Bilinmeyen numara:
Sevgilin olan kişi
benden daha mı yakışıklı hannie?Jisung:
Kimsin ve kimle sevgili olup
olmadığım seni ilgilendirmez.Bilinmeyen numara:
Benim Minho numaram sende kayıtlı sanıyordum hannie..hem yanında bulunan kişi seni sevmiyor bile..
Jisung:
Minho, benim ilişkim ve sevip
sevmemesinden sana ne şimdi işine dön ve daha fazla ilişkime burnunu sokmaMinho:
Haklısın, senin ilişkin ve buna karışamam ama seni seven varken neden seni sevmeyen biri ile birliktesin ki..Ada:
Minho sana ilişkime burnunu sokma dedim ve yazmayı kes sevgilimle ilgilenmek istiyorum onu tanımadan onun hakkında böyle konuşamazsın.Minho:
Tamam görüşürüz hannie.*Görüldü*
Görüldü yediğimi fark edince oflayarak mesaj kutusundan çıkıp telefonu masaya bıraktım ve arkama yaslanıp karşımda bulunan jisung ve sevgilisi olan Yeunjun'a bakmaya devam ettim. Onları izlemek canımı çok yaksa bile onları izlemeden duramıyordum. Beni neden sevmediğini yıllarca hep düşündüm ama o beni sevmeyi geç yüzüme bile bakmıyordu. Elimden ne geldiyse yapmaya çalıştım, hatta ortaokuldan beri konuşmaya çalışıyordum ama her yanına gittiğimde yüzüme bakmamayı seçmişti.
Üniversiteyi yurtdışında okumak zorunda kalmıştım bu yüzden 4 yıl ondan uzak kalmıştım. Seul'e döneli 2 ay oluyordu ve bu 2 ay içerisinde onu her yerde aramıştım. 2 hafta önce hastane çıkışında onunla karşılaşmıştım ve uzun süren(sadece 3 günümü alan) bir araştırma sayesinde numarasını bulabilmistim. Bulduğumda başta nasıl yazacağımı her gün düşünmüş ve beni geren saçma sapan düşüncelerim yüzünden ona yazamamıştım. Şimdi ise 1,5 saat önce kafede tesadüfen karşılaştığım görüntü üzerine yerimde hiç hareket etmeden onları izliyordum. En sonunda dayanamayıp ona yazmıştım ama beklemediğim bir tepki almıştım.
Kimsin diye sorunca başta çok şaşırmıştım çünkü önceden numaramı degistirmemistim ve yıllardır aynı numarayı kullanıyordum. Bu yüzden onda numaramın olduğunu sanıyordum. Benden de numarasının yok olma sebebi telefonumu denize düşürüp bulamamdan sonra onunda numarasını kaybetmiştim. Neyse ki yeni hat alırken kendi numaramı alabildim. Neyse işte uzun lafın kısası buydu. Şimdi ise sevdiğim kişiyi başkasının kolları arasında izliyordum.
Bir süre daha onları izledikten sonra gitmek için kalktıklarını fark ettim. Uzaktan yine onları izlemeye devam ettim. Onlar kafeden çıktığında bende telefonumu alıp ayağı kalktım ve onların peşinden dışarı çıktım. Sakin sakin onları takip etmeye başladım, ıssız bir sokağa girince bende o sokağa saptim ve keşke sapmasaydim.. Jisung ve Yeonjun öpüşüyordu. Yanağımda hissettiğim ıslaklık ile yanağımi silip arkamı dönüp hızlı adımlarla oradan uzaklaştım ve taksi çevirip bindim ve evin adresini söyledim ve başımı camdan dışarı çevirip yolu izlemeye başladım.
Minho:
Bu gerçekten çok acıttı, yıllardır bir kişiye dâhi yaklaşmayan seni bir başkası ile öpüştüğünü görmek canımı hiç olmadığı kadar çok yaktı..
.
.
.
.
Eve varınca ilk işim duşa girmek oldu. Duştan çıktıktan sonra saçlarımı havlu ile kurulayıp dolabın karşına geçip hızlıca üzerimi giyinip mutfağa yöneldim ve o gördüklerim yüzünden bir şey yiyemeyecegimi fark edip yönümü salona çevirdim, salona girip kendimi koltuğa bıraktım ve uzanıp telefonu elime aldım Jisung'tan mesaj olduğunu görünce yutkunarak bildirime tıkladım.Jisung:
İzlemeseydin ya da takip etmeseydin o zaman Minho. Seni sevmiyorum ve sevmeyeceğim Minho senin gibilerle işim olmaz benim, yıllardır peşimdesin bir sal da rahat nefes alayım. Bir rahat bırak beni.Minho:
Hannie.. beni sev demeyeceğim sana ama en azından benimle konuşamaz mısın? Ya da daha sakin davranamaz mısın.. çünkü gerçekten canımı çok yakıyorsun.Jisung:
Canını çok yakıyorsam uzak dur benden Melih uzak dur ki, daha fazla canın yanmasın.Minho:
Uzak dur demek kolay Hannie ama durmak çok zor be.. sadece konuşsan olmaz mı?Jisung:
Seninle konuşmayı geç görmek bile midemi bulandırıyor Minho artık git. Git ya da seni engellemek zorunda kalacağım.
Melih:
Gideceğim ama bu temelli gideceğim anlamına gelmiyor Hannie. Seni seviyorum ve sevmeye devam edeceğim. Beni ister uzak tut ister yakında bu değişmeyecek.Jisung:
1 bana Hannie demeyi kes 2 ne halin varsa gör Minho ama benden uzakta gör anladın mı beni.Jisung:
Anladım Jisung..
*Görüldü*Sinirden telefonu köşeye fırlatıp gözümden akan yaşları titreyen ellerimle silip ayağı kalktım o esnada kapının çalmasıyla kapıya yöneldim. Bu kadar geç saatte gelen kişi Seungmin olabilirdi. Kendisi ile lisede tanışmıştık.
Kapıyı açarken başımın döndüğünü hissettim ve tuttuğum kapının kulpunu sıktım umursamayip hızlıca kapıyı açtım Seungmin'i görünce hafif tebessüm ettiğimi hissettiğimi hatırlıyordum ve sonrası ise ismimi sayıklayan Seungmin'i. Sonrası zaten karanlıktı..
..
.
.
.
Acaba Seungmin gelmeseydi Minho tek başına baygın bir şekilde evde mi kalacaktı, ay çok ürkütücü geldi düşününce ayyh. Neyse aşklar yorum yapıp düşüncelerinizi belirtirsiniz, diğer bölümde görşürük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitmesen diyorum [MinhoxTexting]
Random⚠️Yargilara kapalı ⚠️ "Minho..gitmesen diyorum" Ağlayarak karşısında bulunan Minho'in bedenini içinde tutan tabuta bakakalmıştı. Elinde olsa da onu o tahtadan yapılmış tabutun içinden çıkarabilse.. canı yanıyordu, hemde fazlasıyla... başlangıç tarih...