1

108 3 30
                                    

|| k-pop, by travis scott & bad bunny & the weeknd ||

altay, havuzdan çıktığında etrafa ufak bir bakış atmış ve arkadaşını kontrol etmişti.

tarık, gördüğü kızın peşinden gidiyordu, yağmur ise onu o şekilde görünce gözlerini devirmişti.

altay ise gülerek kafasını iki yana sallayarak şezlonglara ilerlemiş ve oturmuştu.

yanına baktığında, tarık'ın arkadaşı sevgi'nin sadece oturduğunu farketmişti.

"hey.. sıkıldın mı?" diye sordu.

sevgi ona ufak bir bakış attı, ardından "hayır." dedi.

"neden sadece oturuyorsun, havuza gir, bir şeyler iç veya.. arkadaşın gibi birisinin peşinden koş."

sevgi gözlerini devirmişti.

"ben tarık değilim, ayrıca, hoşlandıysa tanışmak istemesi çok normal. ukalalığa hiç gerek yok."

"ben ukala mıyım?" diye sordu altay, daha önce kimse ona bu şekilde seslenmemişti.

"evet öylesin." dedi sevgi, ayağa kalkmadan hemen önce. altay da onun peşinden ayağa kalkmıştı. resmen sevgi'nin peşinden ilerliyordu.

"ya niye geliyorsun, otur."

"niye bana ukala dedin, ben ukala mıyım?" dedi altay, devam ediyordu peşinden gelmeye, sevgi'nin bileğinden tutmuştu.

bir anda kendine çekmiş bulunduğunda, sevgi yüzlerinin yakınlaşması ile beraber yutkunmuştu. altay hafifçe onun bileğini okşamıştı.

gözlerine baktığında, sevgi'de gözlerini kırpmadan ona bakıyordu.

altay mırıldandı, "çok güzelsin."

sevgi'nin yüzü utançla kızarmıştı, bir şey diyememişti, altay ise onun dudaklarına bakıyordu.

"seni öpebilir miyim?" demişti, dudaklarını daha çok yaklaştırırken.

"olur." dediğinde, altay beklemeden onun dudaklarına yapışmıştı, bir elini sevgi'nin beline, diğer elini de kalçalarına atıp okşamaya başlamıştı.

hafifçe sıktığında sevgi inlemişti, altay bir anlığına ondan ayrılırken, hep beraber kaldıkları eve doğru ilerlemeye başlamışlardı.

eve gelip, içeriye girdiklerinde, kapıyı kilitlemişler ve öpüşmelerine devam etmişlerdi. altay, sevgi'yi kalçalarından tutarak kucağına aldığında sevgi bacaklarını hızla onun beline sarmıştı.

hızla merdivenleri çıkarken, bir yandan da öpüşüyorlardı, sevgi, altay'ın saçlarına attı ellerini ve okşadı.

odaya girdiklerinde, altay sevgi'yi yatağa attı ve üzerine doğru ilerledi. ellerini sevgi'nin dudaklarına attı, biraz okşadı. ardından bir parmağını ağzına itti.

sevgi, altay'ın parmağını zevkle yalarken, şişen aleti altay'ı gittikçe zorluyordu. ağzındaki parmağı göğüslerinden kadınlığına kadar sürterek getirmişti altay.

daha sonra hızlıca sevgi'nin bikinisinin iplerini çözmüş ve üzerinden atmıştı. elleri sevgi'nin göğüslerini bulmuştu, hızlıca okşamış ve ardından sertçe sıkmıştı.

ardından, kendi şortundan kurtulmak istemişti altay, ama sevgi onu durdurmuş ve yatağın üzerinde dizlerinin üzerinde durmuştu.

deniz şortunu sıyırıp aletini serbest bırakmıştı, kalın ve damarlı aleti onu karşıladığında dudaklarını ısırmıştı, altay ise ona beklentiyle bakıyordu.

sevgi, açlıkla altay'ın aletinin başını ağzına almıştı, ucunu diliyle yaladıktan sonra emmeye başlamıştı, altay ise ellerini onun saçlarından geçirdi.

daha fazlası için bastırırken, sevgi ağzına alamadığı yerleri de elleriyle okşuyordu.

altay inleyerek saçlarını çekiştirdi onun, bir süre böyle gittiğinde, altay geleceğini anlayarak kendisini sıkmış ve sevgi'nin ağzına patlamıştı.

sevgi ağzına akan sıvıların hepsini yutmuş ve altay'a bakmıştı.

altay sırıtarak onu yatırmış, ve aletini çoktan ıslanmış olan kadınlığına konumlayarak tek hamleyle içine girmişti.

ıslak olduğu için fazla zorlanmamıştı, ama köklemesi biraz canını yakmıştı. sevgi'nin ağzından, acı ve zevk karışımı bir çığlık kaçmıştı.

altay sevgi'nin içinde bir tempo tutmuş, orta bir hızda tüm aletini içine itiyordu. sevgi inleyerek onun saçlarını çekiştiriyordu.

altay sevgi'nin boynuna gömdü başını, ıslak öpücükler bıraktı önce, ardından sertçe ısırdı.

"altay.. çok iyisin!"

altay bunu duymasıyla, daha çok hızlanmıştı. vuruşlarını da sertleştirmişti. sevgi resmen kendinden geçiyordu.

"ah altay!"

sevgi, zevk çığlıkları atarken, altay'ın aletinin üzerine boşalmıştı. altay son vuruşlarını yaparken, ıslak sesler çıkıyordu.

o da sarsılarak geldiğinde, nefes nefese bir şekilde sevgi'ye bakarak gülmüştü.

♡♡♡

yazdım yazdım!

ama bir süre yazmam.. yorucu oluyor..

bu hesabı takip etme de.. sadece one shot yazar atarım, belli olmayalım..

okyanushuzuru <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 20, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin