Karakter analizi
Hira; 3-lü qrubun en çılgın, deli-dolu kızı. ;) Aynı zamanda umursamaz, aşkı takmayan çekici, bir o kadarda güzel. Fakat bazen etrafındaki gerçekleri göremeyecek kadar aptal ola biliyor. Iç sesiyle daima belirsiz savaş halindedir ve bazen sesli düşündüğü için başına gelemeyen kalmaz. Parti düşkünü, eglenceye doymayan bi yapısı vardır. Felsefeye nefret eder. Gururun pik noktasına varan, 19 yaşında üniversitede okuyan genç bi kız.
Müge; 3 -lü qrubun 2 ci kızı. Qrubun en olgun kızı dersek daha doğru olur. Aşk evliliği yapmak için aşkının gelip onu bulmasını bekler. Kızlara daima bi kural koyar ve çok düzenli, titiz. Kızların yaptıklarına bazen fena halde gıcık olsada onları çok seviyor. Ve hep onlara bi şeyler ogretmeye çalışıyor. 19 buçuk yaşında universitenin psikoloji bölümünde okuyor.
Sueda; Grubun en çatlak, neşeli kızı.Aynı zamanda çok saf aptal.18 yaşında universitenin fotoğrafçılık bölümünde okuyor :D . Dağınık, uyku, düşkünü bi şey. Genellikle evde oturup Tv izlemeyi her şeye tercih eder. Ve toplu insanlara karşı bir nevi fobisi var.
Berk: Hiranın hayalet sevgilisi :D yani sevgilisi olsada takmıyor. Berk kendi halinde, zengin, birazda kendini beğenmişlik var tabi.Sevgilisi yalniz ozel durumlarda aklina gelir karşılıklı da zaten. Özel durum dediysek işte partide, ailesiyle yemekte, resmi bir davette kolu boş gözükmesin diye Hirayla gider. Çok acemi, hırslı. Hırs için yapamayacağı yoktur. Kendisini dünyanın sahibi
sanan bi tip.
Anıl; Etrafındaki bütün kızların gözdesi. Bu durumdan pek şikayetçi olduğu da söylenemez. Acayip yakışıklı bir o kadar da sert (öküz).Genellikle normal bir ilişkisi olmayan tek gecelik ilişkilerle yetinen biraz da kendini beğeniyor. Tabi bu normal (!).
Ege; Anıl'ın kankası olur kendisi.. Anıl'ın aksine espiri anlayışı geniş bi çocuk. Çocuk dediysem Kendisi Müge ile sınıf arkadaşı. Fakat Müge'ile aralarında hiç bir şey olmayacak. Yani kendinizden senaryo üretmeyin.
Necmiyye Teyze; Bizim Çatlak kızların Meraklı komşusu oluyor kendisi. 70-75 Yaş civarında bi kadin (tabi erkek olacağı yok ki bi kere ben Necmiyye adında bir erkek görmek bi yana duymadım bile) .yeni karakter oldukca ben size bildireceğim zaten ..Yazarınız fena geveze çekeceğiniz var yani :D [ Gülen emoji ]
Medyada Anıl'ımız var.. ;)♥♥♥
Finally The EnD...
hayır joke (!) yaptım! !! :D daha öpücüklerimi yollamadım. Hepinizi öpüyorum canlarım Sevgilerle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve Falı ☕
RomansaSizCe bir kahve falı ne kadar gerçek ola bilir ki? Hayat onları defalarca akılalmaz tesadüflerle karşıladı... Bakalım Aşk'i ilk defa yaşayan Hira bu sorumlulukları taşıya bilecek mi?