Bölüm 4

1.8K 37 54
                                    

Selam💓

Eve geldiğimde terliklerimi çıkarıp eve girdim. Hemen mutfağa geçip ekmekleri masanın üzerine koydum. O sırada da annem yanıma gelip meraklı sorularını sordu.

"Kızım iyi ki 5 dakika da gidip gelirsin dedim. Niye bu kadar oyalandın." Dedi bende "Ekmeklerin ısınmasını bekledim ondan anne" dedim. Annemde "İyi kızım tamam, bide ekmekleri yiyerek gelmişsin" dedi gülerek bende güldüm.

"Of anne ya her ekmek aldığımda illa yiyerek gelirim ben, sıcak sıcak çok güzel oluyor yenmesi bide kokusu var onun, gel beni ye diyor ahahah" dedim. Annemde benim gibi güldü.

"Neyse kızım ben sana gelirken yaptım yemeğini ye de sonra napcaksan yap" dedi. bende başımı sallayarak "Tamam anne sağol" dedim. Oda sonra salona geçip televizyondan birşeyler açıp izlemeye başladı. Bende annemin yaptığı yemekleri yedim.

"
Saat 19:30

Saat hemen geçip çattı geldi. Yarım saat sonra Yiğit ile buluşacaktım. O yüzden dolabıma geçip kıyafet seçmeye başladım. Çok özenmeye gerek yoktu. Çünkü karanlıktan nasıl görecekti ki beni öyle diyip üzerime siyah crop giyip altımada eşofmanı giydikten sonra da yüzüm soluk olduğu için canlandırmak için gloss ve allık sürdükten sonra işim bitmişti. Saat yaklaşmıştı bende son kez Edayı arayıp uyardıktan sonra saat gelmişti. Buluşma saatimiz gelir gelmez Yiğit aramaya başlamıştı bile hemen telefonumu açıp cevapladım.

"Alo" dedi Yiğit bende "Efendim" dedim ve oda "Hazırlandın mı geleyim mi almaya" diyince bende hemen konuştum.

"Hazırlandım da sen beni parkta bekle ben gelirim kendim" dedim. "Tamam yavrum bekliyorum ben seni, biraz hızlı ol çok beklemeyi sevmem biliyorsun" dedi. Dediği doğruydu ama bu benim umrumda değildi. Düşüncelerimden kurtulup cevapladım.

"Tamam hızlı olmaya çalışırım neyse kapatıyorum az sonra görüşürüz" dedikten sonra oda "Görüşürüz" diyip telefonu kapattım.

Dolabımda ki aynaya kendime bakıp açık bıraktığım saçlarımı düzelttikten sonra odamdan çıktım. Ve salona geldim. Annem salonda olduğu için yanına gidip "Annecim ben çıkıyorum" diyip yanağından öptüm. Annemde "Dikkatli ol kızım ve de oyalanma sakına" dedi. Bende "Tamam" diyip kapıya doğru gittim.

Spor ayakkabılarımı giyip evden çıktıktan sonra yolda yürümeye başladım. Bir kaç dakikanın ardından sonra parka gelmiştim. Ve de Yiğiti görmüştüm. Beni görür görmez yanıma doğru gelip sarıldı. Bende aynı şekilde sarıldım ve Yiğit konuştu.

"Kızım kokunu bile özlemişim ya" dedi. Bende gülümsedim "Bende seni özledim" diyip ikimizde parkta ki banka geçip oturduk ve Yiğit tekrardan konuştu.

"Ee nasıl gelebildin şaşırdım doğrusu" dedi. Bende "Bir yalan uydurdum işte neyse ee napiyorsun" dedim. Oda "Napim işte çalışıp duruyorum. Sen napiyorsun hiç mesajlarıma dahi bakmıyorsun bile bazen görüldü atıp duruyorsun." Dedi, sinirlenmişti biraz sonra bende "Kusura bakma ya işlerim oluyor o yüzden bakamıyorum" dedim. Yiğit inanmamıştı belliydi yüz ifadesinden ve konuştu.

"Ne işin oluyor yavrum senin, evden bir yere çıkmıyorsun ki ne işin olabilir" dedi ben şaşırdım bu nereden biliyordu benim evden dışarı çıkmadığımı sonra sordum.

"Sen nereden biliyorsun Yiğit, belki çıkıyorumdur" dedim ve devam ettim. "İlla işim olması için dışarı çıkmam mı gerekiyor" dedim. Oda derin bir nefes alıp konuştu.

"Çoğunlukla senin oralarda takılıyorum oradan biliyorum yavrum. Napiyormuş benim sevgilim diye merak ediyorum bazen evin önünde durup odanın camından bakıyorum" der demez "Neee" diye bağırdım. Resmen sapık yerine giriyordu. Daha sonra konuştum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mahalle AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin