İnstigram bildirim sesiyle hemen telefonuma koşmuştum, evet maf yayın açmıştı. Hemen kitaplarımı kapattım ve tok tike girdim. Allahım bu adamı izlemek çok eğlenceliydi çok komik adam offf keşke sevgili olsak ay ne diyorum ben adamın sevgilisi var. Evet yakışıklı adam boş durur muydu ki neyse. Yayını izlemeye devam ederken kendimden geçmişim annemin sesini zor duydum "ne var anne" dedim "gız sen yine elin adamlarını mı izleyooonn" "anne ne diyorsun ya elin adamı ne yayıncı o yayıncı bi öğrenemedin şunu" "gız kalk başlatma yayıncına da aç ödevlerini yap" " anne ne ödevi ya üniversiteye gidiyorum ben" "ne haltsa kalk işte biz yarın gidiyoruz köye haberin olsun" ah Allahım sonunda evde yalnız kalıcaaaammm "ama abin geliyor merak etme tek korkarsın sen" neeeğğğ "anne çocuk muyum ben tek kalabilirim" "sus gız ben kalırım bak abini istemiyorsan" "ay yok anne abim gelsin tamam" en azından abim eve geç geliyor daha rahat olurum of ya annemle konuşurken mafimi izleyemedim işte ahh aşk adamım keşke seninle bir kere de olsa tanışabilsek ve yayını kapatma zamanı geldi oha saat yine sabah 6 oldu. Nasıl düzelticem ben bu uyku düzenimi ya ah be zalımın oğlu yatağımın yanındaki fotoğrafını öptüm artık uyumam lazımdı yarın 11 de ders var.
😴😴😴😴
Sabah kalktığımda ailemle vedalaştık Korkuteli otobüsünü kaçırmadan gidelim dedi annem onları uğurladım abim ne zaman gelirdi acaba of gelmese daha iyiydi ya eve erkek atardım neyse yapacak bir şey yok. Hazırlandım okula gittim Rüya'yı gördüm ve yanına gittim "günaydın bacılığım napıyon" dedi yine enerjikti "ay her sabah nasıl böyle enerjik olabiliyorsun ya başım çok ağrıyor benim" dedim "gece hızlı geçmiş galiba ahahahahah of kızım ya yine şu mafi mi izledin sen gerçekten boşa zaman kaybı" neyse konuşacak halim yoktu anlamıyorlar beni aşığım diyorum. Derse girdim çıktım Rüya'yla vedalaşıp eve geçtim. Evde abim bekliyordu beni heyecanlıydı "noldu be" dedim "kızııımm çok güzel şeyler oldu zengin olduk zengiiiinn" ay çok heyecanlanmıştım "dur baştan anlat nasıl zengin yaağğ" "bir kaç projem vardı tuttu" neyse irdelemedim AYYY ZENGİN OLMUŞTUUUKK "hadi gel seni yeni evimize götüreyim" dedi abim "neğ yeni ev mi şaka mı yapıyorsun?" "Ne şakası kızım ne diyorum ben sana zenginiz bu fakirhanede mi yaşamaya devam edelim yürü hadi" "dur eşyalarımı toplayayım" " ya ne eşyası yürü yenisini alırız" peki madem hemen evden çıktık arabasına bindik neeeğğ Range Rover mı aman Allahım "bu senin araban mıığğ" "ne sandın kızım herhalde benim hala Tofaş'a binecek halim yoktu ya" ayy dibim düşmüştü şuan araba böyleyse evi hayal bile edemiyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yayından sonra değişen Maf
AdventureYayından sonra her şey değişiyordu maf aslında kimdiii şok şok şok