Sadece Biraz Sabır

50 2 3
                                    

Açıklama: Kitap kızın günlüğü olarak düşünülerek yazılmıştır. Elektronik günlük, yani zihinsel. Düşünceyle yazdığı için şimdiki zaman. (Ve de şarkıyı söz kısmına ilerletin bölümde öyle okuyun bence. Ama bölüm bitse de dinlemenizi öneririm. Çok güzeldir...)

'İhtiyacımız olan sadece biraz sabır..' sürekli bunu tekrarlayıp duruyorum. Sadece biraz sabır, ne kadar zor olabilir ki? Ama şuan akli dengemi kaybetmek üzereyim. Sanırım deliriyorum. Tanrı aşkına kendi kendime konuşuyorum. Ve bu şeyler acıtıyor...

Bu gün 7 Haziran Cumartesi. Hangi yılda olduğumuzu kimse bilmiyor. Ben Defne Soykan. Ülkenin eski devlet başkanının (o zaman babam başkandı, şuan başka biri var) kızı olarak isyan başlatmam hoş karşılanmadı ve babam vatan hainliğinden yargılanıp asıldı. Benim şuan tek bir amacım var, yeni başkanın benle yaşıt olan oğluyla tanışmak ve ekibe uygun olup olmadığına karar vermek.

Ve açıklamam gereken bir diğer konu, ekip. Biz, yani ekip, dünyada var olan kötü duruma isyan ederek bir grup oluşturduk. Çok farklı kişiler var. Çok farklı gruplardan kişiler. Yavaş yavaş alıştım bende... Grup lideri benim. İsyanı ilk başlatan olduğum için.
Şuan gizli toplanma yerimizdeyiz. Ama uyku tulumları biraz dar oldukları için acıtıyorlar. Akli dengemi yitirmek üzereyim çünkü konuşacak kimsem yok. Şuana kadar yaşadıklarımı anlatacak birine ihtiyacım var. O yüzden bu şeyi yapmaya karar verdim.
Bir de,ekip dünya genelinden insanlardan oluşuyor. Ama çipler sayesinde (ve benim) herkes çok eski ve anadilim olan Türkçe'yle anlaşıyor.

Bölüm çok kısa ama daha öykü bile net değil. Değişebilir yani. Kusura bakmayın..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlığın GözyaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin