18.

1.2K 40 3
                                    

Vitoria

Liam je idućeg dana došao u Rim i naravno odmah otišao da spava. Taj dan nismo ni razgovarali. Čovek jednostavno nije imao nikakav poriv da mi objasni kako je moguće da ja ne znam da se on bavi organizovanjem ilegalnih partija pokera. Ujutru kad smo ustali otišli smo pravo na ročište ali se Kai nije pojavio a to je bilo čudno. Dobra stvar je bila što je njegovo nepojavljivanje na sudu moglo da se protumači kao nezainteresovanost a to je išlo u moju korist. Liam je nastavio sa svojim tretmanom ćutanja, meni ništa nije bilo jasno i kad smo nakon suda otišli kod njih, vrata nam je otvorila samo Kjara. Kai i Atina su bili u prodavnici i Liam i ja smo sedeli kao idioti u Kjarinoj dnevnoj sobi dok nas je ona kao neka ženica posluživala kafom i kolačima. Naravno, domaćim. Pola sata kasnije tokom kojih je Liam verovatno odgovorio na trista mejlova i ja prebrojala svaku nit njenog debelog persijskog tepiha u dnevnoj sobi, Kai se vratio sa našom ćerkom. Kjara je bila standardno u kuhinji i lupala šerpama kad me je Kai zamolio sa razgovor nasamo. Predložila sam Liamu da bude sa Atinom kad me je pogledao kao da sam pala sa marsa i rekao mi da uzmem dete sa sobom jer je nisam videla jedan dan. On nikada nije bio tako bezobrazan no dobro, nisam imala snage za njegove izlive. A i idalje ga nisam pritisla za kockarnice što ne znači da sam to zaboravila a on to očigledno ne ume da ceni.

Kai i ja smo se povukli u njihovu spavaću sobu, on je zatvorio vrata za nama i pogledao me kao da će mi održati bukvicu sa sve uperenim prstom u mene. Bio je besan ali ovog puta se nisam ni potrudila da protumačim zašto. Nisam mogla da pohvatam sve njegove promene raspoloženja i to je činilo dva muškarca u mom životu zbog kojih bi mi diploma psihoterapeuta dobro došla.

- I? Nisi bio danas na sudu. Spusti taj prst Kai, uznemiravaš me.

- Predao sam dokumentaciju rano jutros i promenio naše statuse dok ovo sranje nije otišlo stvarno predaleko. Zaveden sam kao Atinin biološki otac, delimo starateljstvo na pola što je isto kao da smo u braku. Ne planiram da više mučim ni tebe ni sebe. Mislim da možemo sve razgovorom da razrešimo i nemoj da ti je palo na jebenu pamet da mi kažeš kako si zaista mislila da budeš jedini staratelj Atini i lišiš me prava na dete. - samo sam zinula jer je to bilo jedino prikladno za njegov glupi monolog.

- Aha. To si ti meni uradio koliko se sećam. I nisam spavala sa Atinom danima jebote.

- Zaslužila si to kao kaznu jebote.

- A ti sada nisi šta? Zašto bih te poštedela Kai?

- Povukao sam se prvi Vitoria i odlično znaš da si me kaznila i više nego što je potrebno.

- Aha.

- Aha. Jebote.

- Zašto sad Kai?

- Zato što me svakako ne bi dobila na sudu Vitoria jer ne postoji nijedan razlog da mi se potpuno oduzme starateljstvo koliko god tvog muž drkadžija imao novca. Nije bilo ni tebi, to sam namestio. Osim toga, imam prilično dobar osećaj da si trudna sa mojim drugim detetom i ne želim da te stresiram. - idalje mi je vilica bila razjapljena. Kai je bio poremećen. I u totalnoj zabludi.

- Nisam trudna jebote.

- Da, mislim da jesi. Mora da prođe još neko vreme da bi uradila test ali...

- Znam kako trudnoća fukncioniše Kai.

- Onda ti je sve jasno.

- Nisam trudna.

- Sise su ti porasle i vruće su. Bradavice su ti ekstremno osvetljive. Pica ti je osetljivija nego inače, nikad ti nije dosta i rasplačeš se za par sekundi oko gluposti.

- Ti si lud. Ja ne plačem.

- Suze ti oči, nazovi to kako hoćeš jebote, nebitno mi je. - on je bio skroz siguran u to što priča ali ja nisam. Uvek sam sa njim bila samo lokva pretvorena u potrebu i mogla sam da doživim orgazam i ako me popreko pogleda. Pričao je gluposti jer jebote u braku smo oboje, ne mogu da budem trudna sa njegovim detetom. Iako nismo koristili zaštitu. Iako smo se jebeno mnogo glupirali zadnjih par nedelja. Osim toga, koliko me je pamćenje služilo sinoć smo sve prekinuli. Sveti bože, ovo je gore od neke sapunice. Pritom, sve se dešava mnogo brzo da bih propratila.

PobednicaWhere stories live. Discover now