19.

1.2K 35 5
                                    

Kai

Devedeset posto svog vremena nisam znao šta radim. Išao bih na posao, obilazio Atinu i Vitoriu i kasnije se vratio u stan kod Kjare a onda bih samo legao da spavam. Advokat koji je trebalo da mi odradi papire za razvod je bio trenutno zauzet i ganjao sam ga cele dve nedelje dok mi nije rekao da odjebem jer je sa suprugom na nekom Grčkom ostrvu. Hteo sam sa tim što pre da završim. Brak sa Kjarom mi je postao teret i nezavisno od toga što me je Vitoria po stoti put odbila, nisam planirao da nastavljam ovu šaradu. Kjara nije zaslužila da zatražim razvod. Ali još više nije zaslužila da ostane u braku sa mnom koji sam je voleo samo kao prijatelja. Dok bi se ona i svesno i nesvesno trudila da mi se približi, spremala moja omiljena jela i kolače ja sam bio sve dalji od tog braka i stana. Iako se odlično sećam dana kad smo se venčali i kad sam mislio da sam konačno srećan čovek, to što je trebalo da bude moj najsrećniji dan u životu nije moglo da se meri ni sa jednom noći provedenom sa Vitoriom pa čak i kad smo se svađali.

Mrzeli smo se, voleli smo se, borili se i prepucavali ali koliko god smešno i paradoksalno zvučalo, Vitoria je bila moj mir. Mogao sam da joj kažem bilo šta, mogla je ona da uradi i kaže bilo šta ali uvek će ona biti ta. Apsurdno je govoriti da mi je srce ponovo slomljeno kad me je ponovo odbila. Iako je njoj odbijanje mene bilo kao sport a moje ponovne ponude kao hobi, nikad nije postajalo lakše. Nisam znao šta da joj ponudim više od samog sebe. Nisam imao jebenu predstavu kako da joj se izvinim. Odlično sam znao da ne postoji nijedna jebena stvar koju mogu da uradim a da iz njene glave izbrišem noć sa Ninom. Vitoria je bila puno toga ali nikada nije bila neko ko bi savio kičmu. Tu noć uradila je to zbog mene. To je verovatno bio jedini put da nisam imao predstavu šta ona misli zapravo. Kao što se ispostavilo, nije bila za to iako u tom trenutku zaista nisam znao i evo nas sada ovde. Jedini sam krivac za sve što nam se desilo nakon toga. Zbog toga, osećao sam se užasno.

No, Atina je bila naše dete i to ne može nikada da se promeni. Kad bih baš bio dobra osoba rekao bih sam sebi da će mi viđanje Vitorie i zajedničko roditeljstvo biti dovoljni. Neće i nisu mogli ali svaki put kad bih zamišljao kako upoznajem nekog njenog novog partnera došao bih na ivicu da se ugušim. Jebote, bila je moja. Ali, to je trebalo objasniti njoj.

Bio je još jedan dan u nizu kad me je Kjara dočekala u stanu sa kolačima ali sam se odmah na vratima okrenuo i otišao ostavivši je zbunjenu. Jebiga, bio sam smeće po toliko jebenih tačaka da se više nisam ni trudio da se osećam loše. Ona je bila samo koleteralna šteta, samo još jedna osoba u nizu čiji sam život upropastio zbog sopstvene mizerije. Otišao sam do Vitorie koju sam zatekao na vratima sa putnom torbom i umalo nisam dobio srčani udar. Nije mogla ponovo da ode. Jebote.

- Vitoria?

- Diši seronjo. Idem u Otranto. Imam let za tri sata.

- Zašto?

- Bjanka me je zvala na rođendan. - a to je rekla kao da se njeno pojavljivanje na Bjankinom rođendanu podrazumeva.

- Aha.

- Da, pa...hoćeš li nas odbaciti do aerodroma ili se pomeriti da prođem?

- Aha. Lepo izgledaš. - dobro, bio sam potpuno zbunjen jer se Vitoria čula sa Bjankom i pristala da dođe na njen rođendan. Ja sam skroz zaboravio da je to danas. Osim toga, Vitoria je nosila belu haljinu na plave male cvetove, plave sandale i kosa joj je bila podignuta na vrh glave. Izgledala je prelepo i ženstveno ali kad su mi pažnju skrenule njene tetovaže i prepredeni izraz lica, zaboravio sam cveće koje sam planirao da joj kupim i komplimenti već sam samo hteo da je jebem dok se ne onesvesti u toj devojačkoj i čednoj haljini.

- Hvala Kai. Nosim čak i gaćice.

- Bjanka će to ceniti definitivno. - nasmejala se i skrenula pogled i jebote šta se to događalo. Odvezao sam njih dve na aerodrom i ubedio jednu stariju gospođu da mi proda svoju kartu kako bih išao zajedno sa njima jer mi Bjanka nikad ne bi oprostila ako bih zaboravio njen rođendan. A onda sam kao manijak trčao do auta i iz pretinca uzeo pasoš pa se trčeći vratio kod Vitorie i Atine. Naravno da svoju zakonsku suprugu nisam obavestio o iznenadnom putovanju i naravno da je ona znala da je Bjanki danas rođendan i naravno da je Bjanka odlučila da je ove godine ignoriše i ne pozove.

PobednicaWhere stories live. Discover now