Rozdział 1: Przybycie Mrocznego Władcy

4 0 0
                                    


Głęboko w sercu wszechświata istniały tajemnicze bramy, których istnienie było znane tylko nielicznym. Były to portale łączące różne światy, a ich magiczna istota była strzeżona przez starożytne zaklęcia. Jednakże nawet najpotężniejsze zaklęcia mogą być złamane, a pragnienie władzy może prowadzić do niebezpiecznych działań.

Zephyrion, władca demonów, był istotą o potężnych mocach i jeszcze potężniejszych ambicjach. Jego dusza płonęła żądzą podboju i dominacji. Znany w swoim wymiarze jako bezwzględny wojownik, postanowił sięgnąć po coś więcej - chciał zdobyć nowe światy, podbić nowe krainy. Rozpoczął poszukiwania zaklęć, które pozwoliłyby mu otworzyć portal między wymiarami. Znalezienie takiej magii było trudne, ale Zephyrion nie znał słowa "niemożliwe".

Przez lata przeszukiwał zapisy starożytnych ksiąg, studiując tajemnicze symbole i odmienne światy. W końcu, w głębokich lochach swego mrocznego królestwa, natrafił na zaklęcie, które wydawało się spełnieniem jego najskrytszych pragnień. Było to zaklęcie otwierające portal do innych wymiarów, ale kosztowne i niebezpieczne.

Nie zważając na zagrożenia, Zephyrion zaczął przygotowania do rytuału. Przeprowadził długie, wyczerpujące ceremonie, spalając kadzidła i składając ofiary mrocznym siłom. W końcu nadszedł dzień, gdy miał dokonać otwarcia portalu. Wokół niego zebrała się jego armia demonów, pełniących służbę wiarołomcy władcy.

Kiedy w końcu zaklęcie osiągnęło swój punkt kulminacyjny, Zephyrion poczuł, jak jego ciało i dusza przesiąkają magiczną energią. Otwarł oczy, a przed sobą ujrzał olśniewający portal - wirującą aurę, która skupiała w sobie całą potęgę kosmicznej magii. Armia demonów była gotowa wkraczać przez bramę, by rozsiać chaos i zgubę w nowych światach.

Przekroczenie progu wymiaru było momentem ekscytującym i przerażającym zarazem. Demoniczne istoty wkraczały w nieznane, gotowe do walki i podboju. Ale Zephyrion zdał sobie sprawę, że nie był sam. Właśnie zetknął się z czymś, czego się nie spodziewał - istotą, która była równie potężna jak on, lecz emanującą inną energią.

W międzyczasie, w innym wymiarze...

Esmeralda, młoda kobieta o srebrnych włosach i błękitnych oczach, żyła w małej, urokliwej wiosce. Była znana jako zdolna wojowniczka, która posiądzie wrodzone zdolności magiczne i wiedzę przekazywaną przez pokolenia. Odkryła, że jej zadaniem jest chronić świat przed nadchodzącym zagrożeniem - zagrożeniem, które miało się pojawić z otwartego portalu między światami.

Niespokojne sny przypominały Esmeraldzie o zbliżającym się niebezpieczeństwie. Wizje spopieliłych miast i zniszczonych krain napawały ją strachem, ale i determinacją. Przez lata była szkolona w tajemniczych sztukach obronnych przez swego mentora, starego mędrca, który sam przetrwał wojny między światami wieki temu.

Zaklęta Miłość Demonów i Ludzi: Przymierze ŚwiatówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz