Öncelikle sana gelelim. Birinden yeni ayrılmama ve kötü durumda olmama rağmen bunu dert etmeyip seninle çıktım. Benim için nerede olduğunun, ne yaptığının, nerede kaldığının bir önemi yoktu. İlk günlerde herşeyimiz iyiydi. Yada ben öyle gösteriyordum belki de?
Senden gizleyip içime attığım tonlarca derdim var. Seni dinleyip kendimkileri içime atmayı seçtim. Sonra buluştuk. Dünya'nın en güzel günüydü. Sonra babanın yanına gitmen gerekti. Seni bekleyeceğimi, ne olursa olsun burada olduğumu söyledim. Sen hiç ses çıkarmadan beni ve arkadaşlarımı engellemeyi seçtin. Sonra istemeyerek yaptığını söyledin. Ben senin sevgilinken sen yaşadıklarını, dertlerini, bizi neden engellediğini arkadaşıma anlatmayı seçtin?
Biliyor musun;
Aşk hayal kurdurtup iyi hissettirerek olmuyor. Kurdurttuğun hayalleri gerçekleştirmeye çabalamadın bile. Tek bildiğin beni mutlu eden şeylerden vurmak ve kandırmaktı. Ancak bu kadarını yapabilirdin zaten. Ben senin oyuncağın değilim. İstediğinde mutlu hissettirip, istediğin zaman sıkılıp engelleyemezsin. Annenin kılığına girip mesaj atmalar, fake hesaplar açıp kendini kötülemeler. Ne yapmaya çalışıyorsun? Farkında mısın bilmiyorum ama benimde sende olduğu gibi duygularım var. Sana ulaşmak için elimden geleni yaptım ama sen sessizce kaçıp gidiyorsun. Aşk bu değil işte. Kalbimi kırıyorsun, canımı acıtıyorsun ama düzeltmek için çabalamıyorsun.
Sen benim karanlıkta koşarken bulduğum mumdun. Koştukça söndün.
Kalbime yenik düşüyorum bazen. İçimde hala sana karşı olan hislerim aklımı çeliyor bazen. Tekrar sana dönmemi, mutlu olacağımıza inanmamı sağlıyor. Olmayacağını bilsem de karşı koyamıyorum. Gözyaşlarım verdiğin kolyeyi ıslatırken ne yapıyorsun acaba?
Konuşmama izin verseydin. Engellemeseydin. Seni affedip geri döndüm. Bütün duygularımı yok etmek istiyorum. Beni önemsediğini, sevdiğini düşünmüştüm. Yalandı değil mi...Canımı yakıyorsun. Tahmin edemeyeceğin kadar çok. Ben 7/24 seni düşünürken sen beni engelleyerek ortadan kayboldun. Madem sana şans verdikten sonra engelleyecektin neden şans istedin? Canımı yeterince yakamadığın için mi? Bu satırlar asla sana olan kızgınlığımı, canımın acısını, gözyaşlarımı durdurmayacak ama burada olsun. Tekrar şans istediğinde beni ne duruma soktuğunu görmen için.
Yıldızlar şahidimizdi benim olduğun gece. Beni üzdüğün gecelerde hiç yıldız yoktu gökyüzünde.
-★