"Ölmeyeceksin!
16. BÖLÜM
Mirza'dan
Adamımın attığı konuma bakınca buraya 25 dakikalık yol düşüyordu Zümra ile arabaya binip konuma doğru yol almaya başladık. "Rana ve Ayşine bir şey yapmamıştır demi?" Dedi Zümra bana dönerek. Yoldan gözlerimi ayırmadan Zümra'ya cevap verdim. "Bilmiyorum Zümra Bilmiyorum herşey olabilir zarar gören sen olabilirsin ben olabilirim ya da bir başkası" dedim isyankar bir şekilde Zümra oflayarak önüne döndü. Bir süre sonra Konuma vardığımızda ufak bir kulübe vardı ve etrafı adam doluyduZümra ile arabadan inip ortaya doğru ilerledik etrafımız uzun cam ağaçları ve çalılıklar ile doluydu bir kaç adam etrafımızda vardı. Zümra elindeki silah ile olacakları bekliyordu. "Vay vay vay... kimler gelmiş savcı yenge ve eşi gelmiş hoşgelmiş" diyerek evden biri çıktı bu adam bu adam bu benim öldürdüğüm adamın patronuydu."geç kaldınız neden trafik mi vardı diycem de orman yolunda trafik ne gezer" İğrenç bir kahkaha attı Zümra bana tiksindirci ifade ile bakınca bende ona yapacak bir şey yok diye baktım. "Şimdi şöyle yapacağız Mirza Ağa" dedi silaha şarjzörü takarken bizde dikkatle onu dinliyorduk "sen bana karını vereceksin karının karşılığında baldızını ve Ayşini alacaksın" dedi adam kan beynimde davul çalıyordu böyle anı bir toz sesi gelir gibi gözlerimi kapatıp beynimin ifade vermesini bekledim gözlerimi açtığımda Zümra bana bakıyordu. "Biz karını alacağız sende iki kişiyi kurtaracaksın" dedi. "Beni alıp ne yapacaksın o@uspu evladı" diye bağırdı Zümra. "Bak ya ama sen bir kadınsın sana böyle kelimeler hiç yakışmıyor" dedi adam silahına ses çıkarmayan aleti takarken. " kadına göre değil adamına göre değişiyor üslubum ya" diye cevap verdi Zümra.
Zümra ile bir süre sessiz kaldıktan sonra kapıdan Rana ve Ayşin çıktı Rana'nın kafasına silah dayalıydı Orman Zümra'nın çığlığı ile sarsıldı. " RANA!".
Zümra'dan
Rana'nın kafasına dayalı olan silahı görünce içimdeki çığlığı bastırmamıştım. Attığım çığlık ile ormanda kuş uçma sesleri yükseldi. "Evet karar nedir?" Dedi o adam. " senin şerefini sikmezsem bende Mirza değilim lan seni kendi ellerimle öldüreceğim" diye kükredi Mirza. " ama savcı bir kadının yanında bu tehdit oldu mu şimdi" dedi adam gülerek. " ULAN!" Diye bağırıp silahla etrafta ki tüm korumaları etkisiz hale getirdi Mirza sadece Rana'nın başında ki adam ve o adam kalmıştı işte şimdi sona gelmiştik."Eğer bir adım daha atarsan kocana sıkarım" dedi adam. "Ama doğru sıkarım için acımaz demi berdel uğruna evlendiniz siz" dedi adam acıklı bir ses ile. Gerçekten biz Mirza ile ne yapıyorduk şuan. Daha bir gün olsun doğru düzgün aynı yatakta uyumadık bir gün herşeyi kenara bırakıp mutlu bir anımız olmadı Mirza bana hiç aşkım veya sevgilim demedi hep beni yönetmeye bana hakaret etti o da yetmedi eski yanığı olan iremle benimle evli olmasına rağmen öpüştü. "Evet Mirza ile biz berdel uğruna evlendik inan içim sızlamaz ama eğer kardeşimin kılına zarar gelsin yakarım seni cayır cayır yakarım" diye bağırdım. Mirza'ya bakmamaya çalışıyordum içim gitmişti bu cümleyi kurarken adam gülünce gözlerimi yumdum. "Mirza duydun mu la karını senin onun için hiç bir şey olmadığını söyledi resmen insan düşmanına yapmaz lan bunu yazık" dedi adam.
"Gerçekten mi?" Dedi Mirza sanki zorla konuşuyordu yutkunmasını hissetim ona dönmeden "Gerçekten" dedim. Mirza'nın elinde ki silah yere düştü adam ne yapacağını şaşırmış bir şekilde bize bakıyordu. "Karar verdim ikisini alıyorum" dedi Mirza. Adam iyice şaşırdı. "Ama karın-"dedi. " o kadın ben karım felan değil anladın mı? Bu kadın yüzünden iki masum cana kıyamam ben İkisini alıyorum" dedi ve Mirza Ayşin ve Rana'nın yanına ilerledi Rana'yı kucağına alıp arkasını döndü ve bana bakmadan arabaya yöneldi. Rana ve Ayşini arabaya bindirince derin bir nefes aldım. "Buraya gel lan" diye bağırdı adam. Adamın yanına gittim ve Mirza'ya döndüm. "Sen benim bu hayatta gördüğüm en sahtekar insansın" dedim. " niye seni almadım diye mi? Ha zoruna mı gitti savcı Hanım zoruna mı gitti seni bu adama savunmam diyordun kimse beni ezemez kimse bana sesini yükseltemez ne oldu ne değişti ay ve dünya yer mi değiştirdi ? Noldu? " Dedi bağırarak gözlerimi kapattım. "Senden niye nefret ediyorum ben biliyor musun sen ha biliyor musunda konuşuyorsun böyle" diye bağırdım adamdan kurtulup Mirza'nın karışsına geçtim. " sen benim anneme bela okuyan kadının torunusun anladın mı ? Sen benim annemi Dilan denilen kadın sanan bir alçaksın" diye bağırdım gözlerimi artık tutamıyordum gözyaşlarımı serbest bıraktım ve boğazımı yırtarak bağırarak konuşmaya başladım. " Bir gün olsun 1 ay oldu evleneli adam gibi karşıma geçip bunca olayın sebebi ne diye sordun mu ha ? Mirza bana cevap ver bana bir gün olsun adam gibi kocalık ettin mi ? Ha pardon sizde ki kocalık gerdek gecesi olmasın diye zindana kapatmak eve geç geldiğini sorunca şiddet uygulamak hakaret etmek ben senin kocanım diye bas kaldırmak eski aşığını tutkulu tutkulu öperken ben serbest bir adamım istedeğimi yaparım demek demi Mirza ha BU DEMİ SİZİN SAHİP OLDUĞUNUZ KOCALIK KARAKTERİ BU DEMİ? konuşsana dilini mi yuttun ". Ormanda sesim yankı yaparken hiç kimseden ses çıkmıyordu elinde silah olan adam bile. "Sana yazıklar olsun başka hiç bir şey demiyorum" dedi ve arkasını döndü. Arabaya binerken tam söyleyeceğim şeyin arasına iki kurşun sesi girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağa'nın Minik Savcısı
Misterio / Suspenso"senin bir ateşte yanmana gerek yok " dedi kısık ve mahcupluk dolu ses tonu ile fısıldadı "sen kendin bir ateşsin. İçinde ve çevrende bulundukların ateşinde yanıyor" halka küpemi de takıp ona döndüm buz gibi bir ifade ile "bu kadar çabuk anlayacağın...