0.5

1K 28 5
                                    


Böyle uzun bir anonim kitabı görmüş olma ihtimaliniz var mııı??

İyi okumalar💗

💬 İsimsiz

Güneş- İsimsiz! Sen niye benim karsıma çıkmıyorsun ya!

Güneş- kaç aydır konuşuyoruz biz!

Güneş- böyle mi devam edeceğiz?

İsimsiz- kızım gece gece naptın öyle bi dur agalarla kelle yemeye gidicez.

İsimsiz- niye taktın şimdi beni?

Güneş- sen git kelleni ye ben seni düşünmekten uyuyamayım.

İsimsiz- NW BENŞ DUSUNMELTEN YYUYAMİYOSUN BW

Güneş- yazar burda ne anlatmak istemiş?

İsimsiz- kızım alıştıra alıştıra söyle şöyle şeyleri.

İsimsiz- yazdıklarına kelleden sonra cevap vericem.

Güneş- defol git tamam mı?

İsimsiz- güzelim noldu gece gece?

Güneş- git diyorum sana.

İsimsiz- gidiyorum o zaman?

Güneş- defol.

İsimsiz- sen özel gününde misin?
İsimsiz- ana ayın 15'i nasıl unuturum lan! Pü yazıklar olsun bana.

Güneş- sen benim regl günümü nerden biliyorsun ayrıca olmasam katlanmayacaktın bana yani öyle olsun.

İsimsiz- haydaa nerden çıktı o?

Güneş- öyle.
Güneş- ayrıca sen benim regl tarihimi nerden biliyosun onu söyle bana.

İsimsiz- marketten adını unuttuğum şeyi alırken gördük be kızım.
İsimsiz- şimdi iyiysek ben kelleye gidiyorum.

Güneş- 3 harfli kelimeyi nasıl unutuyorsun vizyonsuz.
Güneş- tamam git.

İsimsiz- izin çıktığına göre görüşürüz güzelim.

Görüldü atıp konuşmadan çıktım. Şuan canım buram buram ağlamak istiyordu. 
Regl zamanlarım hep böyle mi geçecekti? 
Peki ya isimsiz? Tek bildiğim şey onu tanıdığım. Nerden bu sonuca vardın diye sormayın.

Buluştuğumuz gün ses değiştirme hapı kullanmıştı ve " başka bir yerde sesimi duymuş olabilirsin" demesinden bu yola çıktım.
ŞUAN AĞLAMAK İSTİYORDUM VE AĞLAYAMIYORDUM.

O yüzden markete inip bir kilo çikolata ve cips alıp dünyanın en duygusal filmini izleyip sabaha kadar ağlayacağım. Niye biliyor musunuz? BEN KENDİME ACI ÇEKTİRMEYİ SEVİYORUM.

Asansörü çağırdım ve beklemeye başladım. O kadar bakımlı bir şekilde markete gidiyordum ki görende düğüne gidiyorum sanar ( Pembe Victoria Secret pijamalarım, Dümdüz saçlarım, Pembe gloss ve Kirpiklerimi vicdanıma çıkaran rimelim, elimde pembe chanel cüzdanım ile düğüne gidiyorum.) bu fikre güldüğüm sırada asansör kapısı açılmıştı.

Saat gece 1 olduğundan bomboştu. Gülme hissi daha da ağır basarken içimde ki ağlak kız bir anda kaybolmuştu. Aynada 1-2 defa bu halimi çekip asansörün kenarına tekrar geçtiğim de 5.katta asansör durdu. 1 katta 3-4 daire olduğu için şaşırmamak lazımdı.
Kapı açıldığın da karşımda Emir ve Bulut ile iki saniye durdum. Bu saatte nereye gidiyordu bunlar?

Batının güneşi | yarı texting +18 (DÜZENLENİYOR!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin