4

731 41 33
                                    

"Abi sakin ol"

Sefer'in konuşmasını dinlemeden masamın yanındaki koltuğu tuttuğum gibi kaldırıp duvara var gücümle fırlattım.

Malları... Gemiyle gelecek olan malları hiçbiri yoktu. Hemde hiçbiri yoktu. Kutuların içinde sadece...

Onu geldiği deliğe geri sokacaktım buna hiç şüphem yoktu.

Duvara ellerimi dayayıp nefeslerimi düzene sokmaya çalıştıkça kendimi tutamayıp duvara sol elimle yumruk atmam bir oldu.

"Allah senin belanı versin lan it"

Başımı ellerimn arasına alıp odanın içinde turlamaya başladım. Sinirden deliye dönecek gibiydim.

Nasıl böyle bir şey olabilirdi. Mallar yeni indirildi ve Sefer ile depoya geldi. Nasıl benimleyken malları alabildi? Hangi ara buna zaman buldu?

"Amına koydumunun piçi"

Ne kadar küfür etsem de içim soğumuyordu. O mallarla bu piyasada kendimden yeniden laf ettirebilecektim. Yurt dışından daha çok bağlantı edinecektim ama o piç...

"Seni gönderdiklerinle götünden sikmeyen en adi orospu çocuğudur Afşin."

Masaya doğru ilerleyip üstündeki her şeyi bağırarak yere attım.

"Abi, bak sakin ol."

Kolumdan çeken Sefer ile ona döndüm.

"Benim yaptığımı düşünmüyorsun değil mi abi?"

Yakanlarından tutup kendime çektim ve yüzüne fısıldarcasına konuştum "Şu siktiğimin çenesini kapat. Yemin ederim 40. kattan aşağıya atarım seni. Bir an önce zırvalamayı kes.".

Ondan şüphe etmeyeceğimi biliyordu ama yine de kendi içini rahatlatmak için sormuştu bu soruyu. Sefer bana böyle bir kahpelik yapacak adam değildi.

" Abi sormayayım diyorum ama ne vardı o kutuların içinde?"

Kutuların yarısı boştu zaten. Ama ayriyeten özel paketlenmiş bir kutu vardı.

"Boştu. Siktiğimin kutuları boştu oldu mu!"

"Tamam abi. Tamam, bir şey demedim. Sen evine git, dinlen. Ben bugünün işlerini halledeceğim."

"Dinlen ha... Dinlen"

Arkamdan bağırıp beni çağıran Sefer'i umursamadan ceketimi askıdan hızla alıp odamdan dışarıya çıktım. Dinlenecektim. Dediği gibi, şuan da dinlenmeye gidiyordum.

Arabama hızlıca atlayıp otoparktan çıkış yaptım ve son hız eve doğru sürdüm.

Kesinlikle eve vardığımda dinlenmiş olacaktım. Ama hangi eve vardığımda...

Bahçeli evin önüne arabayı park edip, içeriye, korumalara bakmadan daldım ve kapıyı yumruklamaya başladım.

Açılan kapı ile içeriye dalmam saliselerimi almıştı.

"Nerdesin göt herif, nerde?!"

Kolumda hissettiğim el ile arkamı döndüm.

"Beyefendi, çıkar mısınız dışarı?"

Boşta olan elim ile sol çenesine gelecek bir yumruk atarak "Beyefendini siktim öldü. Çağır bana şu patronunu." dedim.

Koruma kendini toparlayıp karşıma yeniden dikildi ve bana hareketlenecegi sırada yukarıdan bir ses duyuldu.

"çık dışarı"

Sesin sahibini anladığımda yukarıya bakmadım ve elimle korumayı göstererek" Seninle sonra görüşeceğiz "dedim ve arkasına bakmadan evden çıkışını izledim.

Düşman [b×b] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin