Gözlerimi açtığımda revirdeydim ve yanımdaki sandalyede beni ittiren çocuk vardı telefona bakıyordu kıprandığımı görünce gözlerini bana dikti ve konuşmaya başladı.
" Senin yüzünden kaç saattir burdayım şükür uyandın bu kadar narin olmana gerek yoktu ayrıca sana bi kaç soru sormam lazım"
"dinliyorum sorabilirsin"
"Revire getirdiğimde kolundaki ve boyun arkanda morluklar vardı ki yaptı bunu"
" Şeyy onlar normaldede öyleler her zaman çıkıyor evet"
"bana bak küçük kimsin nesin bilmiyorum ama yalan söyleyenlerden nefret ederim ki bana doğruyu söylemezsen bu morlukların iki katını yaparım hemde gözümü kırpmadan"
" B babam" gözlerim dolu bir şekilde hayatımı mahveden adam gözlerimin önüne gelmişti ve gene nefesim daralıyordu hemen yanımdaki çekmeceyi açıp ilacımı verdi ve geri yerine oturdu
"bu adam sana ne yaptı bana hemen anlat en başından beri ne olduğunu anlat hemen"
Ondan korkuyordum bana yapacaklarından korkuyordum ve anlatmaya başladım gözyaşlarımla birlikte
" Sekiz yaşında bir kızdım annem hastaydı ve ölümü yakındı annem iyileşsin diye hep doktor olmak isterdim onu bedava iyileştirmek için doktor olmak isterdim ve bunun için söz verdim bu sözü verdiğimden altı gün sonra annem vefat etti babam annem öldü diye bir göbek atmadığı kaldı zaten madde bağımlısı içki içen bikere bile kafamı kızım diye okşamayan adam hergün eve kadın atardı bende Ağlayarak odada annemin resmine sarılırdım anne yeter yoruldum herşey çok yoruyor gel beni al diye boş duvarlara bakıp annemi hayal ettim her gece annem gelsin diye bekledim bir akşam uyumak üzereydim babam kapıyı açtı bana soyun dedi hayır dedim yapamam dedim istemiyorum dedim 'hıçkırıklarım durmuyırdu artık' tokat attı bana zorla soydu beni ve benden ilkimi aldı benim çocukluğumu aldı yapma dedim etme dedim ama dinletemedim ı günden sonra insan içine çıkacak ne mecalim ne de yüzüm vardı babam beni bikere bar denilen biyere götürdü ve bana şuradaki erkeğin gecesini mutlu et dedi sinir krizi geçiriyordum artık ve hemşire odaya geldi sakinleştirici vurdu ve ben gene kendimi karanlığın içinde buldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asosyale Aşk
Любовные романыPelin yeni bir koleje burslu bir şekilde kaydını aldırmıştır. Ve pelin asosyal bir kızdır. Çünkü babasından şiddet görmekte ve tacize uğramaktadır. Peki bu asosyal kız okulun popüler çocuğunun dikkatini çekerse ne olur? Hadi Asır ve Pelin in hikayes...