"Ευχάριστα Νέα"

33 4 15
                                    

Εχουν περάσει περίπου 7 μήνες και πλησιάζουν οι μέρες για το γάμο και την βάφτιση των διδύμων.
Η Αθηνά με τον Μιχάλη όλο αυτό το διάστημα σχεδόν κάθε μέρα βρίσκανε διαφορά σημεία για να ζουν τον έρωτα τους και να κάνουν διάφορα παιχνίδια.
Πότε στο ελαιοτριβιο όταν έφευγαν όλοι, ακόμα και όταν ήταν εκεί κόσμος βρίσκανε μέρος να πάνε. Τους άρεσε ακόμα πιο πολύ. Γιατι γινόταν αυτομάτως "παράνομο". Ποτέ στα γνωστά χωράφια που δεν πήγαινε κάνεις. Αλλά και στο σπίτι.
      " Flashback "
Την τελευταία φορά που βρέθηκαν εκτός σπιτιού ήταν πριν περίπου δύο μήνες,Στο ελαιοτριβιο μέσα στο γραφείο της Αθηνάς. Όλοι ήταν έξω και γιόρταζαν μια καινούρια συνεργασία που είχε κλείσει η Αθηνά.
Ξαφνικά άκουσαν να την φωνάζουν και να την ψάχνουν ο Μάνος και η Μαρίνα. Ντύθηκαν και οι δύο. Όπως όπως για να μην τους καταλάβουν ξεκλείδωσε ο Μιχάλης την πόρτα και έκατσε στο καναπέ. Και στο γραφείο Η Αθηνά. Όταν μπήκαν μέσα ο Μάνος με την Μαρίνα ήταν και οι δύο αναστατωμενοι. Ο Μάνος τους κατάλαβε και άρχισε το δούλεμα.
Μ. Αθηνά μου που είσαι τόση ώρα και σε ψάχναμε. Για σένα γίνεται έξω αυτός ο χαμός για την συνεργασία που έκλεισες.
Αθ. Ναι Μάνο μου το ξέρω αλλά έπρεπε να συζητήσουμε κάτι σοβαρό με τον Μιχάλη.
Μ. Χμμ μάλιστα. Εντάξει Αθηνά μου. Αν δεν το συζητήσετε τώρα ποτε θα το συζητήσετε. (είπε και έκλεισε το μάτι στον μιχαλη)
Μαρ. Αγάπη μου πάμε να αφήσουμε τους ανθρώπους να τελειώσουν την κουβέντα τους.
Μ. Ναι μαρινακι μου. Απλά παιδιά πιο ήρεμα. Αθηνά κι άλλοι είναι στα ντουζενια τους αλλά δεν πετάνε όπου να ναι τα πράγματα από το γραφείο στο πάτωμα. Ούτε τις γραβάτες τους. (είπε και έφυγε γελώντας)
Αθ. Μιχάλη μας κατάλαβαν.
Μ. Και; Δεν είδα να ενοχλουνται ιδιαίτερα.
Αθ. Καλά γελά. Κατάφερες πάλι να γίνουμε ρεζίλι. (και έκατσε στα πόδια του)
Κομμένο εδώ μέσα. Καμία μέρα θα ανοίξει την πόρτα ο Ισίδωρος και θα του έρθει εγκεφαλικό... Μόνο σπίτι.
Μ. Ότι πείτε αφεντικό. Αντε πάμε έξω.
     "Τέλος flashback "

Τρεις μέρες πριν τον γάμο η Ειρήνη έπιασε την Αθηνά να κλαίει.
Ε. Τι έγινε γιατί κλαις;
Αθ. Δεν είναι τίποτα. Δάκρυα χαράς είναι.
Ε. Τι έγινε;
Αθ. Αν μου υποσχεθείς ότι δεν θα πεις τίποτα στο Μιχάλη θα σου πω.
Ε. Αυτό εννοείται.
Αθ. Τον τελευταίο καιρό είχα κάτι ενοχλήσεις. Ζαλάδες τάσεις λιποθυμίας και άλλα πολλά. Πήγα λοιπόν στον γιατρό και έκανα εξετάσεις.
Ε. Μη μου πεις;
Αθ. Είμαι πάλι έγκυος. 2 μηνών.
Ε. Αχχ μπράβο (και την αγκάλιασε)
Αθ. Ευχαριστώ. Αλλά όπως είπαμε κουβέντα στον μιχαλη θέλω να του το πω με τρόπο.
Ε. Εντάξει....
Αθ. Να σου πω. Επειδή ο Μιχάλης δε θα γυρίσει σήμερα είναι εκτός Μάνης μπορείς να μείνεις εδώ να μου κάνεις παρέα;
Ε. Φυσικά. Η καλύτερη μου.
Αθ. Ωραία. Κάτσε πάω να φέρω γλυκό που έφερε η Μαργαρίτα..

Η Αθηνά με την Ειρήνη μείνανε ξυπνιες όλη νύχτα και συζητούσαν. Προσπαθούσαν να βρουν ένα τρόπο να του πει ότι είναι έγκυος. Στο τέλος η Ειρήνη της έδωσε την καλύτερη ιδέα.....

Κουμπάρα πάλι εσύ έδωσες την ιδεα🤣🤣🤣

Απρόσμενος έρωτας ❤️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora