0.4

24 6 19
                                    

Mert

Güzelim nasılsın?

Siz

İyiyim sen?

Mert

İyiyim bende nasıl olsun.

Siz

Mert. Geçenlerde yardımcıları değiştirdiğimizde Akasia sana benim hakkımda bir şeyler anlattı mı?

Arkadaş değiştirdikleri gün Mert'in ağzından

Akasia

Mert

Kanki ben geldim naber.

Öyle normal. Hayırdır Akasia sen gelmezdin buralara hangi rüzgar attı seni.

Asina gönderdi. Sabahtan beri sen ona mesaj atmıyorsun diye ağlıyor.

Ne? İyi mi o? Hemen mesaj-

Saçmalama ağladığını benim söylediğimi söylersen öldürür beni. Sen bana kendini anlat sen niye ağlıyorsun.

Onu özlüyorum. Ne kadar unutmaya çalışsam da olmuyor. Ben başaramıyacam galiba. Onu seviyorum ama söyleyemiyorum. O mutlu. Bensiz...

Sen de mutlu olabilirsin. Bunu başarabirsin. Asina'da aynı durum içinde ve siz birbirinize iyi geliyorsunuz. Birbirinizin yaralarını sarabilirsiniz.

Bilmiyorum ben Asinayı üzmek istemiyorum. Onu kullanıyor gibi düşünmek istemiyorum. Ben o masum kızı üzersem kendimi asla affetmem.

Onu üzmüyorsun aptal. Ona iyi geliyorsun. Sen ona güzelim yazınca bile kuduruyor evin içinde. Kendinin farkına var Mert.

Gerçekten mi?

Evet. Ama ona ona yalan söyledin. O yalanlardan nefret eder. Bunu sakın unutma.

Ne yalanı- Aaa yaşadığım şehir. Ona Kocaeli'de yaşadığımı söylemedim. Onun aksine İstanbul dedim. Ama kim olduğumu anlayabilir. Akasia ben bu riski alamam.

Allah için nereden anlıyacak. Bu şehirde milyonlarca Mert var.

Adım Mert olsaydı evet.

Ne!

Benim adım Mert değil.

Ne peki?

Bu kadar bilgi yeter. Sakın bunları Asi'ye yetiştirmek yok ona göre.

Sana inanamıyorum ben. İsmin hakkında da yalan söylemezsin be.

Üzgünüm Akasia ama sen buna karışamazsın. Yıllardır onu nasıl gizlice sevdiğimi de sadece ben bilirim. O yüzden karışma.

Mert

Hayır. Genel olarak benden konuştuk.

Siz

Anladım.

Mert

Güzelim. Benim sana yanlış söylediğim bir konu var.

Siz

Yalan gibi mi yalanları hiç sevmem. Umarım büyük bir şey değildir.

Mert

Asi ben Kocaeli'de yaşıyorum.

Siz

Ne? Neresinde.

Mert

Darıca

Siz

Ne sen ciddi misin? Aynı şehirdeyiz ve sen daha yeni mi söylüyorsun bunu?

Mert

Güzelim yalan söylediğim için özür dilerim ama ilk başta güvenemedim.

Siz

Anladım.

Mert

Bir sorun yok değil mi?

Siz

Yok ama bir daha yalan söyleme.

Mert

Tamam güzelim söylemem. Neyse benim ufak bir işim var ben sana yazarım tamam mı?

Siz

Tamamm.

&

Yine kafede oturuyorduk. Ben son mesajımı da atıp ekrana baktığımda mesajın daha gitmemiş olduğunu gördüm. Yan tarafa döndüğümde Azat telefonunu masaya bıraktı. Ben tekrar telefonuma baktığımda mesajın gitmiş olduğunu gördüm. Ve mesaj gider gitmez Azat'ın telefonu titredi. Azat'ın telefonu benim mesajımın hemen ardından titredi...

Herhangi bir ön yargıya varmadan önce düşünmem lazımdı. Ama beynim eror vermek üzereydi. Lan yoksa Mert Azat mıydı?

Bunu öğrenmenin tek bir yolu vardı. Tekrar mesaj Atıcaktım.

Siz

Mert görüşürüz.

Bu ne saçma bir mesajdı böyle. Ama önemli olan o kişinin Azat olup olmamasıydı.

Mesajım gitti ve Azat'ın telefonu yine titredi.

Siktir. Mert Azat'dı. Ama o beni mi seviyordu.

Bunu bildiğimi ona söylemeli miydim.

Sen benim çocukluktan beri arkadaşımdın Azat. Ben sana hiç o gözle bakmamıştım...

Dönerse Senindir TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin