21.

675 34 0
                                    

Vitoria

Bio je dan treći koliko Ares i Bjanka čuvaju Atinu. Naravno, Bjanka mi je to prigovorila u svom maniru. Za jednu ženu koja je mnogo dramila oko svojih unuka i sa jednom lažnom suzom u oku, mogla je makar da se potrudi da je čuvanje tih istih unuka ne muči toliko.

- Vitoria zaboga?

- Molim Bjanka?

- Ne slušaš me šta ti govorim. Iskorišćavaš moju dobru volju devojčice. - sedela je za stolom i ispijala jedan od svojih čajeva za podmlađivanje sa sve isturenim malim prstom što me je umalo nasmejalo.

- Koju dobru volju ženo? Tri dana pljačkaš Aresa, opustošila si sve moguće butike i naučila si moju ćerku razliku u kvalitetu između Gucci-ja i Chanel-a. Nisam baš stekla utisak da ti je mučno što si ovde u Rimu.

- Jel možeš makar da se pretvaraš da je tebi ovo sve važno? Zbog tebe sam ovde Vitoria.

- Ne mogu. U inat tebi. - samo sam se zezala sa njom i ona je to znala pa se prigušeno nasmejala. No, odmah sam znala da nešto nije u redu.

- Isuse sveti. Večeras se Ares i ja vraćamo za Otrantno Vitoria, bolje reši svoja sranja na vreme.

- Jel moguće da si takva žena Bjanka? Stvarno ćeš me ostaviti?

- Najbolja. Ceni što me imaš jebote. - a onda meni neko govori da sam egocentrična. Bjanka je izmislila tu reč. Iskreno, mislila sam da me zajebava. Imala sam puno posla da obavim danas i ona je to odlično znala ali nikako nisam očekivala da će ona i Ares zaista otići u Otranto večeras.

Ostala sam sama sa Atinom i samo sam se pitala gde je Kai jebote jer od onog glupog dana se više nije pojavljivao. Nije mi ni zvao. Nisam znala ni da li se Kjara vratila u njihov stan ili su se konačno razveli. Bjanka je pametno ćutala a Ares je jednom prilikom zbunjeno pitao zar se Kjara i Kai nisu već razveli pre nekoliko meseci. Toliko o tome koliko je on bio u toku.

Imala sam plan zbog kojeg sam i pozvala Kaieve roditelje u Rim. Htela sam da ga zaprosim. Onako, neobično ali suprotno svemu do sada, totalno ljigavo romantično, uz puno suza, neku nevinu haljinu i čak sam ozbiljno razmatrala i da kleknem na jedno koleno. Mrzela sam da klečim u bilo kom kontekstu osim kad mu sisam kurac ali znam da će ovog puta to biti vredno. Da, Kai je sjebao sa Ninom. To nije nešto što može da se zaboravi definitivno ali je oprošteno. Trebalo mi je vremena da svarim tu noć a onda još isto toliko vremena da mu zaista oprostim i preatanem da osećam konstantnu gorčinu. Toliko stvari se desilo i kad bih ih sve stavila na papir morala bih i da tražim oproštaj za mojih milion sranja i dajem njemu oproštaj za njegovih milion drugih sranja. Atina je zaslužila naš srećan kraj. Beba koja je u meni a za koju Kai još uvek ne zna takođe. Smatrala sam da nikada neću biti normalna supruga i domaćica ali nismo svi morali da budemo isti. Nekad su stvari jednostavno bile toliko proste da je samo ljubav mogla da bude dovoljna. Nadala sam se samo srećnom kraju jer mi nikada zapravo nismo imali repove, sve se uvek vrtelo samo oko nas dvoje. Plan o mojoj prosidbi je Bjanka podržala a on je uključivao njihovo čuvanje Atine, naš odlazak u obližnje selo na dva dana, žene koje su šumsku kolibu posipale laticama ruža, svećama sa ugodnim mirisom vanile i izlepljene naše zajedničke slike. Bjanka je rekla da je to potpuno odvratno i na nivou trinaestogodišnjaka ali ja sam htela nešto romantično i klinački jer na kraju krajeva nas dvoje smo oduvek i bili takvi. Totalno sam joj prećutala kako ne planiram da se ponašam kao trinaestogodišnjakinja nakon što se popnem na njenog sina i još jednom mu pokažem kako sam jedina koja zaista ume sa njim.

Nekoliko sati kasnije nakon što sam celog dana pizdela jer su Bjanka i Ares otišli, igrala sam se kockicama sa Atinom, zapitala sam se ali iskrenije više zabrinula da li je Kai konačno odustao od mene obzirom da ga jednostavno nema. Moje loše raspoloženje, dan i prosidba koji su mi propali jer se on nije pojavio a ovo dvoje su otišli su imali primat ali je negde predveče počelo da mi bude jako loše. Glava me je mnogo bolela, imala sam utisak da ću se srušiti svake sekunde tako da sam samo otključala vrata od stana, pozatvarala vrata od ostalih prostorija i legla na tepih pored Atine koja se tu igrala. Crne tačkice su mi plesale ispred očiju i imala sam utisak kao da će mi glava uskoro eksplodirati. Verovatno sam se uspavala ali sledeće čega sam bila svesna je Kai koji me drma.

PobednicaWhere stories live. Discover now