3

827 24 5
                                    

2 hafta sonra

Bengü ile bu iki hafta içerisinde çok eğlenmiştik.Ama bir yandan aklıma barış geliyordu.Bu durum da benim morelimin düşmesine neden oluyordu.Bengü ne kadarda beni teselli etsede ben onu özlüyordum.

"Hadi kızım ya geç kalıcaz"dedi bengü ayakkabısını giyereken.Bugün hayatımda bir ilk yaşıyordum ne kadar istemesemde galatasaray maçına gidiyordum ha bu arada iki gün önce istanbula geldik.Bende ayakkabılarımı giyip siteden çıktık.Nef stadyumuna gelince bengü ile gülümsedim biletleri bengü almıştı.Taraftarlar içeri alınmaya başlayınca bizde hiç beklemeden girdik.Yerimiz en ön sıradandı.Yerlerimize oturduk.

Maç başlamıştı bengü heyecanla maçı
izliyordu bende izliyordum ama bengü kadar heyecanlı değil.Galatasaray'yı seviyorum ama içinde barış olduğu için pek heyecanlı bulmuyorum açıkçası.

Maç bitmişti çıkış kapısına ilerlerken biri bengüye seslendi bengü yavaşca arkasına döndü.Sonra önüne dönüp yürümeye devam etti onu çağıran kişi barış dı.

"Alya"dedi barış,yavaşca arkamı döndüm ve barışa baktım oda gülümseyerek yanıma gelidi "Seni görmek çok güzel"dedi bende birşey demeden bengünün arkasından gitmeye başladım.Barış arkamızdan sadece bakınmakla yetindi.

Bengü ile eve geldik,üstümü değiştirip bengünün yanına gittim "yarın dönelim"dedi birşey demedim kafamla onaylar şekilde salladım.Yemeğimizi yiyip televizyon seyrediyorduk.Her şekilde aklım barışta kalıyordu.Telefonu elime alıp Instagram'ma girdim barış nişanlısı ile fotoğraf atmıştı.Telefonu kapatıp masaya koydum.

"Noldu?"dedi bengü "birşey yok"dedim ve balkona çıktım.Hava estiği için üşümüştüm.

İçeri girip bengüye baktım yatmak için hazırlanıyordu "yarın sabah gidiyoruz"dedi.

"Ben gelmek istemiyorum"dedim cesaterlenip bengü bana bakıyordu "ne demek ben gitmek istemiyorum?"dedi.

"Yani burda kalmak istiyorum,annem ve babamda yok burda yaşayalım işte"

"Ben burda kalmak istemiyorum ben yarın gidiyorum sen burda kala bilirsin"dedi ve yattı tamam canım ben burda kendim kalırım

Odama gidip üstümü değiştirdim ve yatağıma yattım tam o sırada telefonuma mesaj geldi.

Sarı kafa 53

Sarı Kafa 53;
Pişmanmısın
beni sevdiğin için.

You;
Pişman değilim
sevdiğim için.

Sarı kafa 53;
Bende pişmam değilim

Mesaj sayfasını kapatıp üstümü örttüm.Onu unutmaya çalıştıkca hala aklıma girmeye çalışıyor.

Sabah bengünün sesiyle uyandım "hadi kalk ben gidiyorum"dedi bende kalkıp üstümü değiştirdim yüzümüde yıkadıktan sonra bengünün yanına gittim "şimdi taksi geliyor"dedi.Taksi gelince birlikte aşağıya indik.Bengüyle vedalaştım,bengü gidince bende eve gidicektim barışşın sesini duyunca arkamı döndüm.

"Ya oğlum tövbe ya"diyordu kereme, barış beni görünce ciddileşti.

"Alya birşey mi oldu?"

"Yok bengü gitti de onu uğurladım"dedim kerem barış ile bize bakıyordu sonra kerem konuşmaya başladı.

"Merhaba ben kerem"dedi ve elini uzattı bende tuttum "bende alya"

"Memnun oldum alya"

"Bende kerem"dedim ve elimi çektim barış sadece bana bakıyordu.

"Barış seni çok anlattı"dedi ne yani beni kereme mi anlatmıştı ne dedi acaba.

"Ne diye anlattı acaba?"dedim

"Yani eski sevgili olduğumuzu ve seni çok sevdiğini sonra"dediğinde barış keremi susturdu.Ben önden onlar arkada asansöre bindik eve gelince barışa baktım ve gülümsedim.Sonra içeri girdim.Instagramda dolaşırken bir yazı gördüm.

Bunu barış yayınlamıştı.

Sevgili Galatasaray camiası
Bir süredir beraber olduğum azra ile birlikteliğimi sonlandırdım.Birbirimizi sevmediğimizin farkına vardık.Bunu saygı ile karşılayacağınızı düşünüyorum.

Ne yani şimdi azra ile ayrıldılarmı,buna neden bu kadar sevindim bilmiyorum belki barışla tekrardan olma şansım vardır öyle değilmi?

PİŞMAN DEĞİLİM SEVDİĞİM İÇİN|| Barış Alper YILMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin