Sevdim,
çünkü bir tek ona sarılınca
yuva gibi kokuyordu içim.
-Cemal Süreyya🌼
Hakan beni saatlerdir dövdükten sonra elimi ve ayaklarımı çözdü "Zaten artık daha ne haraket edebilirsin nede başka bir şey."
Hakan odadan çıkınca ağlamaya başladım ayaklanmaya çalıştım öksürdüğümde ağzımdan gelen kan beni korkutsana aldanmadım ve Camı açmaya çalıştım.
"Ya Of." Değip ağlamaya başladım Hakan içeri dalınca ona doğru döndüm "Küfür etme lan bekle ." Telefonu elime verince ona çatık kaşlarla baktım.
"Konuş." Telefonu kulağıma götürdüm "A-alo."
"Perim,Birtanem, Güzelum iyi misun?" Fıratın sesini duymamla ağlamaya başladım "Fırat."
"Oy benum Güzelum söyle bağa Noldi? Nerdesun?" Yutkundum "Bilmiyorum, Fırat korkuyorum."
"Korkma Birtanem bulacağuz seni tamam mı Güzelum korkma." Konuşacakken Hakan telefonu elimden aldı "Bak yaşıyor ama eğer istediklerimi yapmazsan yaşar mı yaşamaz mı bilmem."
Hakan odadan çıkınca Dua etmeye başladım.
Allahım nolur bir mucize olsun nolur.Hakan tekrar odaya girince ona baktım "Gel sen şöyle." Değip beni yatağa fırlatınca kaşlarım çatıldı "Bırak bırak beni! Bırak elleme." Hakana tekme ayınca yere yığıldı hızla odadan çıktım ve koşmaya başladım.
Hakan saçımdan tuttup beni yere fırlatınca ağlamaya başladım "Hakan nolur bırak beni nolur."
Hakan üstüme ağırlığını verince daha çok ağlamaya başladım.
"Ula ben gebertmedum mi şimdi seni." Fıratın sesini duyunca yutkundum.
Hakanı üstümden çekip onu dövmeye başladı ben hala şoktayken Fuat abi geldi yanıma "İyi misun bacum?" Başımla onayladım " A-abi öldürecek." Dedim Fıratı göstererek.
Fuat abi Fıratı çekti "Oğlum sen bağa bırak hayde." Fırat geri çekilip yanıma geldi "Oy Oy Birtanem." Değip yüzümü avuçlarının arasına aldı "Ne yaptı sana? Her yerin yere bere içinde Oy." Kollarımı Fırata sarıp hüngür hüngür ağlamaya başladım "Fırat..Fırat ben çok korktum Fırat." Fırat boynumdan ard arda öptü "Ben yanundayum Güzelum. Geçti tamam mi? Geçti."
Fırat beni kucağına alıp evden çıkınca ona sımsıkı sarıldım. Beni arabaya oturttu ve kendisine bindi.
Eve gelince bana baktı "Odamıza gidelum tamam mi?" Başımla onayladım Fırat arabadan inip kapımı açtı "Fırat.." Fırat bana baktı "Ben onu isteyerek öpmedim..O zorladı beni."
Fırat yüzümü avuçlarının arasına aldı "Biliyrum Güzelum biliyrum." Fırat elimi sıkıca tuttu ve eve girdik "Ana, Yenge şimdi değul bırakun önce kendine gelsun Peri."
Odamıza geçince Fırat beni yatağa oturttu ve önümde diz çöktü "Bir şey istiy misun Güzelum hı?" Gözlerim doldu ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım "Fırat.."
Fırat bana sımsıkı sarıldı "Canum, Yarim." Fırat benden ayrılıp yaşlarımı sildi "Yaralaruna pansuman yapalum tamam mi?" Başımla onaylayınca Fırat pansuman yapmaya başladı.
Fırat yarama pamuğu dokundurunca geri çekildim "Ah."
"Acıttumi? Özür dilerum." Gülümsedim "Yok bir şey tamam." Fırat pansumanımı bitirince dudağımın kenarında ki yarama yavaşça dokundu "Benum dokunmaya kıyamaduğum Öperken içimun titreduğu dudağı kanatti hı? Benim koklamaya kıyamaduğum saçı mı çekti hı? Benim okşamaya elumun varmaduğu yanağa mi vurdu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Palamut
Любовные романы"Bu artık bir Aşk hikayesi değil,çok güçlü bir sevdaluk." 🌼 Gelinliğimle karşısında durmuş gözlerine bakıyordum. Yaşadığımız bu şey çok saçmaydı cezalandırılmak için Evlenmek. Gözlerim dolunca gözlerimi kaçırdım ama kaçırmamla ellerini yanaklarımda...