Bunları düşünürken nasıl dalmışsam artık annem beni çağırıyordu.Koşar adımlarla yanına gittim annem gülümseyerek "otur kızım"dedi bende oturdum "ne oldu anne niye gülüyorsun"dedim.
"Barışın sana bakışlarını gördüm"
"Peki benim ona bakışlarımı gördünmü?"dedim ayağa kalkarak annemin birşey demesine izin vermeden tekrar odama gittim.Yatağıma oturdum ve ınstagramda dolaşmaya başladım.
Birden telefonuma tanımadığım numaradan mesaj geldi merakla mesaja baktım.
Bilinmeyen numara
BN;
Merhaba alyaYou;
Sende kimsin?Adımı
nerden biliyosun?You;
Hırsızmısın veya dolandırıcımısın
kusura bakma kardeş benim
hiç param yok.BN;
Ne hırsızım ne dolandırıcı
ben barışım.You;
Hangi barış?BN;
Gerçeten bu soruyu soruyomusun?
Sence hangi barış olabilirim,başka barış diye birini tanıyormusun?You;
Sadece bir barış tanıyorum
oda benim mal eski sevgilim.BN;
İşte ben oyum.You;
İyi niye yazdın bana?BN;
Hiç canım sıkıldı.You;
Ben senin canın sıkıldığında
yazabilecek biri değilim.BN;
Neyse,numaramı kaydet lazım olursa ararsın.
(Görüldü)'sarı kafa 53'diye kaydettim ve telefonumu yatağa koydum şuna bak sen ya,sen git sevgilinle mesajlaş.
Sonra tekrardan telefonuma mesaj geldi.
Sarı kafa 53
Sarı kafa 53;
Ha bu arada yakında düğünüm
var annene söylersin davetiye gelecek ama ben sana şimdiden söyleyeyim dedim.You;
İyi demişsin azıcık kurtlarımızı
dökeriz.Sarı kafa 53;
İyi o zaman iyi geceler yer cücesiYou;
Sanada sarı kafalı böcek.Yüzsüz bide düğüne çağırdı.Rahat kıyafetlerimi giyip yatağa yattım canım hiç bişey yemek istemediği için masaya gitmedim.
Barışın Instagram hesabına girip attığı fotoğraflara baktım sevgilisi ile bir sürü fotoğraf atmıştı.Hepsine kıskanarak bakıyordum.Benimle böyle güzel fotoğrafları yoktu ama çok güzel anılarımız vardı.Gözlerim yavaş yavaş kapamıyordu.Saat daha erkendi buna rağmen uykum vardı.
Sabah ilk defa biri beni uyandırmadan kalkmıştım bu yüzden çok mutluydum.Salona gittiğimde annem ve babam yoktu,odalarının kapısıda kapalıydı.
Anne ve babama kendi ellerimle kahvaltı hazırlamaya başladım.Güzelce masayıda kurdum,annem ve babam kalkımca masaya oturduk ve kahvaltımızı yapmaya başladık "eline sağlık güzel kızım"dedi babam masadan kalkarak.
Babam işe gidince biz annemle beraber kalmıştık.Annemde "ben serpil teyzenin yanına gidiyorum"deyince birşey diyemedim.Neden gittiğini biliyordum gelini görmeye ve geline gelinlik bakmaya gidiyordu.Masayı kaldırdım ve salona geçtim.
Televizyonda en sevdiğim dizi başlamıştı onu izlerken telefonlada oynuyordum.Seviyordum böyle yapmayı.Kapı çalınca hemen kapıya baktım gelen bengüydü.
"Oh be geldim sonunda"dedi bana sarılarak "bak dondurma aldım hadi diyelim"
"Tamam sen geç içeri ben kaşık getireyim"
Mutfağa gidip kaşık aldım,salona geçtim bengü çoktan dondurmayı açmıştı.Koltuğa oturup dedikodu yapmaya başladık.
"Knk ben kimi gördüm biliyormusun, bilmiyorsun tabi şu sarı yılanı gördüm"
"Boşver onu ya"
"Nasıl boşvereyim knk haftaya evleniyolarmış"dedi kaşığı bana tutarak.Evlensinler be aşko boşver.
"İyi o zaman bugün kafayı dağıtıyoruz eski günlerdeki gibi ama bu sefer cemal amcadan izin alalım"dedi.
"İyi olur ya biralar kimden?"dedim.Bengü biraz düşündü sonra "benden lan"dedi ellerimi birbirine vurdum "aslan arkadaşım benim be"dedim.Babama mesaja attım izin vermişti hayret.Bengü ile her zaman içtiğimiz yere gelmiştik.Bir iki kadeh içinde bünyem kendini sarhoşluğa kaptırmıştı.
Ama ben durmamıştım,Kaç kadeh içtim bilmiyorum ama baya sarhoş olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİŞMAN DEĞİLİM SEVDİĞİM İÇİN|| Barış Alper YILMAZ
FanficYıllar önce kendisini terk eden eski sevgilisiyle istanbulda komşu olan alya sevgilisinin ondan neden ayrıldığını bilmemektedir.Eski sevgilisinin hayatında başka bir kadın vardır.Alya ve Barış tekrardan birlikte olabileceklermi?Barış alyadan neden a...