tepki: sahilde iken biz denize gidiyoruz, uzun süre çıkmıyoruz. Daha sonra yanımızda boğulmak üzere olan bir çocuk ile dışarı çıkıyoruz.
isteyen kişi: yok.
•••JAMES POTTER
•Sen denize girerken çapulcular ile şakalıyordu ve seni görmedi. Daha sonra etrafına baktı, gözleri seni arıyordu. Seni bulamayınca kalbi endişeyle hızlandı. Denize mi girmiştin? Biri sana bir şey mi yapmıştı?
•"y/n nerede?" diye mırıldandı, elleri endişeyle titremeye başlamıştı. Nereye gideceğini veya ne yapacağını bilmiyordu, vakit kaybetmek istemiyordu ama vücudu donmuştu.
•Senin küçük bir çocukla beraber denizden çıktığını görünce rahat bir nefes verdi. Bir çocuğu kurtardığını fark etmesiyle beraber vücudu ısındı, temiz kalbiniz ile gurur duyarken yüzüne samimi bir gülümseme yayıldı. Yanına geldi, yanağına küçük bir öpücük kondurup etrafına havlu sararken seni çok sevdiğini söyleyip duruyordu.
SIRIUS BLACK
•Sizi hayranlıkla izliyordu. Fakat Petter gelip ona soru sorunca dikkati dağıldı. Peter gittikten sonra sizi ararken, eski yerinizde olmadığınızı fark etti. Hiç beklemeden denize atladı, gözlerini yakan tuzlu suyu umursamayarak senin orada olduğunu gösteren bir belirti aradı, fakat bulamayınca vakit kaybetmeden dışarı çıktı.
•O suyun altındayken siz küçük bir kız ile dışarı çıkmıştınız. Sirius sizin çocukla ilgilendiğinizi görünce derin bir nefes aldı, sizin gibi biriyle sevgili olduğu için şanslı hissederek sırıttı, iki havlu alarak size ilerledi.
•Alnınıza yumuşak bir öpücük bıraktı, havluyu etrafınıza sararken kulağına eğilip fısıldadı: "Harikasın,hayatım." Kendini şanslı hissetmeye devam ediyordu ama bunu sana söylemedi, sen çocukla ilgilenmeye devam ederken iç çekerek seni izlemeye devam etti.
REMUS LUPIN
•Remus vücudundaki çizikler nedeniyle denize girmeyi istemiyordu. Bu nedenle sahilin kenarında oturmuştu, senin gelmeni beklerken denizi izliyordu. Bir süre sonra sen gelmeyince endişeyle gözleri büyüdü, ayağa kalkarak etrafta dolaşmaya başladı.
•Kalbi seni bulma ümidiyle atarken, insanların bakışlarını umursamamaya çalıştı. Senin bir çocukla denizden çıktığını görünce yumuşadı, rahat bir şekilde gülümsedi. Kendini daha iyi hissederken hem gururlu hem şanslı hissediyordu.
•Yanına gelip sana sımsıkı sarılırken sana sahip olduğu için şanslı hissettiğini söyledi, havluya gerek yoktu, Remus'un sıcak bedeni seni çoktan ısıtmıştı.
REGULUS BLACK
•Regulus yüzünde küçük bir gülümsemeyle senin denize atlamanı izledi, o da arkandan atlarken huzurlu hissediyordu. Fakat o dışarı çıktığında senin hala denizde olduğunu fark etmesiyle nefes alması zorlaştı, tekrar denize girip seni aramaya çalışırken senin sesini duyunca hiç vakit kaybetmeden denizden çıkarak sana doğru ilerledi.
•Senin bir çocuğu kurtardığını görünce sana neden aşık olduğunu tekrar hatırlayarak gülümsedi, kollarını sana sardı ve senin için endişelendiğini söyledikten sonra dudağına nazik bir öpücük kondurdu. Sana yanında getirdiği sweat'i verirken kalbi hala sana olan sevgisiyle hızlı bir şekilde atıyordu. Seninle gurur duyuyor ve bunu her zaman söyleyecek.
☆
409 kelime!!
istek yazabilir misiniz?T-T
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐓𝐀𝐑 𝐒𝐇𝐎𝐏𝐏𝐈𝐍𝐆|marauders imagine
Hayran Kurgu𝐒𝐒|marauders imagine "senin için önemli olmadığımı biliyorum. ama benim için kızım, sen muhteşemden çok daha fazlasısın, mükemmelden çok daha fazlası." ->oneshots, headcannons, reactions. peter yok! başlangıç:13.08.23 bitiş:?