Chapter twenty-four

1.5K 37 1
                                    

Lᴏᴄᴀᴛɪᴏɴ: 𝐵𝑒𝑙-𝐴𝑖𝑟, L

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lᴏᴄᴀᴛɪᴏɴ: 𝐵𝑒𝑙-𝐴𝑖𝑟, L. A., Cᴀʟɪfᴏʀɴɪᴀ, USA

|VIVIENNE|

Nacházela jsem se s Torrencem v jeho ložnici, kde teď musel pobývat skoro pořád. Snažila jsem se mu být v těchto těžkých chvílích co nejvíce oporou, aby viděl, že mé city k němu jsou opravdové. Pomáhala jsem mu se sprchováním, oblékáním a také ho i krmila, protože sám by to ještě kvůli svému zdravotnímu stavu nezvládl. Možná to krmení by zvládl, ale já se o něj ráda starala. Ukázal mi, že mě má opravdu rád a na naše maličké se těší stejně jako já. Možná díky tomu, že ho Blake zmlátil, si uvědomil, o co malém přišel.

Byla jsem tak šťastná.

,,Řekni, jak moc mě miluješ, maličká," usmál se na mě Torrence a vtáhl mě do svého hřejivého objetí. Zabořila jsem hlavu do jeho hrudi a jednou rukou ho objala opatrně kolem pasu.

,,Moc vás miluji," zvedla jsem k němu hlavu a usmála se na něj široce. On se nad tím usmál ještě víc a pohladil mě palcem po koutku úst.

,,To, co cítím s tebou, jsem s nikým jiným ještě necítil. Otevřela jsi mi oči, maličká. Už nikdy nedopustím, aby nás něco rozdělilo. Ne teď, když budeme za pár měsíců už tři." řekl mi a mně se dojetím nahrnuly slzy do očí. Slyšet od něj taková slova, bylo to nejhezčí, co mi mohl dát.

,,Už si moc přeji, aby to maličké bylo mezi námi." řekla jsem a při tom mi ukápla jedna slza z oka.

,,Neplakej, broučku. Škodíš tím našemu synkovi." uchechtl se a pohladil mě po vlasech.

,,Ještě nevíme, jestli to bude chlapeček," zasmála jsem se.

,,Ale já bych dal přednost chlapci." mrknul na mě. ,,Dal bych mu všechno, co by chtěl. Vychoval z něj silného a statného muže. Naučil ho vše, co mě naučil můj otec, jenže jak znám svoje štěstí, bude to nejspíš holka a já pak umřu strachy, aby ji nějakej hajzl neublížil."

,,Já bych zas umřela strachy, kdyby to byl chlapeček a musel by pokračovat ve vašich šlépějích. Už teď se bojím o vás, ne ještě o synka," povzdechla jsem si a on se zasmál.

,,Neboj se, maličká. Máš vedle sebe muže, kterého se obává celý Los Angeles. Pojď blíž a polib mě. Už mi ty tvoje chutný rtíky chybí." řekl mi a při posledních slovech se šibalsky usmál. 

Opatrně jsem se tedy nadzvedla, abych mu neublížila, a zasunula jazyk hluboko do jeho úst. Spokojeně zasténal a přitiskl se k mým rtům. ,,Myslíš, že bychom mohli mít už sex? Aspoň orální? Strašně mi to už s tebou chybí." zašeptal a na okamžik se ode mě odtáhl.

,,Jste si jistý, že se na to cítíte?" zeptala jsem se ho s obavami.

,,Já ano, ale jestli ty." usmál se na mě smutně. ,,Byl bych jemný, slibuju." ujistil mě.

,,Dobrá," pousmála jsem se a pohladila ho po tváři.

,,Ale musíš mi trošku pomoct," mrknul na mě s úsměvem a hlavou pak ukázal na svůj rozkrok. ,,Vím, že na kuřbu nemáš dobrý vzpomínky, ale teď už si budeš určovat tempo a hloubku sama. Nechám to na tobě. Až se budu cítit líp, vynahradím ti to pak pusou já, zlato." dodal a laškovně si u toho olízl rty.

,,D-dobře," jemně jsem na to kývla a pomalu mu začala stahovat boxerky. On mě celou dobu při tom sledoval s rukama za hlavou a usmíval se.

Jakmile jsem mu sundala boxerky a odhodila je na zem, vzala jsem do dlaně jeho penis a začal přejíždět nahoru a dolů po celé délce. Netrvalo dlouho a dostavila se jeho erekce.

,,Můžeš," pobídl mě s úsměvem. A tak jsem se sklonila k jeho chloubě a olízla nejprve jeho špičku. ,,Ahh, ano, dej si ho do pusy," zavzdychal tiše. Se stydlivým úsměvem jsem tedy tak učinila. Vložila jsem si jeho úd pomalu do úst, chtěla jsem ho potěšit, a proto jsem se snažila potlačit dávící reflex a zvládnout celou jeho délku.

Začala jsem mu pomalu, ale o to víc důkladně, kouřit, u čehož jsem s ním párkrát navázala oční kontakt, abych zjistila, zda mu to tak vyhovuje. Vyhovovalo. Tvářil se spokojeně. Měl zavřený oči a tiše sténal. Cítila jsem, že se každou chvíli udělá, ale nepřestávala jsem. ,,Můžu se ti udělat do pusy?" zeptal se mě mezi vzdychy. Upřímně, moc se mi to nezamlouvalo, ale nechtěla jsem ho naštvat, tak jsem na to souhlasně kývla a on šťastně vydechl.

Po chvíli jsem v puse ucítila jeho sperma. Se zakrytou nechutí jsem to spolkla a posléze se od něj odtáhla. ,,Bylas moc šikovná," pochválil mě a já na něj s děkovným výrazem pohlédla. Nic jiného mě nedělalo šťastnou, než když jsem ho viděla se takto usmívat. Bylo to jako lék pro mou duši.

Dominant blood ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat