Tanıtım

51.6K 1.3K 126
                                    



Mabelle canından çok sevdiği babasını kaybedince, ona verdiği sözü yerine getirmek için elinden geleni yapar. Ordudayken beraber görev yaptığı fakat zamanla yollarının ayrıldığı çok yakın arkadaşı olan adama, ona oldukça önemli bir günlükten bahsetmesi gerektiği için ulaşmaya çalışmaktadır. Ama ne yazık ki ömrü buna yetmemiştir. Ölmek üzereyken her şeyi kızına anlatır ve öldükten sonra, bu görevi yerine getirmesini ister. Fakat ne olursa olsun günlüğü okumamasını tembihler. Çünkü günlüğün peşinde olabileceğini düşündüğü insanlardan onu korumak istemektedir.

Babasının arkadaşı olan Brendan Taylor Vincent ise arkadaşının onu aradığını öğrenince bir mektup yollar. Mabelle mektuba cevap olarak babasının öldüğünü söyler ve durumu açıklar. En yakın arkadaşının ölüm haberini alan Vincent çok üzülür. Beraber geçirdikleri zaman boyunca arkadaşının hep bahsettiği küçük kızını, Mabelle'ı tanışmak üzere evine davet eder.

Mabelle, Bay Vincent'a vermesi gereken babasının emanetinden bahseder. Vincent bunu öğrenince, Mabelle'ın yanında onu koruyacak biri olmadan gelmesinin tehlikeli olduğunu düşünür ve hayatta en çok güvendiği, neredeyse kendi oğlu gibi sevdiği genç bir askeri Mabelle'ı alması için gönderir. Ona güvenmesinin bir diğer sebebi ise, genç adamın çok cesur ve yetenekli bir asker olmasıdır.

Her ne kadar dük ünvanının sıradaki varisi olsa da, genç adam aslında bunu hiç istememektedir. Babası oldukça baskıcı ve otoriter bir şekilde, oğlunu bir dük gibi yetiştirmek için elinden gelen her şeyi yapmıştır. Gerektiğinde şiddet uygulayarak!

Büyüyüp bir delikanlı olduğunda artık bu eziyete katlanmak istemeyen genç adam evden ayrılarak orduya katılır. Fakat yirmi yedi yaşına geldiğinde babasının ani ölümü nedeniyle, hiç istememesine rağmen dük ünvanını alarak onun yerine geçmek zorunda kalır.

Gizli görevlere devam eden dük, kız kardeşinin yanında Amerika da iken, Bay Vincent ondan bir ricada bulunarak arkadaşının kızını güvenli bir şekilde Amerika'ya getirmesini ister. Vincent'ın genç adamda çok ayrı bir yeri olduğundan, genç adam hiç itirazsız kabul eder ve kızı korumak için elinden gelenin fazlasını yapacağına söz verir.

Fakat dış dünyaya karşı koruyacağı bu kızı, kendinden de koruyabilecek midir? İstemeden birbirine çekilen bu çift, aşka karşı gelebilecek midir?

Güzel'im (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin