Vitoria
Nekoliko godina kasnije
- Ništa te ne čujem.
- ŠTA?
- NIŠTA TE NE ČUJEM VITORIA.
- Ha? - mozak je mogao da mi procuri kroz uši koliko je muzika bila glasna. Kai me je dodatno nervirao dok je đuskao kao da je poremećen i mrdao glavom, uporno urlajući iako nismo mogli uopšte da se čujemo. Bili smo znojavi i zalepljeni, bilo je zagušljivo i htela sam da odjebem odavde što pre. Zapravo, nisam ni htela uopšte da budem ovde ali prokleti Kai je došao na ideju da bi bilo baš strava da izađemo na žurku gde se pušta psihodelična muzika. Nas dvoje matoraca od trideset i pet godina, partijamo u šest sati ujutru među maloletnim klincima. Naravno da je Kai nosio šuškavu trenerku iako ovo nije bila dvehiljadedeseta godina ali izgleda da mu to niko nije rekao. Naravno da sam bila u šorcu, bušnoj neon zelenoj majici i mrežastim čarapama. Izgledali smo smešno među svim tim klincima i nadrogiranom ruljom ali smo se zabavljali odlično dok mene glava nije počela da boli. Jebiga, godine i obaveze ne pitaju. Sutra sam svakako morala da ustanem rano. To što smo jednu noć dozvolili sebi da izađemo nije značilo da ćemo spavati dokle god budemo želeli. Atina je ujutru imala čas u muzičkoj školi, Leona sam morala da odbacim na fudbal a nije imalo smisla ni da Alesiju ostavim predugo sa Bjankom. Naša najmlađa ćerka je mnogo podsećala na mene, bile smo zapravo kao klonovi i Bjanki stvarno nije bio potreban taj stres. Pokazala sam glavom Kaiu da me prati i krenula u pravcu izlaza. Hangar u kome smo bili je bio na pristaništu i jebeno ogroman da nam je trebalo deset minuta da izađemo. Kad smo konačno bili napolju, u pravcu parkinga na kome nam je bio auto, videla sam jedan napušteni kontejner koji su građevinci koristili kao mesto za odmor. Nije bilo žive duše nigde pa sam ga povukla iza toga i grubo ga poljubila. Bila sam napaljena, sudite mi zbog toga. Žena sa troje dece nije imala prilike da uživa često.
- Dušo jebote... - Kaieve ruke su odmah bile svuda po meni, trljali smo se kao pomahnitali, kao da su ovo jedini dragoceni trenuci koje možemo da ukrademo iako smo svaku noć bez izuzetka spavali zajedno.
- Da?
- Šta imaš u planu Vitoria?
- Da ti ga popušim.
- O da? - idalje je padao na to. Muškarci su stvarno bili prosta bića.
- Aha.
- Šta čekaš jebote? Na kolena i nek bude brzo. Nijedan balavac ne sme da vidi kako... o sranje bela. - nije mi bilo potrebno nikakvo dalje ubeđivanje. Odvezala sam njegov kretenski šorc koji je imao isprintanog 2Pac-a jer je Kai sve jebene muzičke pravce pomešao, spustila ga do kolena a onda usnama obuhvatila njegov kurac preko bokserica. - Jebote da.
- Kaži mi lepo Kai. Molim te Vitoria, stavi moj kurac u usta, sisaj ga i pokaži mi koliko me voliš.
- Bela jebote...
- Kaži mi to!
- U usta dušo i do krajnika. Sisaj ga onako kako volimo oboje i pokaži mi koliko ga zapravo želiš.
- Jebaćeš me kasnije?
- Odvaliću te od kurca u kolima Vitoria. Obećavam ti to. Tvoj jebeni šorc je prekratak i svi su ti gledali u guzu.
- Imam dobru guzu.
- Da, ali nije za tuđe jebene poglede.
- Zabrani mi. - Kai se nasmejao i uhvatio me ispod brade. Nisam mogla da pomeram vilicu i glavu nikako što je iskoristio da se nabija u moje grlo po kazni onako kako je želeo. Ludela sam za ovim čovekom. Troje dece, kuća, moja karijera koja kao nekom magijom svake godine ide sve bolje i bolje, nije umanjilo moju želju za njim. Što smo bili stariji bio mi je sve više privlačan i nisam mogla da skinem ruke sa njega.