New world part 2

7 3 1
                                    

cucumber_pudding -gal közös alkotasunk , ahogyan az előző rész és valószínűleg mindegyik
Ender Ziya Reyhan az ő karaktere *

Minden egyes ember lenézve, undorodva nézett a lányra. A kutyák szagolgattak, de a gazdájuk elhúzta a pórázzal őket.
A kislány már úgy érezte, szinte halálra fagyott a tüdeje . Összeroskadt a járdán . Szerencsére , azonban egy fiatal nő hamar felfigyelt a kórház kapuja előtt fekvő kislányra . Miután az életjeleit gyengének találta és nem volt magánál a gyermek , azonnal bevitte a kórházba .

- Hakan , Onur, Nazira !

- Mi történt?- kérdezte Hakan , a sürgősségin, miközben épp egy mentőt vártak. 

- Ezt az idegen gyermeket a kapuban találtam . Nem reagált, gyenge . Hipotermia lépett be , elsőfokú égési sérülések és mélyebb vágások borítják a testét . Úgy hét év körüli, iratokat vagy családtagokat nem találtam. Tudom hogy biztosítás nélkül nem vizsgálhatjuk meg ...de tehetünk érte valamit ? - reménykedett Mine .

- Most sajnos mindenki elfoglalt és szükségem van rád is ! - mondta Hakan .

- Jó de ő ... Nazira!

- Igen? - Szaladt oda a lány.

- Te mára végeztél? - kérdezte Mine .

- Igen , de... szívesen segítek .

- Nagyszerű! Fogd meg ezt a kislányt és próbáld meg felmelegíteni , nem tudjuk kezelni , de utána nézünk a most behozottaknak , hogy kihez tartozhat . - Adta át Mine a kislányt.

- De... de én még sosem-, de Mine és Hakan már el is mentek .

- Nagyszerű ,... most mi lesz ? Ah tudom ...- gondolkozott Nazira , majd egy sapkát,  adott a kislányra valamint egy száraz kórházi ruhát is .
Mivel nem volt magánál, nem furdethette meg melegvízben , de lefektette a kanapéra, a tűzhely közelébe, rátermett wgy takarót , míg próbálta saját kezeivel is felmelegíteni.
Megtervezte , hogy ha sikerrel jár és a kislány hamar felébred, teát főz neki és meleg fürdőben részesül . A kislány eléggé kapkodta a levegőt , Naziranak már nem maradt ötlete , hogy mit tehetne még érte, lassan ő is úgy érezte, hogy ez visszafelé sült el . A kislány hideg testét fogva, a tűz és a takarók ellenére, Nazira is fázni kezdett. A hőmérséklet jóval mínusz 20 fok közelében volt . Sűrűn hulott a hó , néhol a régi lámpák is pislákolni kezdtek. Karácsony volt de , meg így is rengeteg ember volt kint , legtöbben az utakon ragadva . [* igen a Karácsony keresztény ünnep de a story érdekében illesztett bele]

- Mi újság?- lépett be Berk .

- Megtaláltatok a szüleit? -kérdezte Nazira.

- Nem . Javult az állapota?

- Remélem... De nem sokkal . Én viszont fázom és nem tudom mit csináljak, nem akartam hajszaritóval meg hasonlókkal... a túlzott meleg sem jó a szívének .

- Van egy ötletem! Nem őt melegítjük fel , hanem téged ! -javasolta Berk .

- Mi?

- Igyál teát , és te is vegyél dél vastag ruhát , vagy tudok jobbat is ... - mondta , majd leült a lány mellé .

- Micsodát? - kérdezte döbbenten Nazira. 

- Segítek neked én is .

- Szerintem... erre van más megoldás is ...

- Tudom . De én itt akarok maradni .- ölelte át a lányt .

- Na jó ...

.....

- Fiatalok? Ti mit csináltok ... Mindegy nem érdekes.  A beteg jobban van , valami hír? -jött be Hakan, mire megijedtek .

- Oh ... már kezd javulni , rendszeresebben lélegzik és már csak enyhén van kihülve , remélem hamarosan felébred .

- Hhhh, katasztrófa van a karácsonyi hóvihar miatt , most láttunk el húsz beteget a sürgősségin, azt hiszem mára végre végeztünk és majd jönnek a váltósok,Gümüsok besegít, bár náluk is tömeg van , csak ott van ember , Ulucinarban már nincs . - mondta fáradtan Hakan . - Remélem meggyógyul.- tette hozzá .

Amikor felkelt annyit érzékelt hogy valaki viszi őt. Egy szőkés-barnás hajú nőt pillantott meg, mellette meg egy fiatalabb lány kérdezősködött.

-Ezek súlyos sérülések! Nagyon gyenge a szervezete! Sietnünk kell Mine! - mondta idegesen a lány, amint látta hogy a gyermek felèbredt , siettek hogy   óvatosan felmelegitsék a kislányt, miközben Nazira beszélt a lányon talált égési sérülésekről is.

-Tudom, mindjárt ott vagyunk.

Reyhan egyszerűen nem tudta felfogni, hogy mi történik, és hirtelen fura hangokat kezdett el kiadni magából.

-Most mi történik?- lett még idegesebb a lány.

-Nem tudom! Lehet mondani próbál valamit .-  válaszolt Mine.

- Nagyon remélem nem roham lesz , elvégre nem ismerjük a kórtörténetét!

...


,








A városi doktor ff - Kasaba doktoru Where stories live. Discover now