Uğurun Bahtı

1.4K 110 12
                                    

"Helal be" sezgin
"Kulaklarımızın pasını aldınız valla komutanım" mert
"Güzeldi eline sesine sağlık" yağız
"Eyvallah"

Bağlamayı geri yerine bıraktık ve Ayça hakkında konuşmaya başladık.

"Komutanım Ayçanın mesleği ne?" uğur
"Fotoğrafçı o geçen gördüm kameralara felen geziyordu."
"Yakışır be " uğur
"Komutanım siz napıcaksınız aile konusunu" burak
"BEN mi huuu bilmem yani nasıl tepki vericem bilmiyorum. Çoğu kişi öğrenmemesi gereken çok şey öğrendi. Şuan diken üstündeyim. Her an Alp kolumdan tutup anlat diyebilir ve çok inatçı" ben
"Öyledir" sezgin
"Sezgin abi sen bana nasihat ver sene tecrübelisin hayat tecrüben var sonuçta."
"Kızım şimdi ferdi albay yanlış yapmış. Usulüyle oturup konuşmanız lazım sizin. Ama öyle söve söve değil. Senin hayatını sormaları soruşturmaları gerek ama bunu sana sormaları gerek. Seninde ne sorarlarsa her şeyi anlatman gerek bence. Zaten ne kaybedersin ki artık. Üzül diye söylemiyorum. Ama senin arkanda bırakıcak kimsen yok. Basıp gidersin ama yanlış yaparlarsa. Tahinini istersin 1 haftaya çıkar sende o süreçte izin alırsın. Dinlenirsin. Ama alışırsan biz zaten senin her zaman yanında oluruz merak etme. Yaz gruba sahilde çekirdek diye. Alalım çekirdeğimizi, bağlamamızı burada beraber ağlayalım beraber sövelim. Kim seni üzdüyse. Ve emin ol albayım üstümüz olması umurumuzda olmaz eğer seni üzdüyse bahaneleri yok ederiz 😉. "sezgin
" Beğni böğyle teselliğğ etmediğğin" uğur

Uğur hala ağlıyordu. Duygusal olarak her dakika aklına bir şey getiriyor hem Ayçaya hem aklıma gelene ağlıyordu. Mert dingil olduğu için anında duygulanıyordu. Onlar sarılarak ağlıyordu. Buraksa onları gülerek izliyordu. Yağıza tebessümle izliyordu.

Böyle sevsek olur mu?...

Acıdım ama bir ara Ayçayı soruştururum. Belki oda sevdi. Ne yani olamaz mı? Telefonuma mesaj geldi. Alıp baktım.

0551...

0551...: Merhaba ben Ayça şey apartman grubundan aldım telefon numaranızı rahatsız etmek istemem. Sadece bir şey soracaktım ve arkadaş olmak isterim diyecektim.

Ben: Hatırladım Ayçacım tabi arkadaş olabiliriz ve ne istersen sorabilirsin?

0551...: Ya şeyden değil sadece merak ettimde yani. Ee ben size gelmiştim bir ara. Orada kapıyı biri açtı. Öyle dik dik bakıncada be yapıştırmış bulundum. Ama pişmanım cidden yani iletirseniz sevinirim.

Ben: Tabi zaten yanımda söylerim az sonra

0551...: Eee rahatsız ettim galiba pardon.

Ben: Rahatsız etmedin aekadaşlarımlayım oda burada yanlış anlama.

0551...: He şey tamam o zaman görüşürüz iyi günler.

Ben: Görüşürüz.

"UĞUUUUR" ben

Sesimle herkes yerinden hopladı. Ben hala elimdeki telefona bakıyordum ve bağırıyordum.

"Noldu komutanım?"
"AYÇA YAZDI OLUM ÖZÜR DİLİYO SENDEN LAAAN" ben
"Kal geldi uğura hahaha" mert
"Lan kız baya sana yazmış olum" rüzgar

En son dayanamayan sezgin abi geçirdi uğurun ensesine uğurda kendine geldi ve gülmeye başladı.

"Komutanım inanmicaksınız ama bir rüya görmüşüm hahaha siz diyorsunuz ayça özür diliyor felan ben iyice kafayı bozdum hahaha"

Hepimiz uğura dik dik bakmaya başladık. Bu sefer sezgin abi en alasından enseye yine geçirdi. ŞAKK... MUqtü.

"Lan mal gerçek dedi onu"rüzgar
" Komik şey seni hemen dalga geç"uğur

Elimdeki telefonu uğura verdim. Okudu okudu. Kaldı. Yüzünde bir tebessüm oluştu. Eli kalbine gitti. Gözlerini gökyüzüne çevirdi.

" KIZIM SEN BENİM HELALİMSİN"uğur

Her kes beklenmeyen bu bağıruştan dolayı uğura hem sövüyor hemde ensesine şamarı geçiriyordu. Böyle manyak manyak Sırıt sırıta denizi izledi.

" Gecenun bir vаktinde, yıldızlаrun аltinde
Gecenun bir vаktinde, yıldızlаrun аltinde
Oturup аğlаdun mi? аyrılık sааtinde
Oturup аğlаdun mi? аyrılık sааtinde (ooy)
Sen sevdаluk etmedun mi?
Sen hiç аci çekmedun mi?
Sen sevdаluk etmedun mi?
Sen hiç аci çekmedun mi?"

Sesine kurban be bide böyle sevdalı sevdalı daha bir güzel söylüyor. En sona geldik ve çekirdek çöplerini çöpe attık. Beraber evlere yürümeye başladık. En yakından en uzağa doğru sırayla herkesi evine bırakmaya başladık. Mert ve Burak beraber kalıyordu. İlk onlar gitti. Sahile en yakın onlar oturuyordu. Sonra rüzgar ve yağız ayrıldı. Bu sefer geriye sezgin abi ben ve Uğur kaldık. Timde herkes gruplara ayrılmış gibiydik. Yani badi olarak e uğurda badi olarak bir sezgin abi kaldığı için o tek kalıyordu. Çünkü sezgin abi ailesiyle yaşıyordu. E benlede badi olamayacağına göre bahtsız uğurum benim. Ona badi kalmamıştı. Hahaha tek tabanca gibi sallana sallana yürüyordu. Eminim en üzüldüğü şey bu. Bu sefer ben ayrıldım yanlarından. Sezgin abide uğuru bırakıp eve geçti zaten. En son sezgin abi eve vardı. Herkes günün yorgunluğunu attı. Yarın tatilleri bitiyordu. Karargaha geri dönüyordu kartallar. Mutlulardı hem dinlenmişlerdi hemde alışmışlar birbirlerine.

Yan yana ayrı yazılır biz sımsıkıydık be...

TEK AMAÇ VATANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin