RASH

9 1 0
                                    

Rash'ı çağırmanın 2 yolu vardır teki içerde teki de dışarda ikisinide anlatıcam

1. YOL:

1. Yol dışarıda yapılan bir çağırmadır. Bu çağırma için özel bişeye ihtiyacınız yoktur.

YAPMANIZ GEREKENLER:

- Dışarıya çıkın ve herhangi bi yere oturup bağdaş kurun.

- havanın güneşli olduğundan emin olun. (öğle veya sabah)

- gözlerinizi kapatın ve şu sözleri söyleyin:
"Rash from piggy, ıf you're hearing me please come here"

- Bu sözü her söylediğinizde biraz bekleyin gözlerinizi açın 5x tekrarlayın.

BELİRTİLER:

- İzlenme hissi

-aniden ürpermeyek

- birinin sankı omzuna dokunduğunu hissetmek.

Burda insan haliyle gelme olasılığı var eğer rash'ı çağırıcaksanız Max 5 kişiye kadar çağırabilirsiniz, çok kişiyseniz aranızdan sadece birinin sözleri söylemesi lazım.

2. YOL:

2. Yol içeride yapılan bir çağırmadır. Bu çağırma için ihtiyacınız olan şunlardır:

GEREKENLER:

- Karanlık/perdesi çekili bir oda.

- inanç.

- akşama doğru herhangi bi vakit.

YAPMANIZ GEREKENLER:

- Odaya geçin kapıyı ve perdeleri kapatın.

- Yere bağdaş kurarak oturun ve saatin akşama doğru olduğundan emin olun.

- yere oturduktan sonra gözlerinizi kapatın ve şu sözleri söyleyin;
"Rash from piggy, If you're hearing me please come here. İ want to meet you."

- tekrardan 5x tekrarlayın ve her sözü dediğinizde biraz bekleyip gözlerinizi açın.

BELİRTİLER:

- levye ile tahta veya başka bişeyin kırılma sesi.

- izlenme hissi

- aniden ürpermeyek

- ıslık sesi duyma.

Bu çağırmada ya insan halinde ya da hafif turkuazımsı sarı pırıltı(ruh hali) gibi bir halle gelicektir. İstediğiniz zaman gider gitmesini söyleyin yeter.

LOST İN ANOTHER DEMENSİON(piggy cağırma kitabı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin