0.3

199 10 3
                                    

Kıza gene sakinleştirici vermişlerdi oeene yazık daha başına geleceklerden habersiz ama napabilirim revirden çıktım otaparka geldim arabama binip çıktım okuldan bakalım bakalım bu ünlü baba kimmiş adreslerini bir arkadaşımdan bulmasını istedim oda buldu ve arabayı son sürat sürdüm zili çaldım ama açan kimse olmadı bida çaldım ve küfür ede ede gelen bir adamın sesini duyuyordum kapı açıtığım an yüzüne yumruk yapıştırdım her kelimem de bir yumruk yiyordu ve ona şu soruyu sordum neye uğradığını şaşırmıştı eminim "EN ÇOK HANGİ PARMAKLARINLA DOKUNDUN LAN HANGİ PARMAĞIMLA LAN SEN KİMSİN O KÜÇÜCÜK ÇOCUĞUN HAYAYJNI MAHVEDERSİN SEN KİMSİN BİR KIZ ÇOCUĞUNA TRAVMA YAŞATIRSIN ORUSPU SEN KİMSİN LAN HE SEN KİMSİN" tüm parmakları kırıyordum teker teker ve adamı yere atıp silahımı çıkardım patlama sesi evde yankılandı adamı orda bıraktım Oğuz 'u aradım

KONUŞMA:

OĞUZ: Efendim

ASIR:Bana attığın adresin evine git ve temizle

Konuşma bitti...

Gözlerimi açtım okuldaydım ayağa kalktım ve sınıfa çıktım kimse yoktu çantamı toplayıp okuldan çıktım evin yolunu tuttum kapıyı açıp korkarak içeri girdim içeri temizlenmiş lavanta kokusu baskın bir şekilde kokuyordu.
Babamı aramaya başladım evin içinde ona göre duşa giricektim yoktu sevinçten havalara uçmadığım kaldı bir hemen kıyafetleri hazırladım ve 30 dakika sonra çıktım duştan bornozumu giyip aynanın karşısına geçtim bornozumu üstümden çıkardım ve izlere baktım morluk, kemer, kırbaç, yanık izleri gözlerim doluyordu engel olamıyordum hemen saçlarımı mandal tokayla topladım ve üstümü giydim.

Sabah altı gibi uyandım hemen mutfağa girdim babam hayla yoktu tabi gelmemesi daha iyiydi kendime tost yaptım çantamı alıp çıkıyordum ki kpaı çaldı karşımda iki tane polis vardı

"Buyrun ne istemiştiniz"

"Pelin Sabancı'nın evimi burası?"

"E evet benim de noldu?"

"babanız dün akşam 4 civarlarında ölü bulundu kendini öldürmüş büyük ihtimalle ve onun üstünden çıkan eşyalar cenaze bugün öğlen saat 2 de olucak iyi günler"

Elime bir poşet tutuşturup gittiler poşete baktım ve anında mutfağa gittim poşeti musluğun içine attım çakmak aldım poşeti ateşe verdim odama çıkıp bembeyaz bir elbise alıp çantama sıkıştırdım koşa koşa mutfağa indim ateşi çeşmeye söndürdüm kapayı kapatıp çıktım.

Okula geldim kapıdan içeri girdim ceketimin kapşonunu kafama taktım direk sınıfa girdim o çocuğu gördüm hemen sırama yani onun yanına geçtim kokusu çok hoş sanırım hatta eminim odun ve lavanta karışımı mest edici bir kokusu telefonuyla ilgileniyorfu defterimi çıkarıp ilk konuya özet geçtim defterime yazarken kafamdan aşağı su döküldü ve tüm notlarım gitti kafamı kaldırarak baktım aisshhh bu o çocuk ayağa kalktım ağzımı açacakken sustum onla uğraşamazdım ceketimi çıkardım altımda koluuzun blüz olduğu için rahattım böyle bir mevsimde giyimim dikkat çekiyordu öğle yemeğinde konferans salonunda toplanacakmışız öyle bir bilgi aldım Allah'tan dersler bedendi hızlı geçiyor Du öğle yemeği oldu tostumu yiyip hemen konferans salonuna gittim herkes oradaydı.

15 dk sonra sıra arkadaşım gelmeye başladı sonra konuşmaya...

Herkesin konferans salonunda toplanmasını istedim bunu o Pelin denen kızı rezil etmek için yapıcaktım bilgisayara flaşı yerleştirdim ve konuşmaya başladım
"Okulumuza yeni gelen öğrenci Pelin Sabancı'nın hayatını öğreneceğiz bakalım neler yaşamış" bilgisayarın oynat düğmesine bastım ve revirde bana küçüklüğünü anlattığı hikayesi açılmıştı ve erkeklerin hepsi gülmeye başladı buda beni güldürüyordu hatta bazıları Peşine bakarak" bu gece benide eğlendirsene diyorlardı Pelin gözü dolmuş ağlamaya başlıycaktı yaptığımdan hiç pişman değilim yine olsa yine yapardım Pelin aynı yerinde yoktu saat 2 ydi nere gitti acaba neyse bende bilgisayarı kapatıp çıktım sınıfa gittim Pelin üstüne beyaz elbise giymiş gözleri kırmızı ama elbise onda çok iyi durmuş dur ne ben içimden ona iltifat mı ettim anında ağzımdaki tükürüğü yere bıraktım sonra okuldan çıktım Pelin'i takip edecektim ve arabayı çalıştırdım...

BUGÜN DE BÖLÜM ATTIM ARTIK YENİ BÖLÜMLERE YAZARINIZ TARAFINDAN ÖPÜLDÜNÜZ...

Asosyale AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin