Κεφάλαιο 22

122 6 0
                                    

Εύας POV

Σε λιγότερο από 15 λεπτά θα έχω φτάσει Λευκάδα.

Σταματάω τη μουσική, βγάζω τα κόκκινα ακουστικά μου,στρέφω το βλέμμα μου προς το παράθυρο του λεωφορείου και παρατηρώ τη φύση.

Τι στο καλό πάω να κάνω? Αν δεν μου βγει σε καλό, με βλέπω να καταλήγω σε κανα γκρεμό ή σε τίποτα βραχάκια νεκρή..
Δεν με βλέπω καλά πάντως...
Έχω ένα κακό προαίσθημα, αλλά και πάλι, αυτό δεν με εμποδίζει στο να της στείλω.. Αποκλείεται να πάει τοοοσοο στραβά.. Και στο κάτω-κάτω δεν θα τη βρίσω! Ένα "Καλό Πάσχα" θα της στείλω και τα υπόλοιπα τα βλέπουμε στη πορεία..

Ακούω φασαρία και βλέπω ότι φτάσαμε κιόλας..

Παίρνω τα πράγματα μου και τη βαλίτσα μου και κατεβαίνω από το λεωφορείο.

Κόσμο έχει

...

Φτάνω στο σπίτι (στο εξοχικό μου) και ανοίγω τη πόρτα με το κλειδί που μου έδωσαν οι γονείς μου. Παρόλο που τα παράθυρα ήταν κλειστά, ήταν αρκετά φωτεινό λόγω του ήλιου.

Ανοίγω όλα τα παράθυρα του σπιτιού και
Βγάζω ένα τοστ από το μπλε σακίδιο μου που κανονικά ήταν για τη διαδρομή, αλλά τέλος πάντων.

Κάνω ένα μπάνιο και αφού βάζω τις πιο ζεστές μπιτζάμες μου, ανάβω το τζάκι και κάθομαι στον άσπρο καναπέ, μπροστά του. Είχε ήλιο αλλά είχε και αρκετό κρύο..

Έφτασε η ώρα και πήρα το κινητό μου.
Έτρεμαν τα χέρια μου...
Ξαφνικά αυτό χτυπάει-

Ήταν η Μάγδα

▪︎Έλα.  Λέω κοφτά

▪︎Έλαα έφτασες?

▪︎Έφτασα και ετοιμάζομαι να το κάνω.

▪︎Είσαι σίγουρη?

▪︎Είμαι σίγουρη!   Για την ακρίβεια δεν είμαι σίγουρη, αλλά φοβάμαι πως αν δεν το κάνω θα φαίνομαι δειλή

▪︎Αν δεν είσαι οκευ, μπορείς να της στείλεις για Χριστός Ανέστη ή ακόμα καλύτερα να τα πείτε από κοντ-

▪︎Ή ΤΏΡΑ Ή ΠΟΤΈ!!!

"Καλό Πάσχα κυρία Οδύσσεια❤!!"

Το διάβαζα και το ξαναδιάβαζα..Κάτι πάει λάθος...

▪︎Εύα..?

▪︎Ναιι..?

▪︎Το έκανες?

▪︎Ναι...Το έκανα...

...

Το επόμενο πρωί ξύπνησα κατά τις 10 και από ότι είδα, καμία απάντηση...Αλλά..Κάτσε τι?

PRINCIPESSADonde viven las historias. Descúbrelo ahora