Bugün okula geç kaldım hoca her seferki gibi siktiğimin ilkokul öğrencileriyle aynı ceza yöntemini uygulayıcak beni tek ayak üzerinde bekleticek .
Sınıfa girdiğimde hoca tahtaya birşeyler yazıyordu hoca bakmadan yerime geçmek istedim fakat yerimde kendini büyük gostericek piercing takan bir eleman vardı itici ve seksiydi onunla tenefüste uğraşıcaktım nasıl benim sırama oturabilirdi?
Kennanın( sevgilim) yanına geçicekken hoca tişörtümün arkasından sanki bir çöpmüşüm gibi tuttu zaten sinirliydim tam olarak sinirimi bozmuştu babamın şartları dolayısıyla okul sahibi olduğunu söyleyemiyordum siktiğimin ailesi nefret ediyorum gördüğüm muammeleye amk
Hocaya pis elini üzerimden çek sürtük diye bağırdım , yani sanırım, naptım ben ya hoca elini enseme koydu ve " sen benimle müdüre geliyorsun" dedi bende anlık olarak söylememem gereken birşeyi söyledim "sen benin müdüre götürsen nolur sahibi benim babam" dedim hoca hariç sınıftakiler kıkırdamaya basladı oysaki sınıftaki herkes benden korkardı sadece kenna ve yeni gelen şahıs gülmüyordu kenna ya baktım sinirliydim.Hoca ,otur yerine dedi hocaya yerimde biri oturuyor diyip ortalığı daha fazla karıştırmak istemedim, zaten uğraşmamıştı. ama babam soylediğimi duyarsa beni komaya sokardı bu yüzden kimse bunu babama sormamalıydı.
Kennanın yanına geçtim ve 6 dk sonra zil çaldı zilin çalmasıyla kennanın bana soruşu bir oldu"baban okulun sahibi mi tae?"
Ve eğer böyle birşey varsa neden bana söylemedin ben senin biricik sevgilinim dedi.Kenna ya dönüp "hayır öyle birşey yok hoca beni bıraksın diye böyle bir yalan uydurdum hepsi bu" dedim
Kenna "tamam o zaman bebeğim "dedi bakın kennaya gerçekten çok aşığım ama ben onun nerden bebeği oluyorum amk??Kennaya baktım gözleri masmaviydi onu ne zamandır ilgisiz bırakıyordum çünkü moralim bozuktu bende ona iltifat etmek istedim" kenna gözlerin su şişesi kapaklarındaki mavilik kadar hoş" dedim . Tamam belki bu iltifat işlerinde pek iyi değilim ama aklıma ilk bu geldi ve kenna onündeki kitaptan kafasını ayırmadan gözlerini bana çevirdi benim gözlerim yeşil tae ! Kennanın bağırmasıyla irkildim ne yeşilmiydi! Basbaya maviydi işte tamam belki biraz yeşile dönük bir maviydi ama ne biliyim. Kenna bana dönüp tae sen benim gözlerime hiç mi bakmadın dedi, bende seni çok seviyorum kenna ama bu aralar moralim çok bozuk ve sana değer veremiyorum. Bu yüzden ayrılmalıyız dedim.
Aklımda binlerce kenna nın verebileceği tepki vardı ne diyecekti,nolucaktı kenna soylediği üzere (yeşil) gözleriyle bana baktı biraz sınırlı biraz da gözleri doluydu kenna akrep burcuydu bu yüzden çok iyi rol yapardın elini yanağıma koydu eli ona gratisten aldığım çilekli krem kokuyordu yanağımı okşadı ve dedi ki, ben hamileyim .
Ne ! Şaka yapıyor olmalıydı onunla sadece bir gece yattım onda da çok önlemesi , ve onun canını acitmamistim bile bu nasıl oluyor amk? Kenna ya dönüp kenna bu çocuk kimden? Dedim mala yatıcaktım kenna ellerini suratımdan çekti ve ağlayarak senden dedi beni bırakamazsın,çouğumuz olucak,evlenicez,sonsuza kadar mutlu yasiycaz dedi.
Tamam kafayı yemek üzerydim! Ama o çocuk eğer doğarsa intihar etmemem için hiçbir sebepim olmaz? Anlaya biliyormusunuz .
Kennaya kenna bak, ya o çocuğu aldırırsın ya da çocuğun benden haberi olmadan güzel bir şekilde büyür sana evde alırım arabada, ama lütfen bu çocuğu üstüme yıkma ben seni sevmiyorum ben .... Dedim ve sustum çünkü daha sevdiğim birisi yoktu arkadan bizi dinleyen biri seslendi taehyung la uzun süredir çıkıyoruz kenna taehyung u rahat bırak dedi bu kimdi hiç bilmiyorum ama erkekti , bu çok hoşuma gitmişti bisex olmama rağmen sadece 1 kere erkek sevgilim olmuştu . Bende arkamdaki şahısa katılmak amaçlı başımı salladım.
Kenna " s-sen beni aldattın mı?"
Doğruyu söylemek gerekirse kennayı güzel ve popüler olduğu için seviyordum. Arkamdaki şahısa baktım o yeni gelen kişiydi n-neyse bunu sonra sorguluycaktim.kennaya dönüp evet kenna üzgü- kenna sözümü kesti hemde bir erkekle dedi ve arkamdaki şahısı süzdü acınası bakıyordu sonra bana dönüp senden nefret ediyorum kim taehyung dedi.
Çokta sikimdeydi.