öncelikle gege'nin bu mangayı yazdigi gunun gün doğumlarına sokayim ben.
Tepki: Ettiğimiz şiddetli bir kavgadan sonra onların yastığına sarılıp ağladığımızı görüyor. *evliyiz*
Tür: Minnacık angst to fluff.
Isteyen: Darkness_hope
Yuji İtadori
Kavgalarınız ne olursa olsun çok şiddetli geçmez. Çünkü o her zaman ortamı yumuşatmak için bir şey bulur veya sizi alttan alır. Ama çok şiddetli bir kavga ettiğinizi farz edelim. O kadar sinirliydi ki sizi kırmamak için evden dışarı çıkmayı tercih etti. Aradan saatler geçti ve sakinleşti, eve geri döndü. Özür dilemek ve aranızı düzeltmek için.
Eve anahtarla girdi ve adınızı seslendi. Ona hala dargın olduğunuz için cevaplamadığınızı sandı ama siz duymamıştınız. Yatak odanıza doğru hareket etti ve kapıyı hafifçe aralamadam önce kesik nefesler ve çekilen burununuzun seslerini duydu.
Yatakta normalde onun uzandığı tarafta ağlıyordunuz. Hemen içeri girdi, onun içeri girmesiyle hemen oturur pozisyona geçtiniz. Yuji vakit kaybetmeden size sarıldı. Ona geri sarılırken omzunun gözyaşlarınla ıslanmasına izin verdiniz. "Kızgın değil misin?" onu daha sıkı sararken sordunuz. "Özür dilerim," dedi. "Seni kırmamalıydım, fazla ileri gittim."
"Bende üzgünüm," burnunuzu çektiniz. "Bu kadar büyütüp, tartışmaya devam etmemeliydim." sarılmanızdan geri çekiliyor ve gözyaşlarınızı siliyor. Yanaklarınıza tatlı öpücükler kondururken bir kere daha özür diliyor.
Gecenin sonunda ona sıkıca sarılarak uyuyorsun, bu tartışmayı telafi etmek için yarın size bir randevu ayarlayacak yada buna vakti yoksa eve gelirken hediye alacak.
Megumi Fushiguro
Onunla da şiddetli kavgalar çok olası değildir. Genelde kavgada sakin kalan ve sizi alttan alan kısımdır. Ama eğer haksiz olduğuna inanmıyorsa gelip aranızı yapmaya çalışmayacak, adımı sizden bekleyecektir.
Bu kavganızda sakin kalmak onun için daha da zor, çünkü ikinizde birbirinizi dinleyebilecek kadar düzgün düşünemiyorsunuz. İkinizde çok sinirlisiniz. Ve kavga daha sonlanmadan Megumi evden çıkıyor. Sonunda biraz sakinleşirken ikinizde bazı konularda haksız olduğunu ve her şeyi ona yükleyerek hata yaptığınızı anlıyorsunuz.
Gene de kavga sırasında soğuk davranışlarıyla size söyledikleri kalbinizi kırıyor. Megumi eve geri döndüğünde saat gece yarısına yaklaşıyor, sizin uyuduğunuzu varsayıp tartışmaya devam etmeden uyumayı planlıyor ve sessiz adımlarla yatak odasına gidiyor.
Kapıyı açarken onun tarafına uzanmış sessizce gözyaşı döken sizi görüyor. Kapı sesi ile hemen ayağa kalkıyorsunuz. "Bu saate kadar hiçbir haber vermedin. Ne kadar endişelendim biliyor musun!?" gözyaşlarınızı ondan gizlerken endişeyle hafifçe sesinizi yükseltiyorsunuz.
Başka bir tartışma için oldukça yorgun, cevap vermiyor ve üstünü değiştiriyor. Konuşma cesaretinizi kırsada, "Sevdiğin çaydan yaptım, eğer istersen." diye mırıldanıyorsunuz. Geceleri onunla çay içip sohbet etmek sizin normaliniz, bunu her zaman yaparsınız.
Çay istemediğini, uyuyacağını söyledikten sonra yatağa uzanıyor. Sizde onun yanına uzanıyorsunuz. Birkaç dakika sessizlikle geçiyor, omzuna dokunuyorsunuz "Megumi?" mırıldanıyorsunuz. "Hm?" diye bir ses çıkartıyor.
"Özür dilerim, ben- seni dinlemeliydim. Bütün hatayı sana yükleyemezdim, bende haksızdım." Yüzünü size dönüyor. Sizi yatakta kendine çekiyor ve sarılıyor, "Bende üzgünüm, seni böyle endişelendirmemeliydim." anlınızı öperken, isteksizce hatasını kabul ediyor.
(suan bolum yazmak icin tek motivasyonum bolumu yazmayi bitirince kendime soz verdim noodle yapacam)
Satoru Gojo
Onunlada şiddetli kavgalar çok sık olmaz. Daha çok sizin alttan almanız gerekir. O sinirlendiğinde bağırıp çağıran birinden çok, küstahlaşan ve aşağılayan biridir. Ciddi olmayan yorumları sizi daha çok çileden çıkartırken, haksız olduğunu reddeder.
O sinirle evden çıkıp gittiğinde derin bir nefes alıyorsun. Haksız olduğunu fark edip geri geleceğini biliyorsun. Ama onun bu tavırları yüzünden yorgun hissediyorsun. Son zamanla ilişkiniz biraz çalkantılı.
Bir saat sonra eve geri geldiğinde elinde en sevdiğiniz tatlı var. "Y/N sana en sevdiğin tatlıdan aldım." neşeyle söylüyor. Hep böyle yapardı, hatasını affettirmek istediğinde neşeli kişiliğini takınır senin bir şekilde gönlünü alırdı.
Yatak odasına doğru gidiyor ve içeri girdiğinde hemen gözlerinizi silmeye çalıştığınızı görüyor. O yatağa elindeki tatli ile otururken, siz düşmek için uğraşan gözyaşlarını durdurmaya çalışıyorsunuz. Size tatlıyı uzatıyor.
Bunu sende onu kırdığında yaparsın, aranızda özür dilemek gibi bir şey. Tatlıdan çatalla bir lokma alırken, yüzünüz büzülüyor, birkaç gözyaşı dışarı çıkıyor. Gözyaşlarınızı silerken "Yüzün büzüldüğünde çirkin oluyorsun." diyor. "Kapa çeneni." derken bir lokma daha alıyorsunuz.
Kırkırdıyor, yüzünü yüzüne yaklaştırıyor. Kulağına eğilip "Şaka yapıyordum," diyor. "Benim karım her türlü durumda muhteşem ve göz alıcı görünüyor." kızarmış burnunuza bir öpücük konduruyor.
(acim)
Nanami Kento
O bir beyefendi. Her zaman. Seni alttan alan taraf o, eğer haksızsa gelip tereddütsüz bir şekilde özür dileyecek kişi de o. Ama aynı şeyleri sizden de bekliyor, yani eğer haksız olans sizseniz, barışmak için ilk hamleyi sizden bekliyor.
Tartışma gittikçe hararetlenirken sakinliğini korumak onun için zor. Derin bir nefes alıyor ve ceketini alarak evden çıkıyor. O gittikten sonra bu kavgayı düşünmek için vaktiniz oluyor.
Hızlı sinirlenmenizin sorun oluşturması sizi suçlu hissettiriyor. Bu evlilikte sorun çıkartanın hep siz olduğunu düşünmeye başlıyorsunuz ve karamsar düşünceler birbirini kovalıyor.
Kento geri dönene kadar gözyaşlarınızın özgürce akmasına izin veriyorsunuz. Kapı sesini duyduğunuzda, gözlerinizi siliyorsunuz. Kento sakince içeri giriyor ve ağladığınızı anladığında kaşlarını çatıyor.
Ceketini çıkartıp size yaklaşıyor hemen ona sarılıyorsunuz. "Özür dilerim," ona sarılırken kafanızı omzuna gömdüğünüzden sesiniz boğuk çıkıyor. "Ben çok çabuk sinirleniyorum, özür dilerim."
"Sorun değil." siz ona sarılırken saçınızı okşuyor. "Ben seni alttan almak için buradayım tamam mı? Sorun değil." kafasını eğip saçınızı öpüyor.
(Spoiler) (Spoiler) (Spoiler)
satoru buyuk ihtimal sukunaya kaybedecek.. Bu mangayi artik kalbim kaldirmiyor hem yeni manga bolumleri hem yeni gelecek arc cok üzülüyorum cook.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANİME ONE-SHOT VE TEPKİ
FanfictionSmut, angst, fluff vs tepki, headcanons ve one shot ceviri ve kendi yazdiklarim olacaktir. Smut bölümlerin basinda uyari vardır. Okurken yorum da yapmayi unutma!! İlk one shotlar kötü olabilir ama sonradan düzeldi!! Çoğunluk mha one shot ve tepki ol...