Dit verhaal gaat over de twee beste vriendinnen op school ze noemen elkaar Smeagol en Gollum en ze hebben altijd super veel lol met elkaar.
Als Lisanne op school is wacht ze altijd op Noortje, Noortje die woont in Wervershoof dus, die is altijd wel wat later dan Lisanne omdat het voor Lisanne korter is om te fietsen.
Als Noortje eenmaal op school is rent Lisanne naar Noortje toe en geeft haar inplaats van een knuffel een stomp.
Dat vind Noortje helemaal niet erg want ze doet het net zo hard mee.
Als de bel is gegaan, lopen ze samen naar het lokaal als, ze gaan zitten gaan ze lekker praten en, als ze dan heel erg hard moeten lachen beginnen ze elkaar weer te stompen zoals gewoonlijk.Uit welk schoolreisje kunnen we kiezen?
Vandaag krijgen we te horen waar we uit kunnen kiezen voor schoolreisje vorige jaar kozen Lisanne en Noortje voor de Efteling dit jaar hopen ze dat ze daar weer uit kunnen kiezen. En ja hoor toen ze de keuzen konden maken stond de efteling er ook weer tussen.
Ze kozen alletwee hetzelfde namelijk, de Efteling. Ze waren zo blij dat ze elkaar weer is begonnen te stompen.Schoolreisje in zicht.
Nog een paar weken en dan, gaan we op schoolreis naar, de Efteling zegt Lisanne tegen Noortje. Ze hebben er alletwee super veel zin in en gelukkig hoeven ze niet meer zo lang te wachten voor dat ze op schoolreis gaan. Ze zijn al allemaal dingen aan het bedenken zoals: wat gaan we meenemen en waar gaan we allemaal in.Op schoolreis.
Vandaag is het zo ver we gaan naar de Efteling stuurt Lisanne naar Noortje via WhatsApp. Ik heb er super veel zin zegt Noortje. Eenmaal op school aangekomen staat de bus al klaar, Noortje en Lisanne worden alletwee helemaal gek omdat ze er zo veel zin in hebben. Als ze in de bus zitten zijn ze alletwee nog best wel moe dus gaan ze nog even slapen dan gaat de reis ook een stuk sneller, ze hebben ongeveer de helft van de bus reis geslapen dus daar waren ze hartstikke blij mee. Om ongeveer half 10 kwamen ze in de Efteling aan ze gingen als eerst naar de bobslee en zo gingen ze het hele park over! Ze hebben het kortom dus hartstikke leuk gehad.Laatste schooldag
Helaas vandaag alweer de laatste schooldag, wat ga ik de klas missen zeg, het was zo ongelofelijke leuke klas, en volgend jaar zie ik ze gewoon niet meer. Ik ga voornamelijk Lisanne/Smeagol heel erg missen! Want dat is echt me stomp maatje haha.
We gaan na dit jaar ieder ons eigen weg en ik hoop dat iedereen het heel leuk gaat krijgen.