Eve gelmiştik odama çıktım yatağımın üstünde, çikolatalar, şekerler, çiçekler hatta balonlar bile vardı odama Minho, Chan ve Seungmin girmişti ama ben fark bile etmedim
Minho: Ee beğendin mi?
Yuna: Evet çok teşekkür ederim ama gerek yoktu.
Seungmin: Beğenme sevindik.
Yuna: Siz bu yüzden mi geciktiniz?
Chan: Evet.Seungmin'den
Yuna hızlı hızlı nefes alıp vermeye başlamıştı onu kolundan tutup yatağına oturtdum, elleri titriyordu telefonu yere düştü, bilinci kapalı değildi ama kendinde de değildi.
Yuna: Biraz hava alabilir miyiz?
Chan: Tabii ki gel bahçeye çıkalım.Yuna'dan
Chan koluma girmişti yavaş yavaş merdivenlerden iniyorduk ben sendelemeye başlamıştım.
Rm: Ne oldu?
Chan sadece "bilmiyorum" şeklinde kafa salladı.
Chan'dan
Yuna sanki nefes alamıyormuşçasına nefes alıp vermeye başladı, ve birden kendini bana bıraktı.
Taehyung: Yuna abicim aç gözünü!
Jin: Yuna iyi misin!?Yuna'nın gözleri hafifçe açıktı ama birden gözlerini kapattı.
Yuna'dan
Gözlerimi açtığımda bana korku ile bakan abim ve diğerlerini gördüm.
Odada benle beraber 18 kişiydik.
Yuna: N-nerdeyim ben?
Taehyung: Hastanedeyiz gülüm.
Yuna: Of gına geldi su hastanelerden.Selin: Kuzum, şimdi iyisin demi?
Yuna: Evet iyiyim ama tam ne oldu hatırlamıyorum?
Emir: Doktorun dediğine göre yorgunluktan bayılmışsın.
Yuna: Hm, peki ne zaman gideriz?Suga: Ya sus vAllah vuracam şimdi elimin tersiyle.
Yuna: Sen vuracaksan vur bana aşkım, hayatımın anlamı, kocam!Dedim alaycı bir sesle.
Suga: Allah'ım yarabbim sana geliyorum.
*Herkes güler*
Yuna: VAllah hiç gülmeyin ben Suga'yı kendime alacam.
Dedim ve Suga'nın yanağını sıktım.
Yuna: EVLEN BENİMLEEE!!
J-Hope: Yuna sen düşünce kafanımı vurdun?
Yuna: Yoo?
Rm: Peki içtin mi?
Yuna: Yoo?
Minho: Lan sana narkoz mu verdiler?
Yuna: Bilmem vermişler mi bebeğim?*Doktor odaya girer*
D: Hatamız iyi gibi?
Chan: Iyi ama narkozlu mu şu an?
D: A şey evet verdiğimiz ilaç yüzünden bir süre tuhaf davranabilir.
Taehyung: Şimdi anlaşıldı.Suga: Ay ben daraldım 18 kişi aynı yerde of ben hava almaya çıkıyorum.
Yuna: Benide yanına al aşkım!
Suga: Tabi canım aras kargo aynen, töbe töbe (Ne alaka bende bilmiyorum shsh)Yuna: Eğer gidersen ağlarım!
*Suga çıkar**1 saat sonra, evde*
Suga'dan
Yuna'yı odasına götürmüştük, mışıl mışıl uyuyordu bende yatağına oturtdum ve onu izledim, o sırada odaya Jin ve Minho girdi.
Minho: (Kısık sesle) Sugaa!
Suga: (kısık sesle) Ne var lan?
Jin: (kısık sesle) bi gel.Yuna'nın saçlarını öptüm ve odadan çıktım, beni yan odaya götürdüler, Chan, Felix, Selin ve Emir hariç herkes oradaydı.
Rm: Pişt oğlum sen bu kıza aşık mısın?
Suga: Hayır da ne alaka?Changbin: Ne bilelim ona çok yakın gibisin de ondan.
Jin: Saçını sevip öpmeler.
JungKook: Yanında yatmalar.
Taehyung: Bu kız benden çok seni seviyor gibi?Suga: Ee beni kim sevmez ki yani sevilmeyecek biri değilim ne yapabilirim.
Hyunjin: Ego tavan.
Jimin: Egona sıçayım senin.
Suga: Iyi be sustum.Jeongin: Sen aşık mısın değil misin onu söyle.
Suga: Tamam, Evet ona aşığım ve biz 1 haftadır beraberiz ve daha bir kaç gün önce, şey yani biraz oyun oynadık diyelim, yani biraz canı yandı ama emin olun onunda hoşuna gitti.
Hepsi: NE?!
Tae birden yakama yapıştı beni duvar sertçe itti J-Hope ve JungKook onun koluna girmişti ama onun gözünden alevler fışkırıyordu resmen.
Taehyung: OĞLUM SEN BENLE TAŞŞAK MI GEÇIYON, NE DEMEK KARDEŞİME DOKUNURSUN LAN, SIZDE BIRAKIN BENI ÖLDÜRECEM BEN BUNU!
Suga: Sanane, kız 22 yaşında ister ters yatırıp düz sikerim ister düz yatırıp ters sikerim Allah Allah.
Taehyung: BANA BAK SENI BEN SIKECEM BIRAZDAN, ARKADAŞ FALAN DINLEME AĞZINA SIÇARIM LAN SENIN OÇ!
Suga: Dur lan tamam şaka şaka hayır aramızda bir şey geçmedi ve o benimde kardeşim gibi ve hayır ona aşık falan da değilim.
Taehyung odadan çıktı ve sinirle Yuna'nın odasına girdi ve Yuna'yı uyandırdı.
Devam edicek
Nasıldı aceppp!!!