Uğursuz Başlangıç

27 7 8
                                    

~Arya'

Yeni bir üniversitede en fazla ne
olabilir ki? 

Diye düşünüyorsanıızz..Daha benim hikayemi dinlememişsiniz demektir.

...
İlk gittiğim üniversite de mimarlık bölümü kapatıldığından, yeni bir üniversiteye geçmek zorunda kaldım. Bunu pek umursamadım çünkü o üniversite de çok fazla durmamıştım zaten.
Asıl olay benim bu üniversiteye geçmemle başladı. Hmm..hangisinden başlasam..
İlk gün sınıfı bulamayıp tıp bölümünde derse girmemi mi? Veya bölümdeki "Popüler Kızlar"ın önünde yere kapaklanmamı mı? Bir de.. yakışıklı bir çocuğun HIRKAMIN üzerine bir şekilde kahve dökmesi. Bu kadar klişe bir şeyi nasıl yaşayabildim ben?

-2 Gün Önce- (Üniversitenin İlk Günü)
~Yazardan

Arya, normal olarak biraz heyecanlanmış ve üniversiteye yarım saat erken gelmişti. "Biraz erken mi oldu sanki ya?"
...
Bölümünün olduğu binayı bulduğunda bir süreliğine ağzı açık kalmıştı. Önceki üniversitesine göre oldukça büyük binalara sahipti, Bahçeler Üniversitesi.
Yarım saat geçti..Ve ilk ders.
Arya binayı gezmek ile meşgul iken tamamen dersi unutmuştu. Aniden dersin başladığına dair gelen anons ve zil sesi ile telaşlandı. Ona verilen kağıttan sınıf ve bölüm numarasına baktı. "142.."

10 dakika falan bölümünü aradıktan sonra bulduğunu düşündüğü bir sınıfa girdi. 124 Nolu sınıf...
...
Arya sınıfa girdi. Dersin başlaması üzerinden 10 dakika geçmesine rağmen öğretmen sınıfta değildi. Arya bunun verdiği mutluluk ile boş bir yere oturdu.
Birkaç dakika sonra içeri düz bir takım giymiş öğretmenleri girdi.
...
Ders ilerliyordu. Ama Arya çok garip hissediyordu. Çünkü şuana kadar mimarlık ile ilgili hiç birşey anlatmamıştı öğretmen. Şuanda sağlık ve insan vücudu hakkında ders görüyorlardı...Evet, Arya'nın tıp bölümünde olduğunu anlaması 30 dakika sürdü. Arya kendi kendine söyleniyordu.
Ders bitti. Arya utançla başını önündeki masaya dayamıştı. Ve o an yanına biri yaklaştı ve omzuna dokundu. Bu Arya'nın başını kaldırmasına neden oldu.

?: Oh, merhaba.

Arya karşısında bölümden biri olduğunu görünce rahatlamıştı. Bir hoca görmeyi hiç istemiyordu.

"A- şey, Merhaba."

Arya gülümseyerek karşısındaki kıza karşılık verdi.

?: Yenisin, değil mi? Adın ne?

"Ben, Arya. Ama..aslında bu bölümden değilim."

Arya bunu biraz utanarak söylemişti ve çünkü karşısındaki kişi bunu garip karşılayabilirdi.

Kumsal: Bu bölümde değilsin ve ilk dersini olmadığın bir bölümde mi gördün? *Kıkırdadı* Bu heyecan verici! Bende, Kumsal. Memnun oldum.

Arya tepkisine biraz şaşırsada belli etmedi.

"Olay biraz karışık..bilerek burada değilim"

...

Arya ve Kumsal bir daha ki ders başlayasaya kadar konuşmuşlardı. Arya ilk gününden bir arkadaşı olduğu için mutluydu. Ama mutluluğu pek uzun sürmedi...

Kumsal: Arya, dikkat et!

Kumsal Arya'ya seslenirken, Arya zeminin üzerindeki su sayesinde yere kapaklanmıştı. Kumsal hemen Arya'nın yanına koştu. O sırada oradaki 2 kız rahatsız edici bir şekilde gülüyordu.

Kumsal: Sen iyi misin? Onları boşver. Klasik popüler kızlar... Herşeyle dalga geçerler.

Arya, Kumsal'ın yardımıyla kalktı. Ders başlamıştı ve ayrılmak zorundalardı. Kumsal, Arya'nın doğru sınıfını gösterdikten sonra sınıfına döndü.
...
Bu sınıf...
çok garip.

..................................................

Bu benim ilk hikayem. Umarım keyifle okur, ve beğenirsinizz♡

Bir Hırka MeselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin