Bilgilendirme ve Kısa Konuşma

16 3 0
                                    

BİLGİLENDİRME


Öncellikle herkese merhaba.

Yeni hikayem olan DÜNYA'nın SONU'na hoş geldiniz. Sefalar getirdiniz.

Küçük bir bilgilendirme ile karşınızdayım.

Bu bölümün ardından hemen giriş bölümü yayınlanmış olacaktır.

YAŞ SINIRI

Kitapta bazen abartılı olmayacak şekilde +18 kısımlar gelebilir. Ama detaylı bir şekilde olmayacaktır. Bu yüzden gönül rahatlığıyla okuyabilirsiniz. Yine de +15 için daha uygun bir kitaptır.

TETİKLEYİCİ UNSUR

Kitapta bazı bölümlerde cinayet, tecavüz, işkence, detaylı olmayacak bir şekilde +18, özgürlük kısıtlamaları gibi unsurlar yer alacaktır.

Lütfen okumadan önce yukarı da saydığım özelliklere dikkat ederek okuyunuz.

BÖLÜM SAATLERİ

Aksaklık olmadığı sürece yani her hangi bir olay yaşamadığım sürece bölüm saatleri:

HER CUMA 20:30 ve 21.30 arası!!!

Arası saatlerde gelecektir.

YORUMLAR

Hakaret ve o tür yorumlara cevap vermeyip elimden geldiği kadar sileceğim. Eğer hikayeyi beğenmezseniz, lütfen daha fazla okumadan kütüphanenizden kaldırnız. Hiç kimsenin, hiç kimseye kötülük yapma hakkı bulunmamaktadır. (KİTAP KAREKTERLERİ HARİÇ DİYORUM BUNU)

Güzel yorumlara elimden geldiğince cevap veririm.

KİTAP HAKKINDA

İlk başta kafanız karışabilir. Bu normal bir şey. Çünkü kitaptaki ana karakterimiz hem şu an ki, hem de geçmişte yaşadığı, hem de bazı bilgilendirme kısımlarını anlatıyor olacaktır. Dikkatlice okunursa daha iyi anlarsınız. Sakın düğünde falan okumaya kalkışmayın. Bu ne deyip kitabı en saçma yerinde bırakmış olursunuz. Jjdbdidndsjs.

Kısa Konuşma

İlk önce bu hikayeye gelipte, okuyan herkese teşekkür ederim.

Sizlerden bölüm sonlarında asla yıldız ve yorum tarzı bir şey istememeye çalışacağım. Lakin yıldızlarınız ve okunma sayımız artarsa haftada gelen bölüm sayısını ikiye çıkarabilirim ve yorum konusuna gelirsek. Eğer yorum yaparsanız da sizinle konuşur, eğleniriz. İlla kitap hakkında yorum yapmak zorunda değilsiniz. Kendi günlük hayatlarınızdan da örnekler verebilirsiniz. Bir nevi dertleşme ortağı olarak da düşünebilirsiniz yorum sayfasını.

Buraya kadar sabırla okuduysanız eğer şimdi giriş bölümüne geçebilirsiniz.

LÜTFEN BİLGİLENDİRME KISMINA DİKKAT EDEREK KİTABI OKUMAYA BAŞLAYINIZ!!!!

DÜNYA'nın SONU (Hükümdar 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin