Part 8 (Tom szemszöge)

238 21 7
                                    

* Tom szemszöge *

Y/n amikor elvégezte dolgát,ki is jött hozzánk,és oda állt mellém

-Y/n: Skacok,akkor mi elmennénk Tommal hozzánk,pár cuccomért. De tényleg nem okozz senkinek se bajt hogy ma itt alszom?
-kérdezte Y/n,bizonytalanul-

-Bill: Jaj Y/n,nyugi,nem nem okozz senkinek se bajt!

-Georg: Inkább örülünk hogy itt  aludhatsz!

-Y/n: Ooh rendben, köszönöm skacok,nagyon aranyosak vagytok!
-mondta Y/n,mosolyogva-

Amikor ezt Y/n,elmondta,akkor rám nézett,és megkérdezte tőlem,hogy indulhatunk e. Én bolintottam és ki is mentünk.

Elég gyorsan oda értünk a házukhoz,kb 10 perc volt az egész? Annyi se.
Amikor oda értünk mondta hogy itt is lennénk,és rám mosolygott.Én persze vissza mosolyogtam neki,eléggé szép házuk volt mit mondhatni.
Be is mentünk,és ő is körbevezetett a házukba,bemutatott mindent,és magyarázott. Én nem is a házra tudtam figyelni, hanem rá. Olyan szép amikor beszél, folyton őt néztem.

Utoljára a szobáját mutatta,az is olyan szép volt mint ő.
Hozzám szólt, hogy üljek le nyugodtan az ágyára,és várjam meg míg ő össze pakol. Én le okéztam és leültem.
Folyton őt néztem,és a seggét.
Egyszer csak hallottam,hogy leejt valamit,oda néztem és le ejtette a fésűjét.

"Ooh basszameg"-mondta és ezzel fel is vette a fésűt,hát persze hogy a seggét néztem,olyan formás neki,legszívesebben bele markoltam volna,de inkább úgy gondoltam hogy máskor teszem meg.
Míg be tett pár ruhát,ja igen mert még kint az udvaron fel hívta a szüleit hogy hozzánk költözhette,és persze meg is engedték neki. Azután én is felhívtam az én szüleimet és ők is megengedték,mivel kiderült,hogy a szüleink nagyon jó viszonyba vannak.

Apropó,örültem hogy Y/n hozzánk költözik egy hónapig,mert addig is együtt lehetek vele,azt hiszem tetszik nekem. De én úgy gondolom hogy én is neki. Nem tudom,majd ma este kiderül, remélem.

Olyan 3 perc múlva el is indultunk,amikor még az udvarukon magamhoz húztam és szorosan megöleltem,meglepődőt de éreztem hogy ő is ezt akarta. Az ölelés folyamán két kezemet a seggére helyeztem és bele markoltam. Annyira jó érzés volt,és még ilyen segget még életemben először most fogok. Még anno a csajaimnak se volt ilyen segge.

Még egy kicsit öleltük egymást és el indultunk hozzánk. Kb egy 10 perc alatt ott is voltunk,megint előre szaladtam,és kinyitottam neki az ajtót. Amit ő egy mosollyal köszönt.
Bementünk és mondtam neki,hogy menjen fel nyugodtan a szobámba,és pakoljon le,mert nekem még megkellett néznem valamit.
Y/n,bolintott és el is indult.

Olyan 3 perc alatt végeztem,és mentem Y/n után,de nem találtam a szobámban sehol,gondoltam leülök a kanapéra és várok.

6 perc múlva,egy ajtó nyitodást hallok,és az Y/n volt. Bejött és becsúkta maga mögött az ajtót és leült az ágyamra és pakolni kezdett.

-"Hol voltál?"- kérdeztem tőle

-"Ja bocsi,Billnél voltam"- mondta.

-"Billnél? Mit kerestél te ott?"- kérdeztem egy kicsit féltékeny hangon

-"Véletlenül oda nyitottam be,és behívott a szobájába beszélgetni"- mondta egy kicsit komolyan.

-"Beszélgetni? Mi jót beszélgetettek?"- kérdeztem tőle még féltékeny hangon

-"Mindenről is,most mi bajod van? Nem lehet már itt beszélgetni sem?"- mondta és szemembe nézett.

Egy kicsit elkönyesedtem,pedig én nem vagyok ilyen,de mégis..

-"De"-válaszoltam neki,kicsit szomorú hangon

-"Na gyere ide már"- mondta és a kezét kitágította

Én oda mentem és át ölelt,jó szorosan,olyan jó érzés volt. Pont tőle.
Éreztem hogy már kezd eltávolodni tőlem ezért megkérdeztem hogy most hova akar menni.

-"Sehova,csak amire szépen ki pakolom a ruhámat éjfél lesz"- mondta,majd eltávolodott tőlem és pakolni kezdett.

-"Segítsek?"- kérdeztem tőle

-"Ha akarsz"-mondta,majd én egyből elkezdtem ki pakolni a ruháit.

Majd egyszer csak a tangáját vettem ki,ami elég sokáig a kezembe volt.

-"Ezt kell majd leszednem rólad?"- kérdeztem tőle,a perverz mosolyommal együtt

-"Hülye,tedd azt le"- mondta röhögve

-"Mi van ha nem?"- kérdeztem tőle én is röhögve

Ezzel ki kapta kezemből és eltette a többihez.

Amikor végeztünk,már 19:08-volt,és Y/n megkérdezte tőlem,hogy zuhanyozhate nálam,én persze azt válaszoltam hogy igen. Ő ezzel felpattant és be szaladt a fürdőszobába egy vörös törölközővel,pizsamát nem láttam volna nála,de nem akartam neki szólni.

Elindította a zuhanyzot és lefürdött,olyan pár perc múlva éppen a nevemen szólított,hogy kint hagyta a pizsamáját,nem e tudnám bevinni neki.

Én egy "de" - szóval válaszoltam vissza neki,de egy kicsit hülyitettem,hogy mégis melyik pizsamája is kell neki.

-"A fekete selyem csipkés"- mondta hangosan.

-"Oo az a bomba?"- válaszoltam vissza neki picit perverz hangommal,mivel szeretem ha ilyenekbe alszanak mellettem a lányok.

-"Hozzad már"- mondta

És én egyből feláltam és bevittem neki. Amikor beléptem egyből lentről,fentről megnéztem őt,nem hittem a szemeimnek,olyan bomba volt még törölközőben is,hogy az hihetetlen.

-"Huuhh geci,tetszik a látvány"- mondtam neki,megint lentről-fentről megnézve

-"Huuh geci,huzzál már kifele"- mondta nekem egy kicsit kínos arccal.

-"Ezt kell majd le szaggatnom rólad?"-  kérdeztem tőle,és muttogattam a pizsamájára.

Ő ezzel megfogott és ki húzott a mosdóból,tetszett. De amikor ő kijött akkor még sokkal bombább volt. Lefeküdt mellém az ágyra és elkezdte nézni a tv-t,én persze a mellét néztem.Láttam hogy látja hogy figyelem őt,de nem nagyon foglalkozott velem.

-"Hé Y/n?"-kérdeztem tőle

-"Hm?"-kérdezett vissza

-"Elmennék fürödni"- mondtam neki

-"Jó,mi tart vissza?"- kérdezte furán

-"Semmi"- válaszoltam vissza,és be is mentem a fürödni. Ugyanazt tettem mint ő. Lezuhanyoztam.

Vissza mentem hozzá egy sima alsógatyába és egyből rámnézett,ő is fentről lentről,gondoltam tetszik neki a látvány.

-"Tetszik a látvány?"- kérdeztem tőle,majd lefeküdtem mellé.

-"Talán"- mondta

-"Lenne nálad esélyem?"- kérdeztem egy kicsit félősen

-"Inkább aludjunk!"- nézett rám furán

-"De miért nem tetszem neked?"- kérdeztem tőle

-"Tom hogy jön ez ide?"- mondta majd elfordult.

Sziasztok itt van a part 8!
Ha tetszik,kérlek jelezd egy csillaggal!
Legyen szép napotok!<3

Erre nem számítottunk..Where stories live. Discover now