𝐇𝐄𝐀𝐃𝐂𝐀𝐍𝐍𝐎𝐍 𝟐|¹/⁴|𝐬𝐛

367 27 5
                                    

<Sizi kendinizle alakalı güvensiz hissettiriyorlar.>

isteyen kişi;yok.

like one-shot.

¹/⁴|sirius black,
•••

Sirius, Regulus ile yaptığı bir kavganın ardından oturup düşünmek ve sessiz bir ortamda kafasını dinlemek istiyordu.

•Fakat James, Sirius'un somurttuğunu fark ederek sana söylemişti. Bunu duyar duymaz çapulcu haritasını almıştın, Sirius hiç bir yerde gözükmeyince adımlarını ihtiyaç odasına çevirdin, içinden Sirius'un iyi hissetmesi için dua ediyordun. "Lütfen iyi olsun."

•Kapıyı açtığın zaman Sirius'un yorgun bakışları sana döndü. "Siktir, şuan zamanı değil." diye düşündü. Sen Sirius'un düşüncelerinden habersiz yüzünde gergin bir gülümsemeyle sevgiline ilerledin. "Sorun ne hayatım?"

•Sirius cevap vermek yerine yüzünü çevirdi. Endişen artıyordu elini tutmaya çalıştın ama Sirius sinirle sana baktı. "Rahat bırak beni! Yapışkansın! Senin dokunmandan iğreniyorum, anlıyor musun aptal!? Siktir git şimdi."

•Elin havada dondu, kalbin şüphesiz kırılmıştı. "Tamam, Black. İğrendiğin biriyle çıkmak da senin alçaklığın olsun."

•İhtiyaç odasından kırık bir kalple çıktın, ertesi gün Sirius senden özür diledi, hatta abartarak doğruluk iksiri içip gerçekten üzüldüğünü ve öyle şeyler demek istemediğini itiraf etti. Sana sorununu anlattı ve destek çıktın.

•Ama daha sonraki günlerde, Sirius sende bir gariplik hissetti. Dokunuşlardan kaçıyordun. Sevgiline sarılmıyordun, elini tutmuyordun. Sirius anlayamadı.

•Ortak salonda oturuyordunuz, elinde iksir kitabı vardı, dizindeki kağıtlara not alıyordun. Sirius ise yanında oturuyor, seni izliyordu.

•Önündeki kitaba odaklanmış yüzün, Sirius'un bakışlarının yumuşamasını sağlamıştı, yanağına küçük bir öpücük kondurmak için sana yaklaşırken irkildin ve ona baktın. Sirius'un tüm kalbi kırıldı. Kaşlarını çatarak sana baktı.

•Ortak salona Lily girdiği zaman gülümseyerek  kızıl saçlı arkadaşına baktın. Lily sana yaklaşıp sarılırken sen de ona sımsıkı sarıldın. Sirius yutkundu, yaklaşık bir haftadır ona sarılmamıştın.

•Lily gittikten sonra Sirius öksürdü, bakışların ona döndü. Sirius seni kendine çekip kucağına oturttu. Ani hareketle vücudun kasılırken sirius seni belinden tuttu.

•"Neden böyle davranıyorsun?" diye sordu, gözleri nedenini söylemen için sana yalvarıyordu.

•Gözlerini kaçırdın. "Nasıl davranıyorum?"

•"Sürekli dokunuşlarımdan kaçıyorsun! Ve bana hiç sarılmadın bile..."

•"Rahatsız olduğunu sanıyordum." diye mırıldandın, sözlerin sevgilinin kalbini kırdı.

•Sirius sırtını okşarken dudağına küçük bir öpücük kondurdu. "Sana yemin ederim, senden asla rahatsız olmadım, olmuyorum ve olmayacağım, miniğim. Sana yemin ederim, seni çok seviyorum ve ben... Seni çok özledim..."

•Gözlerin nezaketle ışıldadı, sevgiline sımsıkı sarıldın, içindeki şüpheler silinmiş gibiydi çünkü Sirius yalan söylediği zaman çok belli ederdi, bunu biliyordun.

•Sirius yüzünü senin boynuna gömdü, gözlerindeki yaşlar kazağına dökülüyordu. "Özür dilerim." diye fısıldadı. "Çok özür dilerim."

•Sirius'un hıçkırıkları artarken yavaşça saçını okşadın. Sirius senin dokunuşunla erirken, artık onun senden rahatsız olmadığından emindin, Sirius"un nefesi düzene girince yüzüne küçük bir gülümseme geldi, sevgilinin yanağını öptün ve yanına yatarak üzerinize battaniye örttün. "İyi geceler sevgilim."

408 kelime^^
Her gün bölüm atmaya çalışıyorum, aksarsa kusura bakmayın.

oy sınırı> 4

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐒𝐓𝐀𝐑 𝐒𝐇𝐎𝐏𝐏𝐈𝐍𝐆|marauders imagineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin