Informace

11 1 2
                                    

Ahojky. Tohle není kapitola, jen taková informace. Je mi to hloupé a strašně mě to mrzí, ale bohužel, poslední dobou necítím úplně z tohoto příběhu to, co na začátku, mám docela problém psát nové kapitoly a nějak jsem se zasekla na mrtvém bodě a nejspíš se to promítlo i do obsahu kapitol. Zkrátka já sama to těm svým postavám nevěřím, nechovají se tak, jak jsem si to vysnila a celkově jsem se zase vzdálila od představ v mé hlavě.

Zároveň je pro mě neskutečně časově náročné psát dvě knížky zároveň, za normálních okolností bych to zvládala, ale přecházím na gymnázium a proto bych musela alespoň na měsíc jednu z knížek zastavit. Mojí druhou, A-501-A bych nechtěla zastavovat, protože u té vím, jak pokračovat, tady se ale ztrácím a nejsem s ní spokojená. Vím, že to dokážu líp. Tohle není mých 100% a zkrátka potřebuju pauzu, přehodnotit veškerý děj a... přepsat. Od začátku.

Nemůžu vás nutit zůstat a počkat, ale pokud se vám knížka doteď líbila nebo vás zaujala anotace, prosím, dejte mi čas. Až dopíšu A-501-A, vrhnu se na Královskou lásku. Nejspíš to vyjde znovu úplně celé a tohle časem smažu, ještě si nejsem jistá, jestli nechám obálku, nebo ji také změním. Přesto bych dala sem aktualizaci před úplným smazáním (nejde stornovat počet hlasů a přečtení, chci aby mi nová verze začala s čistým štítem). Mohla bych to sice dopsat a začít přepisovat, ale přijde mi to jako ztráta času a ani by mě to s tím vědomím nebavilo.

Moc se omlouvám a doufám, že to pochopíte. Chci tuhle knížku psát srdcem a bohužel se mi to nedaří. Mám ještě něco předepsané, kdo by stál o dovydání těchto kapitol, asi s tím nemám problém.

Jen bych ráda upozornila, že nejspíš se většina situací a dějová linka v budoucnosti změní, takže náměty, některé situace budou podobné, ale víceméně se to změní, možná i překopu pohled osoby, třetí mi nevyhovuje. Přísahám, že se tohohle příběhu nevzdám, mám ho ráda a těším se i na pokračování, které mám rozjeté v hlavě.

Tak to je asi všechno a prosím, nezlobte se na mě. Klidně mi můžete dát vědět, co byste změnili atd.

Díky, s láskou vaše EmEs

Královská láska: Zaměněná *POZASTAVENO - PŘEPIS*Kde žijí příběhy. Začni objevovat