi!

Fermanda arkalarından koşar.

Yerlere kan damlıyordu kanama hala durmamisti.
Kapı kapandı Ferman ise yerdeki kanlara bakıp öylece kaldı. O sırada Ahmet önde olmak üzere tüm tim oraya doğru koşarak geldi.

Ahmet:Ali icerde mi? Ferman?

Oda Ferman in baktığı yere bakar.

Ahmet:bu kan...

Doruk:Ali' nin kanı...

Hepsi bir köşeye geçer arada 4 saat geçer Ferman ve Ahmet in gözleri kıpkırmızı olmuştu artık.
Adil ve kopuz sürekli arıyorlardı işlerini bitirir bitirmez onlarda geldi.

Adil:durum nedir?

Herkes ayağa kalkar.

Kopuz:rahat olun beyler, rahat olun.

Ferman:ne giren var ne çıkan var komutanım 4 saat oldu koskoca 4 saat... hala bir haber yok...

Adil:iyi olacak.. güçlüdür Ali.

Ferman sadece kafa sallar.

Herkes yine beklemeye devam eder.

Arada 2 saat daha gecer Ali ameliyata gireli toplam 6 saat olmuştu.

En sonunda Nazlı ve Açelya çıkar ikiside mutsuzdur.

Herkes ayağa kalkar en önde Ferman vardı.

Ferman:Nazlı hanım, Ali iyi mi? Kardeşim iyi mi?

Nazlı:yaşıyor...

Herkes rahat bir nefes alır.

Nazlı:fakat durum hiç iyi değil... organlar çok zarar görmüş yani.. bir sürü bıçak ve kurşun yarası vardı gerçekten organların iyileşmesi çok zor... karaciğer çok hasar görmüş kendini yenileyebilecek mi bilmiyoruz... ayrıca mide de hasar görmüştü hatta safra kesesini almak zorunda kaldık... yani kısaca Ali bey in durumu çok ağır kurtulabilecek mi bilmiyoruz...

Nazlı gider Açelya ise demir in yanına geçer.

Ferman donup kalmıştı diğerleri ise sıkıntı içinde yine duvarlara yaslanmıştı.

Ferman:bu sefer gidiyor musun Ali?...

Aliyi sedye ile çıkartırlar Ferman hemen yanına geçer.

Ferman:aslan kardeşim... Ali... bak biz burdayız seni bekliyoruz... aramıza çabuk dön Ali...

Hemsire:beyfendi bırakın lütfen hastayı yoğun bakıma goturmemiz gerek.

Aliyi yoğun bakıma götürürler. Diğerleri de arkasından gider. Aliyi yoğun bakıma alınca hemen makinalara bağlarlar. Nazlı dışarı çıkar hemşireler de geri kalan işleri yaparlar.

Ferman:Nazlı hanım, n-ne zaman uyanır yani gözlerini açabilir değil mi?

Nazlı:Ferman bey... az öncede söylediğim gibi Ali beyin iyileşmesi çok zor yani... yani iyileşmesini bekleyeceğiz ve iyilesmeye başlamadığı sürece Ali bey büyük ihtimalle uyanmayacak..  komada değil fakat durum çok ağır... şuan komada değil dedim fakat komaya girme ihtimalide var...
Her şeye hazırlıklı olun...

ZORLU HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin