RE 45 - Rita Bahagian 2

2.2K 23 0
                                    

Sekali lagi aku memanggilnya sehinggalah dia datang menghampiri meja komputerku. Apa yang dia tidak tahu, aku telah pun bersedia membuka laman web lucah untuk tatapan matanya.

Rita terkejut terus memandang ke arah Faizal. Ketika ini, dia sedang berlakon buat-buat sibuk di komputer sebagaimana yang telah diarahkan olehku tadi.

Mata Rita sekali lagi memandang ke arah skrin komputer, melihat aksi wanita berkulit putih sedang menggentel biji kelentitnya sambil diperhatikan kawan-kawannya.

Wajah Rita mulai menunjukkan reaksi yang dia ketika ini sedang terangsang menonton blue di skrin komputer. Tanpa perlu membuang masa, tanganku terus sahaja masuk ke dalam t-shirtnya dan meraba buah dadanya sekali lagi.

Dia terkejut terus memegang pergelangan tanganku sambil lehernya menoleh ke arah Faizal. Mata mereka saling bertentangan, dia tidak tahu apakah reaksi yang patut dibuatnya ketika ini.

Aku mengambil peluang tersebut dengan menyelak t-shirtnya serta menghisap puting Rita yang berwarna coklat gelap. Sesuai dengan warna kulitnya yang hitam manis.

"Faris..." dia memanggil namaku sambil kedua tangannya memeluk kepalaku.

Dia cuba menolak kepalaku tetapi tidak berjaya. Peluang keemasan itu digunakan Faizal bagi menjalankan rancanganku yang seterusnya, tangannya terus sahaja meramas-ramas punggung Rita.

Rita tersentak terus memegang pergelangan tangan Faizal bagi cuba menghalangnya. Tetapi apakan daya kekuatannya untuk melawan dua orang lelaki.

Di dalam masa yang sama, matanya tidak dapat lari daripada terus menonton video lucah pada skrin komputer. Melihat dia bagaikan sudah terpesona, aku terus sahaja membuka butang serta zip seluar jeansnya.

Rita cuba menghalang tanganku, tetapi Faizal telah menjalankan tugasnya dengan melucutkan seluar jeans Rita daripada belakang. Lantas mendedahkan seluar dalam berwarna ungu yang dipakainya.

"Korang nak buat apa kat aku?" tegur Rita sambil menepis tangan Faizal yang menarik getah seluar dalamnya serta mengintai punggungnya.

Kain seluar dalam itu agak nipis, sehinggakan aku boleh melihat cipapnya yang agak timbul sedikit bersama dengan alur cipapnya.

Tanpa membuang masa aku terus sahaja meletakkan jari telunjukku pada alur cipapnya dan mula menggeselkan jariku mengikut alurnya.

Tangan Rita ketika ini sedang sibuk menghalang tangan Faizal, lalu dia terpaksa membiarkan aku mengorek alur cipapnya dari seluar dalam sambil mulutku masih lagi menghisap putingnya.

Mata Rita ketika ini sedang asyik melihatku mengerjakan tubuhnya yang belum pernah disentuh oleh mana-mana lelaki lagi. Selain daripada aku, tiada sesiapa juga yang tahu akan perangainya yang sebenar.

Sewaktu di dalam kehidupanku yang lalu, dia beberapa kali datang ke meja komputerku dan menunjukkan laman-laman web lucah yang diketahuinya.

Mungkin dia berani denganku dahulu kerana memikirkan aku ini jauh lebih muda daripadanya. Sekiranya sebaya dengannya, tentulah dia akan berasa segan.

Tangan Rita tidak lagi menghalang tangan Faizal di belakangnya, dia hanya merehatkan tangannya dan seterusnya memberikan peluang kepada Faizal untuk melucutkan seluar dalamnya.

Cipap Rita terus sahaja terdedah di hadapanku. Agak berbulu, tetapi ianya tidak begitu lebat. Aku terus sahaja menyentuh alur cipapnya dengan jari, lalu menunjukkan jariku kepada Rita bagi memberitahu yang cipapnya sudah basah berlendir.

Dia tertunduk malu, namun bibirnya mengukirkan senyuman. Sebaik menerima lampu hijau daripada Rita, aku terus mencium tubuhnya.

Bermula dengan payudaranya, perutnya dan seterusnya cipapnya. Di dalam masa yang sama Faizal juga turut mencium belakang badan Rita. Bermula dengan leher, turun sehingga ke punggungnya.

RE: Semula - A New Beginning... [Complete]Where stories live. Discover now