Μπέλλα: Είστε ηλίθιοι; Πήρα απουσία εξαιτίας σας;;;;
Νίκολας: Ήρεμα Μπέλλα δεν έγινε κάτι.
Μπέλλα: Για εσένα Νίκολας.
Νίκολας: Κάνεις λες και με ξέρεις καιρό.
Μπέλλα: Έχω καταλάβει τι τύπος είσαι. Σε είχα για καλύτερο από το ρεμαλι.
Λίο: Για εμένα πήγαινε αυτό;
Μπέλλα: Έπρεπε να πω λογικά κάτι χειρότερο. Φαίνεται δεν σε χαρακτηρίζει ιδιαίτερα.
Γκάμπριελ: Μπέλλα μου ηρέμησε. Δεν χρειάζεται.
Η Βαλ με κοιτά με την κόρη του ματιού της εμένα χαμογελώντας και μετά αλλού όταν την κοίταξα.
Λίο: Θα το λύσουμε το πρόβλημα μου!?!
Μπέλλα: Έχεις χέρια καθάρισε το. Τι θες να σου κάνουμε εμείς;
Λίο: Εσύ θα το καθαρίσεις.
Μπέλλα: Εντάξει.
Βάζω σε ένα παγκάκι την τσάντα μου και βγάζω κάτι μωρομαντιλα.
Μπέλλα: Έλα κάτσε.
Κάθεται και με κοιτά που έχω σκύψει μπροστά του.
Μπέλλα: Μην με κοιτάς!
Κοιτά αλλού ενώ τα παιδιά μιλάνε μεταξύ τους και την Βαλ την έχουν στην απέξω.
Αρχίζω να του καθαρίζω το λεκε από το παντελόνι του. Δεν έβγαινε όμως γι'αυτό ασκούσα περισσότερη δύναμη στο χέρι μου. Ώσπου βλέπω τον Λίο να κρατά από την μία μεριά και από την άλλη το παγκάκι.
Μπέλλα: Όλα καλά με την πάρτη σου;
Δεν μιλούσε οπότε συνέχισα να προσπαθώ να του το καθαρίσω. Άρχισε να δαγκώνει το χείλος του και να κοιτά τον ουρανό. Μεχρι που άκουσα να παίρνει βαθιές και αργές ανάσες.
Εκεί που δεν το περίμενα άκουσα ένα μικρό αναστεναγμό.
Σταματώ και τον κοιτώ επίμονα στα μάτια με το μωρομαντιλο στα χέρια μου.
Λίο: Με άναψες τώρα.
Μπέλλα: Σβήσε;
Λίο: Θα βοηθήσεις;
Μπέλλα: Άι σιχτιρ Λίο , ε άι σιχτιρ.
Νίκολας: Καθάρισε;
Ρωτά ο Νίκολας ο οποίος είχε έρθει από πίσω μου. Κοιτώ αλλού και του λέω
Μπέλλα: Όχι δεν βλέπεις;
YOU ARE READING
Unexpected Love
Teen Fictionδεν το περιμένατε έτσι δεν είναι;! διάβασε για να καταλάβεις τι εννοώ