Birşey buldum. Odamda ne yapacağımı, nasıl bu olayı çözüceğimi düşünürken gözüm duvardaki ailemle olan fotoğrafıma takıldı ve aklıma fotoğraf albümümüz geldi. Onun içinde birşeyler bulma ihtimalim geldi aklıma. Daha öncesinde de albümü açıp içindeki fotoğraflara bir çok kez bakmıştım ama o zamanlar sadece eskiyi hatırlamak için olduğundan detaylı bakmıyordum ve kaçırdığüm birşey olabilirdi. Ve tek tek tüm fotoğrafları incelerken daha önce dikkatimi çekmeyen bı detay farkettim. 9 yaşlarında eski evimizin -o çocuğun olduğu ev- bahçesindeydim. Abimle su silahları ile savaşıyorduk. Ve muhtemelen o fotoğrafı çeken babamdı. Fotoğrafta İlginç olan şey fotoğrafın kenarının kesilmiş olması. Düz kesilmeye çalısılsada hafif eğrilikler vardı ve biraz dikkatli bakınca göze çarpıyordu. Kesilen kısım bahçenin kenar tarafina, yan evle bağlantılı olan çitin oraya denk geliyordu.
Orada ne vardı da kestiler? İlk boş yer olduğu için kestiler diye düşündüm ama bunun için fotoğrafı kesmezler buna eminim. Çünkü bazı fotoğraflarımızda herkes kenarda dursada yani fotoğrafin yarsından çoğunda bir kişi bile olmayan fotolar var ve kesilmemiş. Hem de bir kaç tane daha kesilmiş fotoğraf var. Ve hepsi o evdeki fotoğraflar. Sadece 5 tanesi farklı yerde. Onlarda yine eve çok uzak bu konumda değil. Hemen arka mahallesindeki gitmeyi çok fazla sevdiğim oyun parkında. Bu kesilen yerlerde ne vardı bilmiyorum. Ama o çocukla ve hatırlamadığım anlar ile ilgili. O çocuk var olabilir belki o kesilen yerlerde ve ya onunla ilgili bir şey.