2. bölüm

2.1K 27 68
                                    

Eevveettt 2. Bölüm 🖕🏿

Kenna ağlayarak sınıftan çıktı sınıfta bir kaç kız kennanın peşinden gitti ,sınıfta sadece 4 kişi vardı ben , beni kurtaran şahıs , minho ve onun kız arkadaşı vardı onların çıkmasını söyledim .

Onlar çıktıktan sonra o şahisa dönüp bunu neden yaptın dedim , bir adım yaklaşıp bana teşekkür etmen lazım kim taehyung dedi. O kimdi de ben ona teşekkür edicektim , ama yinede hayatımı kurtarmıştı piercingli dudağına bakıp sağol dedim ve gözdevirdim tam sınıftan çıkıcakken beni omzumdan tutup çevirdi ,

Jk: çıkışta napıyorsun?
Tae: bir kızla rendavum var , neden?
Jk: tamam , kızı boşver okul çıkışı karşıdaki parkta oturup konuşmamız lazım şu kennaya sevgiliniz gibi rol yapmamız ve şu çocuk işinin DNA Sina baktirip senden mi değil mi öğrenmemiz lazım.
Tae:peki,tamam sadece 1 saat .
Jk: bu arada memnun oldum ben junkook.
Tae: hm hm tamam.

Dedim ve sınıftan çıktım kantine doğru giderken yolda kennayı gördüm ağlıyordu göz devirip kantinci ablaya iki çikolata dedim .

Sınıfa geldiğimde jk birisiyle konuşuyordu gayet samimiydi sevgilisi mi vardı varsa neden benim sevgilimmis gibi davranmayi kabul etti ki? Aman neyse çokta sikimde değil aklımda zaten birisi var Adrian çok yakışıklı ya.

Jk telefonu kapattı ve bana dönüp son. Dersss dedi heycanlı gibiydi ne alaka? Sevgilin gelicek mi dedim , kaşlarini çatti ve ne sevgilisi ya benim sevgilim yok ki dedi . Bende önüme döndüm ve içeriye Adrian geldi çikolatayı ona almıştım kalktım ve yanına gittim.

Taehyung : adrian al bu sana ( çikolatayı uzattım)
Adrian:yok sağol bebeğim almiyim

Ne bana bebeğim dedi waaaaa şaka yapıyorsun ya çok tatlı birisi ben demiştim tavlarım ben bunu

Jk den;

Telefona bakıyordum tae ye birisi bebeğim demişti cidden çapkın biriymiş yanlız çocuk çok yakışıklıydı hemen instagramini almak istiyordum gözleri masmaviydi çok yakışıklıydi ne ne neoluyordu !! Yanıma oturmuştu dirseğini sıraya koyup bana bakıyordu yüzümü telefondan çektim ve bende ona bakmaya başladım .

Adrian: Instagramını alabilirmiyim güzelim
Jk:tabii veriyim ( verir)

Ders boyunca bana baktı ders biter bitmez görüşürüz yavrum dedi ve hemen telefonu elime alıp gelen isteğe baktım.

Bir fotoğrafını SS aldım

Aşırı karizmatik ti bunun benden instamı istediğine hala inanamıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşırı karizmatik ti bunun benden instamı istediğine hala inanamıyorum.
Herkes sınıftan çıktıktan sonra tae yanıma geldi ve sertçe bir tokat attı ne yaptiğini anlamamıştım delirdin mi sen dedim bana gülerek bakip o çocuktan uzak durucaksin dedi.

Aslında korkmadım sayılmaz bütün okul ondan korkuyordu,ne yapacağı belli olmayan bir piskopattı .

Taehyungtan:

Nasıl olurda benim hoşlandığım çocuk jk a yavşardı tamam o da oldukça seksiydi ama benim yakışıklılığım yanında o sadece çay servisi yapardı.

Okul çıkışı jk yanıma geldi ve attığım tokattan dolayı özür dilemesi söyledi sikimle güldüm asla kimseden özür dilemezdim.

TAE:öylemi mi olucakmis ?

Junkook: anladim biraz kabayız galiba ben sana öğretirim kibarlığı

Okulun karşisindaki parka gittik ve banklara oturduk.

Diğer bölüm.....

YENİ ÇOCUK ( TAEKOOK SMUT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin