jealousy

763 32 146
                                    

Zamanı 4.sezonun ortaları olarak düşünmenizi istiyorum, Uğur Böceği mucizeleri henüz kaybetmedi. Medyadaki şarkıyla beraber okumanızı rica ediyorum ^^

* * *

Uğur Böceği

Akumalı, kediyi ve beni zorluyordu. Henüz başka bir kahramana mucize vermemiştim, Kara Kedi'yle son dönemde bu yüzden fazlasıyla tartışmıştık aramız açıktı zaten. Eskiden sürekli beraber yaptığımız gece devriyelerini tek yapıyorduk, beraber olduğumuzdaysa çoğu zaman tartışıyorduk veya hiç konuşmuyorduk. Bu durumu fark etmek beni üzse de artık gardiyandım ve sanırım daha farklı önceliklerim olmalıydı, duygularımı geri planda bırakmalıydım.

''Dikkat et!''

Akumalının üzerime geldiğini fark etmemiştim, son anda Kara Kedi beni korumayı başarmıştı.

''Harika ekip arkadaşlarını plana dahil etmeye ne dersin?''

Ses tonunda sinirlerimi bozan imalı bir tını vardı, işimizi kolaylaştırmak için kahramanları plana dahil ettiğimi bilmesine rağmen böyle trip atmasına anlam veremiyordum.

''Dikkatini dağıt, birazdan döneceğim.''

Kagami'yi bulup ejderha mucizesini verecektim, bu saatlerde genelde eskrimde olurdu. Onu bulmam zor olmadı.

''Ryuko'ya ihtiyaç var. Yapman gerekenleri biliyorsun.''

''Longg, fırtına ver!''

Ryuko sayesinde akumalıyı yenebilmiştik fakat durum düşündüğümden farklı gitmişti. Yeni kahramanlardan hoşlanmayan Kara Kedi, Ryuko ile çok iyi bir ekip olmuştu. İkisi akumalıya atak yaparken ben şanslı tılsımı anlamaya çalışıyordum. Akumalıya birlikte saldırmış, zayıf noktasını tespit etmişlerdi. Kediyi uzun zaman sonra mutlu görmüştüm, benle olduğundan bile iyiydi diyebilirdim hatta... Kafamı karıştıran da buydu. Kara Kedi'nin sorunu ben miydim, başka bir partnerle daha mı iyi çalışıyordu?

Ryuko'nun bana seslenmesiyle düşüncelerim bölündü.

''Uğur Böceği!''

''Hm efendim, bir sorun mu var?''

''Akuma?''

Akumayı unutmuştum, cidden ne yaptığımı zannediyordum!

Akumayı kelebeğe çevirdim, şanslı tılsımın her şeyi düzeltmesini izlerken konuşmaya başlayan Ryuko'ya döndüm.

''Sanırım kendini fazla yoruyorsun Uğur Böceği. Zor zamanlardan geçtiğini hepimiz fark ediyoruz. Bana ihtiyacın olduğunda yardım etmek benim için bir onur."

''Teşekkür ederim.''

Ryuko teşekkürüme karşılık gülümsedi, bu sırada Kara Kedi Ryuko'ya bakıyordu.

''İyi bir savaşçısın ejderha, bu kediye karşı belki şansın olabilir.''

''Senin yaşama şansın olmaz kedicik, emin ol.''

''Çok iddialı, sevdim bunu. Önceki tanışmamız fazla aniydi, şimdi gerçekten memnun oldum Ryuko.''

Gözlerimin önünde flört mü etmişlerdi? Kara Kedi'nin flörtöz olduğunu bilirdim ama gözümün önünde bunu yapacağını düşünmezdim. İçimde tuhaf bir karın ağrısı oldu, buna şahitlik etmek zorunda mıydım?..

''Memnun oldum, Kara Kedi.''

Kara Kedi Ryuko'nun önünde hafifçe eğilip elini öpmüştü. Tipik erkek işte, ne bekliyordum? Bunun bana özel olduğunu sanmam zaten hep bir hataydı. Daha önce başka kahramanlara da yapmıştı, yine yapıyordu.

ladynoir shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin