hoofdstuk 10

340 12 1
                                    

Pov kai
Er komt iemand naar me toe gelopen. "Hee." Ik voel een hand op mijn schouder. "Hoi?" Ik draai me om. "Wat doe jij nou hier?" Vraagt Mike. "Op vakantie. Sorry ik wist niet dat jij en Emma naar dit deel van Kreta gingen, maar de jongens wouden hoe zo graag Naar toe." Zeg ik zo onschuldig mogelijk. "Snap ik. Je kan er ook niks aan doen." Zegt hij. Hij loop terug naar Emma en geeft haar een zoen. Ik zie ze naar de deur lopen en dan zie ik ze niet meer.

Pov Mike
Ik loop terug naar Emma. Ik had dus toch gelijk dat het kai was. Ik geef Emma en zoen en vraag of we naar het hotel gaan. Ze stemt mee in en we lopen de deur uit. Emma en ik komen buj het hotel aan ik steek de sleutel in het slot van de kamer en Emma loop als eerste naar binnen. Ik trek haar terug aan haar arm. Ik zoen haar teder en het wordt steeds ruwer. Ik til haar op en we lopen naar het bed. Ik laat ons er op vallen en de zoen wordt vuriger.

Pov Emma
We vallen op het bed. Zijn handen dalen af naar beneden en hij laat ze rusten op mijn heupen. Ik ga met mijn handen door zijn haar. Zijn handen gaan verder naar beneden. "Nee Mike, nog niet." Hij laats ze weer rusten op mijn heupen. Na en tijdje trek ik terug. "Wat is er lieverd?" Vraagt hij. "Ik wil dit nog niet. Het gaat te snel. Dit laat me denken aan dingen waar ik niet aan terug wil denken." Zeg ik en sla mijn ogen neer. "Je kan me alles vertellen he. Dus praat er over en vertel wat er is alsjeblieft?" Zegt hij met medelijden in zijn stem.

het meisje met het motorjack.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu